Здравейте, колеги! В момента карам Сеат Кордоба 1.4i APQ пълна инжекция и съм замислил да я правя моно. Имам всичко необходимо(имам още една Кордоба 1.6 АБУ от която ще е моно-то ЕКУ и необходимите кабели), но ми трябва помощ. Ще съм изключително благодарен ако някой ме посъветва как да действам!
П.с. Цялата работа е че искам да сложа газова а нямам толкова пари за инжекцион. А и не ми харесва как върви тази "пълна инжекция"
От пълна инжекция към моно
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: От пълна инжекция към моно
Какво точно искаш като съвет? Задай конкретен въпрос.
Ако отворите на всмукателния колектор пасват (най-вероятно) не те бърка да го прехвърлиш с цялото моно направо както е на него. Изпускателния не те съветвам да го пипаш, щото може да строшиш някоя шпилка и да си отвориш повече работа. Относно горивоподаването - при моно-то помпата работи на по-ниско налягане, докато при мфи при по-високо - т.е. ще трябва и помпите да смениш.
По ел.частта - предполагам трябва попренаредиш малко кабеляци по двигателния отсек, като от едната ги прехвърлиш на другата. Щом имаш две коли те съветвам да ги ползваш пълноценно, а не да кълцаш с клещите и да правиш снадки.
Ако отворите на всмукателния колектор пасват (най-вероятно) не те бърка да го прехвърлиш с цялото моно направо както е на него. Изпускателния не те съветвам да го пипаш, щото може да строшиш някоя шпилка и да си отвориш повече работа. Относно горивоподаването - при моно-то помпата работи на по-ниско налягане, докато при мфи при по-високо - т.е. ще трябва и помпите да смениш.
По ел.частта - предполагам трябва попренаредиш малко кабеляци по двигателния отсек, като от едната ги прехвърлиш на другата. Щом имаш две коли те съветвам да ги ползваш пълноценно, а не да кълцаш с клещите и да правиш снадки.

- chamof_
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
- Автомобил: Seat Cordoba
- Двигател: APQ 1998
- Местоположение: Стара Загора
Re: От пълна инжекция към моно
Отворите на всмукателния колектор пасват, изпускателния няма да го сменям. Притеснява ме само ел. частта, че са много кабели и не всички отиват към двигателния отсек.. Има кабели които отиват и към таблото с релетата и бушоните. Затова ако някой е правил това "упражнение" или е наясно с какво се захващам нека да сподели опит 

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От пълна инжекция към моно
Виж дали са ти метални колекторите. Ако са - няма нужда да променяш нищо. Колата е 94, така че по-вероятно да са метални.
- chamof_
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
- Автомобил: Seat Cordoba
- Двигател: APQ 1998
- Местоположение: Стара Загора
Re: От пълна инжекция към моно
TiL написа:Едно ГИ е ~700лв и в повечето случаи е по-икономично от АГУ!
Колега, имам всичко необходимо - моно, колектори, ЕКУ, газово, кабели.
Дори мисля, че ако някой може да ми даде схема с пиновете на двата компютъра може да ми е достатъчна информацията.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: От пълна инжекция към моно
Помпата няма нужда да я сменяш,не й пречи по-високото налягане.
Re: От пълна инжекция към моно
Tрябва да смениш цялата инсталация в моторния отсек.Пиновете мога да ти ги извадя от голф със същия двигател ама те за какво са ти.Целия сноп до ЕКУ-то се сменя с този от другия двигател.Една част от кабелите отива в монтажния блок.Там не можеш да объркаш нищо защото всяко щепселно си има свое място и не влиза другаде.Другата част е към кръглото щепселно в двигателният отсек.Махаш и него и слагаш другото,което идва от новото ЕКУ.Там също не можеш да сбъркаш.Двете половинки ще са от двигателя донор.Остава да свържеш кабелите към датчиците и моното.Няма начин да не остане нещо за дотъкмяване ама това си е хамалогията в общи линии.Разгледай инсталацията която имаш от донора и ще ти стане ясно кое да махнеш и кое да оставиш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 69 госта