Части за смяна - нормална ли е тази цена
Части за смяна - нормална ли е тази цена
До преди малко бях в един сервиз тук в Бургас и вижте какво излезе за смяна:
2 тапона на носачите
2 спирачни маркуча (напукани са)
1 гарнитура на картера (сълзи)
Масло (Каза ми че за турбо-дизелите било хубаво маслото да бъде 10/40)
- Маслен филтър
- Горивен филтър
- Въздушен филтър
Крайна цена: 330 лв. Не знам но на мен ми се струват множко..
Колата е Голф 3 1.9 TDI 55 kW
2 тапона на носачите
2 спирачни маркуча (напукани са)
1 гарнитура на картера (сълзи)
Масло (Каза ми че за турбо-дизелите било хубаво маслото да бъде 10/40)
- Маслен филтър
- Горивен филтър
- Въздушен филтър
Крайна цена: 330 лв. Не знам но на мен ми се струват множко..
Колата е Голф 3 1.9 TDI 55 kW
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
Много е относително какви части ще се слагат, защото тампони може да има от 10 до 100лв/бройката.
Спирачни маркучи от 10 до 50лв.
Защо ли имам спомени, че няма гарнитура на картера, а е на специален силикон? Но не ми се проверрява сега...
Масло - зависи от марката - 50-100+лв.
Горивен, маслен и въздушен - брой ги по 20-30лв. всеки.
За труд зависи от града, майстора...
Та не може да се каже дали са много или малко, защото ако го правиш във фирмен сервиз на ФВ с оригинални части е без пари, ако го правиш в квартално гаражче с най-евтини части е много скъпо.
За прилични части ми се струва нормална цена.
Спирачни маркучи от 10 до 50лв.
Защо ли имам спомени, че няма гарнитура на картера, а е на специален силикон? Но не ми се проверрява сега...
Масло - зависи от марката - 50-100+лв.
Горивен, маслен и въздушен - брой ги по 20-30лв. всеки.
За труд зависи от града, майстора...
Та не може да се каже дали са много или малко, защото ако го правиш във фирмен сервиз на ФВ с оригинални части е без пари, ако го правиш в квартално гаражче с най-евтини части е много скъпо.
За прилични части ми се струва нормална цена.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
маслен 6-8 лв, въздушен и купе -12-15 лв.Горивен към 18-20 лв. Труд 40-50 лв/ час
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
тампони - предни 10лв , задни 25лв
маркучи - 10-15лв/бр
гарнитура - към 20лв
масло - 60-70лв
филтър масло - 8лв
филтър гориво - 15-20лв
филтър въздух - 15лв
ти на колко оценяваш труда по смяната на частите?
маркучи - 10-15лв/бр
гарнитура - към 20лв
масло - 60-70лв
филтър масло - 8лв
филтър гориво - 15-20лв
филтър въздух - 15лв
ти на колко оценяваш труда по смяната на частите?
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
Да го сложиме 30 лева труд (което ми се вижда малко, за големите градове)
Другите 300 лева, според моето виждане биха стигнали и за ремонт на предницата
Гарнитура на картера да е 50 лева (закръглена цена)
Смяна на масло, с маслен филтър 100 лева (за хубаво масло)
И филтрите да струват 50 лева !
Другите 100 лева са за труд!
Другите 300 лева, според моето виждане биха стигнали и за ремонт на предницата

Гарнитура на картера да е 50 лева (закръглена цена)
Смяна на масло, с маслен филтър 100 лева (за хубаво масло)
И филтрите да струват 50 лева !
Другите 100 лева са за труд!

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
30лв. труд?
Ти за 30лв. ще смениш 2 спирачни маркуча и ще обезвъздушиш, ще смениш 2 тампона (евентуално и стенд геометрия), ще смениш масло и 3те филтъра
Ще сваляш картера? Я дай разбивка кое колко стотинки го смяташ?
Къде това - да ходя да си правя там колата? Верно ли си вярваш?


Къде това - да ходя да си правя там колата? Верно ли си вярваш?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
ремонтите са тегави като труд.
частите са евтини по отделно, но сумарно...
мисля че дори труда излиза тънко...
частите са евтини по отделно, но сумарно...
мисля че дори труда излиза тънко...

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
а, добре че майсторът се включи - той (ако има желание) би споделил колко би струвало това при него.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
my heart iS iCe написа:Да го сложиме 30 лева труд (което ми се вижда малко, за големите градове)
Другите 300 лева, според моето виждане биха стигнали и за ремонт на предницата![]()
Гарнитура на картера да е 50 лева (закръглена цена)
Смяна на масло, с маслен филтър 100 лева (за хубаво масло)
И филтрите да струват 50 лева !
Другите 100 лева са за труд!

някога лягал ли си под колата изобщо за което и да е от изброените?
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
Какво да коментираме повече, при положение, че тия коли нямат гарнитури на картеритеmy heart iS iCe написа:Гарнитура на картера да е 50 лева (закръглена цена)


- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
Защо не попиташ майстора по принцип колко пари ще ти вземе за труд и не отидеш до някой магазин да видиш частите колко пари ще ти излезнат. За картера силикон на Виктор Рейнц май беше и е около 15-20лв в Ауто+
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
Cern Swiss написа:Какво да коментираме повече, при положение, че тия коли нямат гарнитури на картеритеmy heart iS iCe написа:Гарнитура на картера да е 50 лева (закръглена цена)Аман от такива философи!
Щом аз съм филисоф, а ти разбиращия, питай колегата пуснал темата, защо са му сменили гарнитура на картера, а неговия двигател няма, сигурно майсторите са от с.Скрът, и са по учени от Германците, и са решили да сложат!
Абе пич, що само шариш по темите, и оплюваш всеки подред, я се стегни и дим дим, дим да те няма!
п.п А относно тези които са ме цитирали по-горе, ще им кажа че в Провинцията, (При селяните) за 30 лева, ще ти сменят рейка (курмилна и ляв шарнир) и колата ще виси в сервиза докато дойде рейката от Столицата!
А труда съм го писал ориентировачно, колегата сам си е виновен, че не е питал в сервиза, а пита нас! Като ония пада от 9-тия етаж и ония дол го пита кво става? Еми незнам аз сега идвам!
Колкото и да са му зели, било квото било, вместо да плюете кажете нещо смислено! Каточели всички имате магазини за авточасти във вас

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
my heart iS iCe написа:курмилна

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
за мен цената за 2 тампона на носачи,2 сп.маркуча,гарнитура или силикон на картера се тая и смяна на масло това всичко с консумативи и труд си е нормална цена при положение че може и повече да ти вземат зависи къде и с какви части ти го правят.
на мен лично смяна на масло,филтри,ремъци,оптяжна ролка и гарнитура капак клапани за голф 2 при положение че сам съм си ги сменял ми излязоха към 200лв
на мен лично смяна на масло,филтри,ремъци,оптяжна ролка и гарнитура капак клапани за голф 2 при положение че сам съм си ги сменял ми излязоха към 200лв

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Части за смяна - нормална ли е тази цена
сега, момчета. смятам да сложа точка с едно просто обяснение, което на всички е ясно.
ако вие отидете в магазина-един тампон (примерно заден, за носач) ще стъпи 20-25 кинта (съвсем примерно, аз с части не се занимавам-просто така го казвам).
ако майстора (който се занимава с части) отиде-стъпва -30%= ~16 кинта.
частите, ако нямате връзките и оборота-няма как да ви стъпят по тънко.
майстора ви прави по тънка цена за труд, защото гушка тия отстъпки. и като провериш в магазина-труда му излиза без пари почти (ако си наясно какво точно прави-в случая тегавиня...) и си готов.
ако сам си купиш частите, ако сам си ги сложиш-ще ти излезе дявол на магаре...
това е цялата работа.
хората, които се занимават с части правят труда по евтин, за сметка на отстъпките, които взимат от магазините.
затова е всичко. мисля че темата просто приключи.
никой никого не кара насила.
винаги има алтернативи!
ако нещо не ви изнася-ползвайте ги.

ако вие отидете в магазина-един тампон (примерно заден, за носач) ще стъпи 20-25 кинта (съвсем примерно, аз с части не се занимавам-просто така го казвам).
ако майстора (който се занимава с части) отиде-стъпва -30%= ~16 кинта.
частите, ако нямате връзките и оборота-няма как да ви стъпят по тънко.
майстора ви прави по тънка цена за труд, защото гушка тия отстъпки. и като провериш в магазина-труда му излиза без пари почти (ако си наясно какво точно прави-в случая тегавиня...) и си готов.
ако сам си купиш частите, ако сам си ги сложиш-ще ти излезе дявол на магаре...
това е цялата работа.
хората, които се занимават с части правят труда по евтин, за сметка на отстъпките, които взимат от магазините.
затова е всичко. мисля че темата просто приключи.
никой никого не кара насила.
винаги има алтернативи!
ако нещо не ви изнася-ползвайте ги.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта