голф 3 1.4 ми-датчик на хол?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hell
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: aitos

голф 3 1.4 ми-датчик на хол?

Мнениеот hell » Сря 10 яну 2007 22:27


колата ми гасне,като е на скорост,на елкон нищо не показва.като изгасне пали след 10-15 мин.комутатор или датчик на хол?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 10 яну 2007 22:33


СЕАТ Ибиза 1.4 на прякото ми шефче: Абсолютно същите симптоми!!!
Решение - нова горивна помпа! Е бая се чесах по главта, когато ме пита защо, ама вече почти 1 година тоя проблем го няма.
А, да, и на предната помпа много й се е износила втулката и явно е задирала.


hell
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: aitos

?

Мнениеот hell » Сря 10 яну 2007 22:40


бенз.помпа?тука в тва село дет живея всеки ми казва ралично,и в бургас така.как да сам сигурен че е помпата?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 10 яну 2007 23:20


Принципно тя е с голямо налягане(не трябва да тече леко) и ако извадиш маркуча по който идва бенза от помпата и дадеш на контакт трябва да видиш как е внимавай да не се олееш.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Сря 10 яну 2007 23:39


залагам на бобина ... имах подобни симптоми ... като загрее колата почваше да ми гасне като изчаквах 5 - 10 мин и палеше докато един ден изгасна и даже след като истина двигателя пак незапали ... селед смяна на бобина и центовка на инжекциона нещата се оправиха ...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 11 яну 2007 11:14


IvoG написа:Принципно тя е с голямо налягане(не трябва да тече леко)
Не само, че не трябва да тече леко, ами направо да пръска на около метър и нещо от теб!
Лошото е, обаче, че на тая Ибиза като извадих маркуча от моното и накарах шефчето да запали, тя си пръсна... след това пак не запали. И чак на другия ден се сетих, че като извадих мапкучлето нямаше никакво налягане в системата. А трябва (за мен например) да е поне 2.5 бара.
Значи, за помпа възможностите са 2
Реле за включване на помпата (не знам кой номер ти е релето, но тока минава през предпазител №18)
Самата помпа.

Би могъл да включиш една лампичка м/у този предпазител и маса, така, че да видиш дали нещо не прави мизерийки релето.
За помпата... вадиш я от резервоара и гледаш.
Все пак, може и бобинката да е, както казва колегата spectrum. Ръчкане за проба си иска...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 11 яну 2007 12:24


Същото ме съветваха и мен разни майстори - преди време смених бобина с комутатор и датчик на хол /сега така си ми стоят оригиналните в гаража - работещи/. За свестни части олекването е около 200 лв. Смених си ги сам, въпреки, че датчика на хол е малко пипкава работа. В целия град нямаше о-пръстен за делкото, предлагаха ми доставка след 1 седмица /а струва 2-3 лв./ :evil: ! Накрая го намазах старателно с червен силикон и поне засега нямам омасляване - чук, чук - чукам на дърво :) ... Налягането на бенз. помпа беше замерено от майсторите и обявено за нормално.

Обаче - проблемът си остана! Оправи се едва след промиване на кошничката на бенз. помпа и почистване на самата помпа с ултразвук - всичко беше буквално затлачено с мръсотия...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта