Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Здравейте колеги.
Колата е Голф 4 2001 с климатроник. Има ли режим , при които колата вкарва въздух от вън в купето, без да го охлажда и без да го изстудява, все едно да отделно с климатик и парно.
Колата е Голф 4 2001 с климатроник. Има ли режим , при които колата вкарва въздух от вън в купето, без да го охлажда и без да го изстудява, все едно да отделно с климатик и парно.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: въздух от вън в купето
Има да. Трябва да си включил ECON (най-вдясно на управлението на климатроника) и да си махнал въртенето на въздуха в купето което е копчето най-лявото на управлението на климатроника. Правиш си температурата на най-студено и ти влиза от вън въздух с температура на околната среда. Поне така си мисля.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 19 яну 2012 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: димитровград
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
да колега и аз така процедирам.поздрави 

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Като изключиш въртеното се изключва целия климатроник. Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията. След като си го пуснал натискаш ECON или AUTO и то ти вкарва въздуха от вън. Без включена перка няма как да влезе, защото се затваря клапата. Поне на една чертичка трябва да ти е вентилатора и настройваш температурата на климатроника с температурата на въздуха от вън засечен от датчика на колата /показанията на бордкомпютъра/. Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника за да почне да охлажда и достигане на зададената температура на климатроника. Със силата на вентилиране регулираш колко въздух да ти влиза в купето. Играе същата роля като домашен вентилатор. Свободно без намесата на климатроника в купето не може да се вкара въздух от вън. Става с отваряне на прозорците, шибедах ако имаш и т.н.
Говорим за това управление на климатроник:
viewtopic.php?f=5&t=340649
Говорим за това управление на климатроник:
viewtopic.php?f=5&t=340649
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
kibo_tom_8440, колко много думички написа, а нищо смислено не каза.
Даже бих казал, че си писал предимно глупости.
penko_pulev го е написал съвсем точно.

penko_pulev го е написал съвсем точно.

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Я виж какво са писали хората преди, тогава давай квалификации - кой колко е писал и какво е казал. Преди да пишеш прочети по смислено постове, тогава давай квалификации.
viewtopic.php?f=5&t=217128
viewtopic.php?f=5&t=217128
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Темата я разгледах, но това не променя факта, че някой преди теб е отговорил на зададения въпрос съвсем конкретно и ясно, а ти си написал няколко реда с глупости.
Ще номерирам нещата, които определям като глупости и ще обясня защо:
1. Дали въздухът влиза отвън или не се избира с отделно копченце (колегата по-горе е уточнил кое е то), което копченце не е нито ECON, нито AUTO. Ако си затворил клапата за външен въздух, натискането на AUTO я отваря.
2. Това е безсмислено, защото при пуснат компресор въздухът влизащ в колата се охлажда винаги, а после се смесва с топлия от парното. Въпросът в началото на темата беше "Как да вкарваме въздух в колата, БЕЗ да го охлаждаме?".
3. Ако си натиснал ECON, т.е. - изключил си компресора, то избирането на по-ниска температура чрез климатроника НЯМА да включи комопресора.
Още веднъж ще повторя, че колегата penko_pulev е отговорил съвсем ясно и точно на зададения въпрос, а ти си писал свободно съчинение на тема "Климатроник в колата", като някои от нещата, които са написал са неверни и следователно аз с чиста съвест мога да ги квалифицирам като "глупости".
Ако има нещо неясно, с удоволствие, ще обясня отново.
kibo_tom_8440 написа:Като изключиш въртеното се изключва целия климатроник. Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията. След като си го пуснал 1. натискаш ECON или AUTO и то ти вкарва въздуха от вън. Без включена перка няма как да влезе, защото се затваря клапата. Поне на една чертичка трябва да ти е вентилатора и 2. настройваш температурата на климатроника с температурата на въздуха от вън засечен от датчика на колата /показанията на бордкомпютъра/. 3. Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника за да почне да охлажда и достигане на зададената температура на климатроника. Със силата на вентилиране регулираш колко въздух да ти влиза в купето. Играе същата роля като домашен вентилатор. Свободно без намесата на климатроника в купето не може да се вкара въздух от вън. Става с отваряне на прозорците, шибедах ако имаш и т.н.
Говорим за това управление на климатроник:
viewtopic.php?f=5&t=340649
Ще номерирам нещата, които определям като глупости и ще обясня защо:
1. Дали въздухът влиза отвън или не се избира с отделно копченце (колегата по-горе е уточнил кое е то), което копченце не е нито ECON, нито AUTO. Ако си затворил клапата за външен въздух, натискането на AUTO я отваря.
2. Това е безсмислено, защото при пуснат компресор въздухът влизащ в колата се охлажда винаги, а после се смесва с топлия от парното. Въпросът в началото на темата беше "Как да вкарваме въздух в колата, БЕЗ да го охлаждаме?".
3. Ако си натиснал ECON, т.е. - изключил си компресора, то избирането на по-ниска температура чрез климатроника НЯМА да включи комопресора.
Още веднъж ще повторя, че колегата penko_pulev е отговорил съвсем ясно и точно на зададения въпрос, а ти си писал свободно съчинение на тема "Климатроник в колата", като някои от нещата, които са написал са неверни и следователно аз с чиста съвест мога да ги квалифицирам като "глупости".
Ако има нещо неясно, с удоволствие, ще обясня отново.

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Ти май или не четеш или не разбираш, подчертал си го със синьо от моя пост. И помисли как се пуска и как се спира посочения климатроник - само от бутона ECON ли? 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Предавам се! 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
myrshavija климатроника на Г4 е с различно (и доста по-глупаво) управление от на Ауди (май Valeo на Голфа)!Примерно ако си на Екон и натиснеш клапата за рециркулация Eкон-а се изключва и колата принудително минава на включен компресор(също така АУТО-то се губи) и ако искаш да го изгасиш натискаш после ЕКОНА .
Иначе от приказките на kibo_tom_8440 верно нищо не се разбира.
Иначе от приказките на kibo_tom_8440 верно нищо не се разбира.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: въздух от вън в купето
penko_pulev написа: Трябва да си включил ECON (най-вдясно на управлението на климатроника) и да си махнал въртенето на въздуха в купето което е копчето най-лявото на управлението на климатроника.
Правилно ,но Екон-а бачка и на рециркулация .Мисля ,че няма начин да накараш рециркулацията да заработи с Ауто.Освен това за да е напълно функционален(в автоматичен режим) трябва първо да натиснеш Ауто и тогава Екон - иначе в противен случей гласи температурата ,но без скоростта на вентилатора

kibo_tom_8440 написа: Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията.
Така е ама за какво ти е да го гасиш?
kibo_tom_8440 написа: Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника
Предполагам искаш да кажеш компресора на климатика.Истината е обаче ,че ако не си натиснал ЕКОН компресора бачка винаги докато външната температура на падне под 4 градуса(за някои модели

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: въздух от вън в купето
Аз не мога да разбера защо е нужно да уточняваме дали "Екон-а бачка и на рециркулация" и как можеш "да накараш рециркулацията да заработи". Въпросът беша как да вкараме въздух отвън без да го охлаждаме и имаме съвсем точен отговор на въпроса.Rabbit_TDI написа:...но Екон-а бачка и на рециркулация .Мисля ,че няма начин да накараш рециркулацията да заработи ...
За уточнението ти, че при Голф и Ауди е различно - на всички коли с климатроник, които съм карал, се включва компресорът на климатика, когато затвориш клапата за външен въздух - това, което ти наричаш "Eкон-а се изключва" - при мен святка снежинката, която показва дали работи компресора на климатика.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Знам какво ти показва при теб - затова казвам че са различни.От уточнения има нужда защото е явно ,че автора на темата не може да се "оправи" с климатроника си.Не си длъжен да четеш всичко като ти е ясно.Ти какво очакваш утре да пусне нова тема за ЕКОН.Други ден за Дефрост-а.След това за изключването.............
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Рабитчо, разбрал си ме какво съм искал да кажа. Да, включва се компресор / и това съм имал в предвид/ при определени ситуации. Въпросът на човека е как да вкара само външен незагрят и неизстуден въздух. Така и обясних технологията на климатроника, защото моя е същия посочен на препратката от първия ми пост.
Нека той да каже дали му стана ясно от цялата галимация по-горе.
Нека той да каже дали му стана ясно от цялата галимация по-горе.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето
Ей, сладкиш, това, което съм маркирал в червено НЕ Е ВЯРНО, не разбра ли? Ако е спрян компресора(ECON), като пипаш само градусите, копресорът НЕ СЕ ВКЛЮЧВА.
Ще си посегна вече ... тъкмо ще те избавя от досадното си присъствие, нали?
Ще си посегна вече ... тъкмо ще те избавя от досадното си присъствие, нали?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта