Също и това маркуче за какво служи,при мен беше извадено,като го поставих на мястото и оборотите паднаха,на светофарите като спирам колата гасне.Мисля че колата ми гори повече от колкото трябва,възможно ли е причината да е от тези неща?
Голф 3 за какво служи това?
Голф 3 за какво служи това?
Колата е голф 3 1.6 абу ,за какво служи това което съм отбелязал с червено и проблем ли е че карам без него,при мен е съединено там където съм отбелязал със синьо.

Също и това маркуче за какво служи,при мен беше извадено,като го поставих на мястото и оборотите паднаха,на светофарите като спирам колата гасне.Мисля че колата ми гори повече от колкото трябва,възможно ли е причината да е от тези неща?

Също и това маркуче за какво служи,при мен беше извадено,като го поставих на мястото и оборотите паднаха,на светофарите като спирам колата гасне.Мисля че колата ми гори повече от колкото трябва,възможно ли е причината да е от тези неща?
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 3 за какво служи това?
На горната снимка е отбелязан канистъра-събира неизгорелите бензинови пари за повторно връщане в двигателя.Целта е икономия и екология(колко ли?).На втората е вакуум маркуч.Там влизат две маркучета показани на снимката-едното е за клапата топло-студено за въздуха постъпващ в двигателя.За другото не съм сигурен.Колата работи и така ,но гори повече и работи неравномерно. Изчакай мненията на знаещите.
Re: Голф 3 за какво служи това?
До колкото разбрах,канистъра няма почти никаква функция и може да се кара без да влияе на двигателя или на разхода.За втората снимка след като реснах компа оборотите се стабилизираха и не гасне на празен ход.Но ми е интересно за какво служи и може ли да вдигне разхода.Може ли някой по запознат да обясни?
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 за какво служи това?
За вакума. След малко ще ти стане ясно. Като цяло за това как се създава и кога спира този вакум аз не знам нищо. Само знам че когато се развали на моята имаше вакум постоянно и постоянно двигателя дърпаше топъл въздух. Този вакум е направен да регулира клапата при въздушния филтър и когато колата е студена(най вече зимата) да смуче топъл въздух и двигателя да загрее по бързо. Когато двигателя загрее вакума спира и си дърпа свеж въздух. При мен се прецака и няма зиме няма лете все жешко подава. Извадих вакум маркуча към филтъра и го затапих от страната на моноинжекцията. За тези които ще кажат, че това е грешно, ще им съобщя, че разхода ми на газ падна с 2 лева ... !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта