От пълна инжекция към моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chamof_
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
Автомобил: Seat Cordoba
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Стара Загора

От пълна инжекция към моно

Мнениеот chamof_ » Нед 23 сеп 2012 11:18


Здравейте, колеги! В момента карам Сеат Кордоба 1.4i APQ пълна инжекция и съм замислил да я правя моно. Имам всичко необходимо(имам още една Кордоба 1.6 АБУ от която ще е моно-то ЕКУ и необходимите кабели), но ми трябва помощ. Ще съм изключително благодарен ако някой ме посъветва как да действам!

П.с. Цялата работа е че искам да сложа газова а нямам толкова пари за инжекцион. А и не ми харесва как върви тази "пълна инжекция"




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот stefan4o » Нед 23 сеп 2012 13:27


Какво точно искаш като съвет? Задай конкретен въпрос.
Ако отворите на всмукателния колектор пасват (най-вероятно) не те бърка да го прехвърлиш с цялото моно направо както е на него. Изпускателния не те съветвам да го пипаш, щото може да строшиш някоя шпилка и да си отвориш повече работа. Относно горивоподаването - при моно-то помпата работи на по-ниско налягане, докато при мфи при по-високо - т.е. ще трябва и помпите да смениш.
По ел.частта - предполагам трябва попренаредиш малко кабеляци по двигателния отсек, като от едната ги прехвърлиш на другата. Щом имаш две коли те съветвам да ги ползваш пълноценно, а не да кълцаш с клещите и да правиш снадки. :lol:


Потребителски аватар
chamof_
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
Автомобил: Seat Cordoba
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Стара Загора

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот chamof_ » Нед 23 сеп 2012 14:25


Отворите на всмукателния колектор пасват, изпускателния няма да го сменям. Притеснява ме само ел. частта, че са много кабели и не всички отиват към двигателния отсек.. Има кабели които отиват и към таблото с релетата и бушоните. Затова ако някой е правил това "упражнение" или е наясно с какво се захващам нека да сподели опит ;)


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот mania » Нед 23 сеп 2012 16:51


Виж дали са ти метални колекторите. Ако са - няма нужда да променяш нищо. Колата е 94, така че по-вероятно да са метални.


Потребителски аватар
chamof_
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
Автомобил: Seat Cordoba
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Стара Загора

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот chamof_ » Пон 24 сеп 2012 7:33


TiL написа:Едно ГИ е ~700лв и в повечето случаи е по-икономично от АГУ!



Колега, имам всичко необходимо - моно, колектори, ЕКУ, газово, кабели.
Дори мисля, че ако някой може да ми даде схема с пиновете на двата компютъра може да ми е достатъчна информацията.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот vasko__2 » Пон 24 сеп 2012 11:59


Помпата няма нужда да я сменяш,не й пречи по-високото налягане.


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: От пълна инжекция към моно

Мнениеот Bioside » Пон 24 сеп 2012 13:54


Tрябва да смениш цялата инсталация в моторния отсек.Пиновете мога да ти ги извадя от голф със същия двигател ама те за какво са ти.Целия сноп до ЕКУ-то се сменя с този от другия двигател.Една част от кабелите отива в монтажния блок.Там не можеш да объркаш нищо защото всяко щепселно си има свое място и не влиза другаде.Другата част е към кръглото щепселно в двигателният отсек.Махаш и него и слагаш другото,което идва от новото ЕКУ.Там също не можеш да сбъркаш.Двете половинки ще са от двигателя донор.Остава да свържеш кабелите към датчиците и моното.Няма начин да не остане нещо за дотъкмяване ама това си е хамалогията в общи линии.Разгледай инсталацията която имаш от донора и ще ти стане ясно кое да махнеш и кое да оставиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта