Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот anpa1 » Нед 02 сеп 2012 8:53


Здравейте колеги.
Колата е Голф 4 2001 с климатроник. Има ли режим , при които колата вкарва въздух от вън в купето, без да го охлажда и без да го изстудява, все едно да отделно с климатик и парно.




penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: въздух от вън в купето

Мнениеот penko_pulev » Нед 02 сеп 2012 10:22


Има да. Трябва да си включил ECON (най-вдясно на управлението на климатроника) и да си махнал въртенето на въздуха в купето което е копчето най-лявото на управлението на климатроника. Правиш си температурата на най-студено и ти влиза от вън въздух с температура на околната среда. Поне така си мисля.


ivo.poj
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 яну 2012 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот ivo.poj » Чет 13 сеп 2012 21:32


да колега и аз така процедирам.поздрави :wink:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 14 сеп 2012 8:50


Като изключиш въртеното се изключва целия климатроник. Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията. След като си го пуснал натискаш ECON или AUTO и то ти вкарва въздуха от вън. Без включена перка няма как да влезе, защото се затваря клапата. Поне на една чертичка трябва да ти е вентилатора и настройваш температурата на климатроника с температурата на въздуха от вън засечен от датчика на колата /показанията на бордкомпютъра/. Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника за да почне да охлажда и достигане на зададената температура на климатроника. Със силата на вентилиране регулираш колко въздух да ти влиза в купето. Играе същата роля като домашен вентилатор. Свободно без намесата на климатроника в купето не може да се вкара въздух от вън. Става с отваряне на прозорците, шибедах ако имаш и т.н.
Говорим за това управление на климатроник:
viewtopic.php?f=5&t=340649


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот myrshavija » Пет 14 сеп 2012 9:11


kibo_tom_8440, колко много думички написа, а нищо смислено не каза. :mrgreen: Даже бих казал, че си писал предимно глупости.
penko_pulev го е написал съвсем точно. :да:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 14 сеп 2012 9:55


Я виж какво са писали хората преди, тогава давай квалификации - кой колко е писал и какво е казал. Преди да пишеш прочети по смислено постове, тогава давай квалификации.
viewtopic.php?f=5&t=217128


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот myrshavija » Пет 14 сеп 2012 10:59


Темата я разгледах, но това не променя факта, че някой преди теб е отговорил на зададения въпрос съвсем конкретно и ясно, а ти си написал няколко реда с глупости.
kibo_tom_8440 написа:Като изключиш въртеното се изключва целия климатроник. Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията. След като си го пуснал 1. натискаш ECON или AUTO и то ти вкарва въздуха от вън. Без включена перка няма как да влезе, защото се затваря клапата. Поне на една чертичка трябва да ти е вентилатора и 2. настройваш температурата на климатроника с температурата на въздуха от вън засечен от датчика на колата /показанията на бордкомпютъра/. 3. Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника за да почне да охлажда и достигане на зададената температура на климатроника. Със силата на вентилиране регулираш колко въздух да ти влиза в купето. Играе същата роля като домашен вентилатор. Свободно без намесата на климатроника в купето не може да се вкара въздух от вън. Става с отваряне на прозорците, шибедах ако имаш и т.н.
Говорим за това управление на климатроник:
viewtopic.php?f=5&t=340649

Ще номерирам нещата, които определям като глупости и ще обясня защо:
1. Дали въздухът влиза отвън или не се избира с отделно копченце (колегата по-горе е уточнил кое е то), което копченце не е нито ECON, нито AUTO. Ако си затворил клапата за външен въздух, натискането на AUTO я отваря.
2. Това е безсмислено, защото при пуснат компресор въздухът влизащ в колата се охлажда винаги, а после се смесва с топлия от парното. Въпросът в началото на темата беше "Как да вкарваме въздух в колата, БЕЗ да го охлаждаме?".
3. Ако си натиснал ECON, т.е. - изключил си компресора, то избирането на по-ниска температура чрез климатроника НЯМА да включи комопресора.

Още веднъж ще повторя, че колегата penko_pulev е отговорил съвсем ясно и точно на зададения въпрос, а ти си писал свободно съчинение на тема "Климатроник в колата", като някои от нещата, които са написал са неверни и следователно аз с чиста съвест мога да ги квалифицирам като "глупости".
Ако има нещо неясно, с удоволствие, ще обясня отново. mhihi


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 14 сеп 2012 12:02


Ти май или не четеш или не разбираш, подчертал си го със синьо от моя пост. И помисли как се пуска и как се спира посочения климатроник - само от бутона ECON ли? scare


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот myrshavija » Пет 14 сеп 2012 12:35


Предавам се! :bowdown


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 сеп 2012 14:09


myrshavija климатроника на Г4 е с различно (и доста по-глупаво) управление от на Ауди (май Valeo на Голфа)!Примерно ако си на Екон и натиснеш клапата за рециркулация Eкон-а се изключва и колата принудително минава на включен компресор(също така АУТО-то се губи) и ако искаш да го изгасиш натискаш после ЕКОНА .
Иначе от приказките на kibo_tom_8440 верно нищо не се разбира.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: въздух от вън в купето

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 сеп 2012 14:11


penko_pulev написа: Трябва да си включил ECON (най-вдясно на управлението на климатроника) и да си махнал въртенето на въздуха в купето което е копчето най-лявото на управлението на климатроника.

Правилно ,но Екон-а бачка и на рециркулация .Мисля ,че няма начин да накараш рециркулацията да заработи с Ауто.Освен това за да е напълно функционален(в автоматичен режим) трябва първо да натиснеш Ауто и тогава Екон - иначе в противен случей гласи температурата ,но без скоростта на вентилатора 8)

kibo_tom_8440 написа: Пускаш и гасиш климатроника с двете копчета за увеличаване или намаляване на вентилацията.

Така е ама за какво ти е да го гасиш?

kibo_tom_8440 написа: Ако зададеш по ниска температура, ще се включи климатроника

Предполагам искаш да кажеш компресора на климатика.Истината е обаче ,че ако не си натиснал ЕКОН компресора бачка винаги докато външната температура на падне под 4 градуса(за някои модели 8). Ако си задал 22 ,а вън е 10 климатроника меси с повече топъл за да достигне 22.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: въздух от вън в купето

Мнениеот myrshavija » Пет 14 сеп 2012 14:17


Rabbit_TDI написа:...но Екон-а бачка и на рециркулация .Мисля ,че няма начин да накараш рециркулацията да заработи ...
Аз не мога да разбера защо е нужно да уточняваме дали "Екон-а бачка и на рециркулация" и как можеш "да накараш рециркулацията да заработи". Въпросът беша как да вкараме въздух отвън без да го охлаждаме и имаме съвсем точен отговор на въпроса.

За уточнението ти, че при Голф и Ауди е различно - на всички коли с климатроник, които съм карал, се включва компресорът на климатика, когато затвориш клапата за външен въздух - това, което ти наричаш "Eкон-а се изключва" - при мен святка снежинката, която показва дали работи компресора на климатика.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 сеп 2012 14:22


Знам какво ти показва при теб - затова казвам че са различни.От уточнения има нужда защото е явно ,че автора на темата не може да се "оправи" с климатроника си.Не си длъжен да четеш всичко като ти е ясно.Ти какво очакваш утре да пусне нова тема за ЕКОН.Други ден за Дефрост-а.След това за изключването.............


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 14 сеп 2012 15:56


Рабитчо, разбрал си ме какво съм искал да кажа. Да, включва се компресор / и това съм имал в предвид/ при определени ситуации. Въпросът на човека е как да вкара само външен незагрят и неизстуден въздух. Така и обясних технологията на климатроника, защото моя е същия посочен на препратката от първия ми пост.
Нека той да каже дали му стана ясно от цялата галимация по-горе.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот myrshavija » Пет 14 сеп 2012 16:37


Ей, сладкиш, това, което съм маркирал в червено НЕ Е ВЯРНО, не разбра ли? Ако е спрян компресора(ECON), като пипаш само градусите, копресорът НЕ СЕ ВКЛЮЧВА.
Ще си посегна вече ... тъкмо ще те избавя от досадното си присъствие, нали? :banghead:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта