Ремонт голф 4, 1.6, 16 V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Ремонт голф 4, 1.6, 16 V

Мнениеот stevap » Пет 14 сеп 2012 20:25


Здравейте колеги, някой може ли да ми каже при ремонт на двигателя на голф 4 1.6 16 V трябва ли да се демонтира газовия инжекцион и какво точно се демонтира при отварянето на двигателя за смяна на сегменти които са мисля основната причина за големия разход на масло след смяна на гумички!




Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: Ремонт голф 4, 1.6, 16 V

Мнениеот toni82 » Нед 16 сеп 2012 15:42


значи незнам газовия инжекцион дали се сваля защото нямам такъв,но знам че се сваля цялата глава с колектора,картера,коляновия вал,и това при положение че ремонта се извършва на място те.без да се вади мотора.в моя случей вадихме мотора и тогава се сваля абсолютно всичко от него.


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Ремонт голф 4, 1.6, 16 V

Мнениеот Stoqnov_ » Нед 16 сеп 2012 20:39


Кога се появи големият разход на масло, колега и с какво масло караш? Проблема не е задължително да е в сегментите, просто е вероятна причина.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта