Значи за 20 мин работа на едно место колата беше далече от работната си температура нормално ли е това ? все пак навънка нее толкова студено
Г2 1.6 2е2
Трудно загрява може би ?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
astragt написа:hristian37 написа:ako е на газ е нормално, ако не е, си за термостат, пипни преди да е стигнала стрелката до лампичката долни мъркуч от водната помпа да радиатора-ако е топъл-термостат
ае стига се излагали като първолаци! МАРКУЧ се пише! mod edit: vaskoto1
Каква е логиката?
за кое каква е логиката?
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
hristian37 написа:astragt написа:hristian37 написа:ako е на газ е нормално, ако не е, си за термостат, пипни преди да е стигнала стрелката до лампичката долни мъркуч от водната помпа да радиатора-ако е топъл-термостат
ае стига се излагали като първолаци! МАРКУЧ се пише! mod edit: vaskoto1
Каква е логиката?
за кое каква е логиката?
"ако е на газ е нормално, ако не е, си за термостат" ....?!!??!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
hristian37 написа:ами газта е доста студена и допълнително охлажда водната система чрез изпарителя, а и ако допълнително включиш парното загряване няма
Хмммм, от предишните ми 3 коли на газ, не съм имал такива наблюдения. Даже напротив, загряваха си екстра за минимално разстояние. Единствено голфа ми няма загряване при това време без задръстване /седи си около 70 градуса като карам, вдига 90 само в задръстване/. Мързи ме да правя шорткът на изпарителя за проба, но ми се струва абсурдно да окаже такова влияние това. В крайна сметка го наблюдавам, че в движение ми пада яко темп., даже на витиня като спусках ми отиде на 65, като спра си се вдига, та няма логика да е от изпарителя, според мен си играе роля голям/малък кръг или респективно термостата. Или съм за термостат или това си е някакво недоразумение на vw.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега аз си го засичам от една точка до друга всяка сутрин-ако съм на бензина от точка А до Б стрелката ми излиза от бялото, ако съм на газ тъкмо влиза- пипни като невярваш входния мъркуч на изпарителя и пипни изходния да видиш че разлика има,върти ми се в главата ама не съм сигурен 4е газта беше -273градуса
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта