Първо искам да кажа че манджата със смени си двигателя съм я ял и не ми хареса а и не излиза много по евтино ако трябва да стане качествено.
И така идеята е следната ще се прави едно кабрио с двигател 1.5 70 кончета код:JB и така или иначе ще му се прави пълна ревизия мисля да му сложа други буталца от ЕМ примерно с което ще разредя мотора (при компресия 8.3:1 нз дали има смисъл от разреждане)
Карбуратор все още не съм намерил но искам да е солекс дис 32 от рено (ако някой може да помогне ще съм много благодарен) защото е еднокамерен и по лесен за настройка. Говорих с един пич в Русе каза че като си е турбо карб стига да се увеличи отвора на жигльорите с около 15% с оглед разликата в обемите на двигателите.
Турбо си мисля да е от 1.6 ТД (не съм сигурен дали ще върши работа).
После имам да наредя турбо пътища,блоу оф, кулер по последните 3 няма неясноти.
Мисля да се изръся за AFR Meter ( около $200 - 250) с широколентова ламбда за настроика на мотора.
Срещам трудност с настройка на аванса, има ли такова делко което да се върже с вакуума или с налягането за да промени запалването.
Така сега да питам и за надуването, четох някъде че карб не може да се надуе повече от 0.8 бара има ли такова нещо.
Да има един тънък момент как да сметна какво ще е налягането в мотора при 0.5 бара надув на турбината и теоритично 7.0 в мотора без да надува туржбината (буталата от ЕМ освен че са с по дълбока горивна камера са и по ниски)
Въпросите са много като например струва ли си разреждане, до какво налягане ще издържи мотора в оригинален вид, дали бензиновата помпа ще успава да намогва или трябва да се сменя?
Помагайте нещо губи ли ми се?
