Здравейте колеги! Както се вижда от заглавието, миналата есен забелязах, че боята на покрива над предното стъкло се е надигнала на 2-3 места. Изчегъртах я с една отверка докъдето боята и грундът бяха вече здрави, но лошото е, че ръждата беше тръгнала и под пластмасовото уплътнение в горния край на стъклото (всъщност не знам дали е уплътнение или по-скоро пластмасова лента, корниз или нещо такова). Успях да бръкна с отверката между въпросната пластмаса и ламарината и да поостържа на тези места боята вътре, като изкарах доста парчета изгоряла боя, но тъй като нямаше начин да видя докъде е ръждясала ламарината и доколко съм я изчистил, намазах местата обилно с преобразувател на ръжда, като напълних и въпросния процеп между ламарината и пластмасата. На следващия ден направих същото с грунд и така изкарах зимата. То и нямаше условия вече да се занимавам с проблема. Това лято изчистих от ръжда и обработих още 2-3 проблемни места и смятам да ги китосам и да ги пръсна със спрей. Гризе ме обаче мисълта, че горе над стъклото под въпросната пластмаса ръждата продължава да работи. Не смея да си помисля какво ме чака, ако ламарината вземе че се пробие!

Докато сменях въздушния филтър за купето това лято видях, че предното стъкло май е залепено, а не е закрепено както на по-старите коли с уплътнителна гума. Знае ли някой от вас дали въпросната пластмасова лента горе на стъклото може да се махне, за да видя какво е положението с ръждата и евентуално да я обработя? Благодаря предварително за мненията.
