Джетата не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jettaGTI
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Джетата не пали

Мнениеот jettaGTI » Пет 15 дек 2006 10:50


Обръщам се за помощ по следния проблем:
Колата ми е джета2 GTI 16V. От преди около месец забелязах, че при палене на колата се чувства нестабилност, като че ли работи на 3 цилиндъра - тресене, неустойчивост на оборотите, след загряване нещата се оправяха. Една сутрин акумулатора ми беше съвсем паднл, заредих го, пак същата работа, това няма май връзка, ама знам ли, докато настана момента, когато изобщо не иска да запали - стартера, върти, свещите са ми нови - около 500 км, хвърля искра от всяка от тях, смених горивния филтър с нов, проверих входящия маркуч на бензина, свещите са мокри, явно бензин се подава от инжекторите и нищо, не става и не става, ако някой има идея, предварително благодаря!




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Джетата не пали

Мнениеот galaboff » Пет 15 дек 2006 10:56


При мен свещите се цапаха и не работеха на студено защото бяха Бош Супер 4, а те не са за толкова стари коли :) Люси (vit_auto....) ги смени с едноелектродни - сега е на 6 :) Дано проблема ти да е толкова лесен за разрешаване :)


jettaGTI
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

опитах със свещите

Мнениеот jettaGTI » Пет 15 дек 2006 13:12


Благодаря ти, опитах със старите си свещи - обикновенни, пак същата работа, не става и не става!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 15 дек 2006 13:57


Много случайно да си разменял кабели на свещите? Да не са объркани нещо? Че аз така близо полвин ден загубих да се чудя и мая какво става..
А разпределителя не си го въртял, нали? Т.е., центровка не е пипана?


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re : Ne pali Jetta 16V !?....

Мнениеот Jetta16v » Съб 16 дек 2006 9:46


Здравей колега!
Май станахме трима баджанаци с прекрасните автомобели Jetta 16V!
И така на темата .... Въпросът ти е Комплексен!
1. Какъв е двигателя? :wink:
Иначе не мога да ти отговоря. Трябва ми кода пред номера.


jettaGTI
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

№ на двигателя

Мнениеот jettaGTI » Съб 16 дек 2006 23:36


Колега, верно си е много комплексен тоя проблем!
№ на двигателя GZ005393, ако това е номера, който ти трябва, дано да имаш някаква идея!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 17 дек 2006 3:11


GZ май си е 8v на първо време.

Провери си вакуум маркучите по инжекциона. Много често ефекта е такъв от прецакан маркуч. Най-добре ги смени всички с нови - не е скъпо удоволсвтие.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 17 дек 2006 17:29


Може да е от регулатора за налягането на горивото той дава различни налягания на студен и топъл двигател.Може да отидеш някъде да ти замерят наляганията в системата.Напълно възможно е и да ти смучка въздух от някъде.Така може само да гадаеш.


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

RE:относно паленето

Мнениеот Jetta16v » Нед 17 дек 2006 17:31


Значи май мотора си е 8 клапанов.
Като застанеш при отворен капак, имаш ли ел. регулатор на налягането на главата на инжекционна, т. е. една малка сива пластмасова кутиика , коята е монтирана върху алуминиевият разпределител , от която да излизат кабели? :?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: RE:относно паленето

Мнениеот vit_autosofia » Нед 17 дек 2006 17:36


Jetta16v написа:Значи май мотора си е 8 клапанов.
Като застанеш при отворен капак, имаш ли ел. регулатор на налягането на главата на инжекционна, т. е. една малка сива пластмасова кутиика , коята е монтирана върху алуминиевият разпределител , от която да излизат кабели? :?

от алуминиевият разпределител не излизат кабели колега а армирани бензинопроводи. :wink: :wink: :roll:


jettaGTI
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

електронен регулатор

Мнениеот jettaGTI » Вто 19 дек 2006 11:31


нямам такъв електронен регулатор на налягането, т.е малка сива кутийка върху алуминиевия разпределител!


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

RE:относно паленето

Мнениеот Jetta16v » Вто 19 дек 2006 20:59


Значи инжекционът ти е чист механичен тип К-Jetronic.
Вариантите са два:
1. Запушена или не работеща запалваща ел. дюза- син цвят на куплунга;
2. по- вероятно повреда в термичният коректор на налягането, проследи
горният шармован маркуч , от разпределителят на горивото /главата на инжекционна/ трябва да слиза към блока на мотора и да влиза в термичният регулатор , след което да се връща отново в разпределителят.
Така се извършва обогатяването на сместта , при студен мотор.
В товят случай е по-вероятната причина , защото при студен мотор не ти работи равномерно т. е. налягането от разприеделителят е по- ниско или се променя!
3.Пробвай промивка с препарат на дюзите! Налива се в резервоара с бензина! Препорьчвам ти STP clean fuell injector.
Успех!


Потребителски аватар
cheren_golf
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот cheren_golf » Вто 19 дек 2006 22:38


Имах подобен проблем на Голфа.Обиколих всички "майстори" в града, но ....тъц.На края сам открих причината.Беше заминал вакумният регулатор на инжекционната рейка.Там където трябва да смуче въздух влиза бензин и се засмуква.Срещу 120 лева реших проблема.Оргиналният на Бош е към 180.
Провери като извадиш маркуча на вакума който влиза във вакумния регулатор и виж дали няма бензин в него.


jettaGTI
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jettaGTI » Пет 22 дек 2006 15:33


Няма бензин в тръбичката на вакумния регулатор, а за този термичен регулатор на налягането, дето ми писа jetta16V, как мога да го проверя дали работи?


Потребителски аватар
Thunder
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 22 дек 2006 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Thunder » Пет 22 дек 2006 16:51


Значи колега моето мнение е съвсем друго ама аз да си го кажа.Според мен сега точно по това време есента и зимата,от дъждове и такива работи може да ти се е нвлажнил компютъра на колата.И ако случайно е така може да си го уплътниш малко повече.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта