голф 3 1.4 ми-датчик на хол?
голф 3 1.4 ми-датчик на хол?
колата ми гасне,като е на скорост,на елкон нищо не показва.като изгасне пали след 10-15 мин.комутатор или датчик на хол?
?
бенз.помпа?тука в тва село дет живея всеки ми казва ралично,и в бургас така.как да сам сигурен че е помпата?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не само, че не трябва да тече леко, ами направо да пръска на около метър и нещо от теб!IvoG написа:Принципно тя е с голямо налягане(не трябва да тече леко)
Лошото е, обаче, че на тая Ибиза като извадих маркуча от моното и накарах шефчето да запали, тя си пръсна... след това пак не запали. И чак на другия ден се сетих, че като извадих мапкучлето нямаше никакво налягане в системата. А трябва (за мен например) да е поне 2.5 бара.
Значи, за помпа възможностите са 2
Реле за включване на помпата (не знам кой номер ти е релето, но тока минава през предпазител №18)
Самата помпа.
Би могъл да включиш една лампичка м/у този предпазител и маса, така, че да видиш дали нещо не прави мизерийки релето.
За помпата... вадиш я от резервоара и гледаш.
Все пак, може и бобинката да е, както казва колегата spectrum. Ръчкане за проба си иска...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Същото ме съветваха и мен разни майстори - преди време смених бобина с комутатор и датчик на хол /сега така си ми стоят оригиналните в гаража - работещи/. За свестни части олекването е около 200 лв. Смених си ги сам, въпреки, че датчика на хол е малко пипкава работа. В целия град нямаше о-пръстен за делкото, предлагаха ми доставка след 1 седмица /а струва 2-3 лв./
! Накрая го намазах старателно с червен силикон и поне засега нямам омасляване - чук, чук - чукам на дърво
... Налягането на бенз. помпа беше замерено от майсторите и обявено за нормално.
Обаче - проблемът си остана! Оправи се едва след промиване на кошничката на бенз. помпа и почистване на самата помпа с ултразвук - всичко беше буквално затлачено с мръсотия...


Обаче - проблемът си остана! Оправи се едва след промиване на кошничката на бенз. помпа и почистване на самата помпа с ултразвук - всичко беше буквално затлачено с мръсотия...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта