Дали е от лагера на генератора?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Дали е от лагера на генератора?

Мнениеот the_drifter33 » Съб 06 яну 2007 23:41


Първо за много години и да пойелая на всички безавариино шофиране!:) Да попитам за проблемчето ми. От няколко дни ми просвиркваше ремъка на генератора и чат-пат ми премигваше лампата на акумолатора, чуваше се и леко свистене, което ту спираше, ту се чуваше. Не обърнах никакво внимание, а и честно казано много не разбирам. Тази вечер като излязох и изведнъж започна силно да свири и нещо да стържи, фаровете отслабнаха, таблото светеше доста слабо и лампата на акумолатора сега свети непрекъснато. Гледам ремъка се върти, а ми мирише на запалена гума. Дали ще е лагер и ако е, лесна ли е смяната?




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Нед 07 яну 2007 1:18


затегни си ремъка на генератора ! трябва да е толкова натегнат, че като го натиснеш между ролките да потъва максимум 1см.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Нед 07 яну 2007 11:07


galaboff написа:затегни си ремъка на генератора

Ако ремъка все още е ремък :roll: По добре го свали и виж в какво състояние е. При натягане нов ремък трябва да потъва 2мм, стар 4мм това е по книгата която имам за голфа. И не пренебрегвай проблема с незареждащ алтернатор. Само за пример сина на мой колега докара Голфа му до основен ремонт на двигателя по същия начин :wink:


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Нед 07 яну 2007 11:21


Това пищене не е някакъв страшен проблем. Затегни и ако трябва си смени ремъка не е сложно.
:офф
И не пренебрегвай проблема с незареждащ алтернатор.

Какво общо има незареждащ алтернатор с основен ремонт на двигателя, че нещо не хващам връзката :?:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Нед 07 яну 2007 11:28


Караш на акомулатор. Когато той се изтощи няма кой да включи перката на радиатора. Ако ремъка се и скъса кой ще върти водната помпа ако и тя е на същия ремък?


Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот the_drifter33 » Нед 07 яну 2007 15:08


Мен повече ме притеснявя, не свиренето, а стърженето. Както и да е след час имам среща с маистор. Благодаря на всички ви за отговорите:) :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта