
След профилактика не може да запали mk4 AKL
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
След профилактика не може да запали mk4 AKL
Така днес имах малко време и реших да го посветя на колата.отворих капачката на маслото и видях че е адски мръсна
и реших да я изчистя така и така бях купил нови гумички за колектора и си викам дай да сваля капака на клапаните да видя колко е мръсна как е вала и така,свалих колектора смених гумичките видях свещите как са работели(останах много доволен бяха керемидови което говори за супер изгаряне) свалих капака на клапаните и за първи път в живота си видях това.(на снимката)....досега съм карал много коли руски и какви ли не строшляци но това не бях виждал.измих с бензин огледах вала и видях че е идеален и сглобих всичко,но след сглобяването колата не пали.огледах дали всичко съм сглобил и видях че не съм закачил буксата на дроселовата клапа,закачих я и пак не иска да запали,откачих акумулатора изкаках 10мин и пак нищо.Някакви идей?

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: След профилактика не може да запали mk4 AKL
търси проблема там където си пипал последно.
Нещо не си закачил или наместил. Пишеш, че си сменял гум.пръстени на колекторите - дали са поставени добре и не смуче въздух оттам ??
капака на клапаните няма общо с непаленето, освен да си разкачил някой куплунг , който ти е пречил и да не си го закачил после.
Така изведнъж да спре да пали от нищо - според мен обикаляй по бобина, кабели, свещи. Може да е комутатора на бобината, или датчика на хол.
За по-лесно виж дали има искра от бобината /или с някоя стара свещ уопряна на маса или кабела на 2-3мм от маса, но ти трябва 2 ри човек да върти.
Нещо не си закачил или наместил. Пишеш, че си сменял гум.пръстени на колекторите - дали са поставени добре и не смуче въздух оттам ??
капака на клапаните няма общо с непаленето, освен да си разкачил някой куплунг , който ти е пречил и да не си го закачил после.
Така изведнъж да спре да пали от нищо - според мен обикаляй по бобина, кабели, свещи. Може да е комутатора на бобината, или датчика на хол.
За по-лесно виж дали има искра от бобината /или с някоя стара свещ уопряна на маса или кабела на 2-3мм от маса, но ти трябва 2 ри човек да върти.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: След профилактика не може да запали mk4 AKL
Проблемът елиминиран оказа се че при свалянето на колекторите съм откачил една жица а именни тази на дросела.закачих я в буксата и запали 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта