Обръщам се за помощ по следния проблем:
Колата ми е джета2 GTI 16V. От преди около месец забелязах, че при палене на колата се чувства нестабилност, като че ли работи на 3 цилиндъра - тресене, неустойчивост на оборотите, след загряване нещата се оправяха. Една сутрин акумулатора ми беше съвсем паднл, заредих го, пак същата работа, това няма май връзка, ама знам ли, докато настана момента, когато изобщо не иска да запали - стартера, върти, свещите са ми нови - около 500 км, хвърля искра от всяка от тях, смених горивния филтър с нов, проверих входящия маркуч на бензина, свещите са мокри, явно бензин се подава от инжекторите и нищо, не става и не става, ако някой има идея, предварително благодаря!
Джетата не пали
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Джетата не пали
При мен свещите се цапаха и не работеха на студено защото бяха Бош Супер 4, а те не са за толкова стари коли
Люси (vit_auto....) ги смени с едноелектродни - сега е на 6
Дано проблема ти да е толкова лесен за разрешаване 



опитах със свещите
Благодаря ти, опитах със старите си свещи - обикновенни, пак същата работа, не става и не става!
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re : Ne pali Jetta 16V !?....
Здравей колега!
Май станахме трима баджанаци с прекрасните автомобели Jetta 16V!
И така на темата .... Въпросът ти е Комплексен!
1. Какъв е двигателя?
Иначе не мога да ти отговоря. Трябва ми кода пред номера.
Май станахме трима баджанаци с прекрасните автомобели Jetta 16V!
И така на темата .... Въпросът ти е Комплексен!
1. Какъв е двигателя?

Иначе не мога да ти отговоря. Трябва ми кода пред номера.
№ на двигателя
Колега, верно си е много комплексен тоя проблем!
№ на двигателя GZ005393, ако това е номера, който ти трябва, дано да имаш някаква идея!
№ на двигателя GZ005393, ако това е номера, който ти трябва, дано да имаш някаква идея!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
RE:относно паленето
Значи май мотора си е 8 клапанов.
Като застанеш при отворен капак, имаш ли ел. регулатор на налягането на главата на инжекционна, т. е. една малка сива пластмасова кутиика , коята е монтирана върху алуминиевият разпределител , от която да излизат кабели?
Като застанеш при отворен капак, имаш ли ел. регулатор на налягането на главата на инжекционна, т. е. една малка сива пластмасова кутиика , коята е монтирана върху алуминиевият разпределител , от която да излизат кабели?

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: RE:относно паленето
Jetta16v написа:Значи май мотора си е 8 клапанов.
Като застанеш при отворен капак, имаш ли ел. регулатор на налягането на главата на инжекционна, т. е. една малка сива пластмасова кутиика , коята е монтирана върху алуминиевият разпределител , от която да излизат кабели?
от алуминиевият разпределител не излизат кабели колега а армирани бензинопроводи.



електронен регулатор
нямам такъв електронен регулатор на налягането, т.е малка сива кутийка върху алуминиевия разпределител!
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
RE:относно паленето
Значи инжекционът ти е чист механичен тип К-Jetronic.
Вариантите са два:
1. Запушена или не работеща запалваща ел. дюза- син цвят на куплунга;
2. по- вероятно повреда в термичният коректор на налягането, проследи
горният шармован маркуч , от разпределителят на горивото /главата на инжекционна/ трябва да слиза към блока на мотора и да влиза в термичният регулатор , след което да се връща отново в разпределителят.
Така се извършва обогатяването на сместта , при студен мотор.
В товят случай е по-вероятната причина , защото при студен мотор не ти работи равномерно т. е. налягането от разприеделителят е по- ниско или се променя!
3.Пробвай промивка с препарат на дюзите! Налива се в резервоара с бензина! Препорьчвам ти STP clean fuell injector.
Успех!
Вариантите са два:
1. Запушена или не работеща запалваща ел. дюза- син цвят на куплунга;
2. по- вероятно повреда в термичният коректор на налягането, проследи
горният шармован маркуч , от разпределителят на горивото /главата на инжекционна/ трябва да слиза към блока на мотора и да влиза в термичният регулатор , след което да се връща отново в разпределителят.
Така се извършва обогатяването на сместта , при студен мотор.
В товят случай е по-вероятната причина , защото при студен мотор не ти работи равномерно т. е. налягането от разприеделителят е по- ниско или се променя!
3.Пробвай промивка с препарат на дюзите! Налива се в резервоара с бензина! Препорьчвам ти STP clean fuell injector.
Успех!
- cheren_golf
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Имах подобен проблем на Голфа.Обиколих всички "майстори" в града, но ....тъц.На края сам открих причината.Беше заминал вакумният регулатор на инжекционната рейка.Там където трябва да смуче въздух влиза бензин и се засмуква.Срещу 120 лева реших проблема.Оргиналният на Бош е към 180.
Провери като извадиш маркуча на вакума който влиза във вакумния регулатор и виж дали няма бензин в него.
Провери като извадиш маркуча на вакума който влиза във вакумния регулатор и виж дали няма бензин в него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта