Голф 3 2Е тока пада много бързо РЕШЕНО
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Голф 3 2Е тока пада много бързо РЕШЕНО
Пичове помагайте че работата е сериозна! Става въпрос за Голф 3 2Е който от скоро почна да губи почти целия ток от акумулатора :O. Последните 3-4 дена почна да го прави, значи оставям си колата в 22:00 пред нас без никакъв проблем и на сутринта към 10:00 не може да запали и тока е почти на нула. Акумулатора е почти нов на година и нещо, замерихме я зарежда си перфектно динамото, CD-то го проверихме и то си е ок, лампи бушони са ок. Дайте някакви идеи откъде може да смуче? Мерси предварително :)
Последна промяна от Ombre1 на Нед 03 фев 2013 17:05, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Дефинирай "не пали" - стартера не завърта въобще, или няма ток да завърти / върти бавно итн? Като запали и повъзбуди акумулатора, да речем след 15мин пали ли наред?
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
snupeca написа:Дефинирай "не пали" - стартера не завърта въобще, или няма ток да завърти / върти бавно итн? Като запали и повъзбуди акумулатора, да речем след 15мин пали ли наред?
Няма достатъчно ток да завърти, даже единия ден при завъртане на ключа стартера въобще не помръдваше, а само откъм двигателя нещо правеше КЛЯНК(не съм сигурен ама май от стъпковото моторче идваше шума :)) :D. Иначе като я запаля(по надолника на 2-ра :D) покарам 10 мин. и след това нямам проблеми. Оставям я за по 20-30 мин. угасена и си пали добре. Но за по-дълъг период акумулатора пада драстично, а е новичък BOSCH 54Ah.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
един елементарна проверка.Като се пребереш откачащ положителната клема на акумулатора.На слкедващия ден закачаш клемата и тръгваш да палиш,ако пали както преди значи имаш някаде консулматор,ако пък пак върти слабо или хич не върти пий една студена вода и тичай за нов акумулатор.
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
nebeto написа:един елементарна проверка.Като се пребереш откачащ положителната клема на акумулатора.На слкедващия ден закачаш клемата и тръгваш да палиш,ако пали както преди значи имаш някаде консулматор,ако пък пак върти слабо или хич не върти пий една студена вода и тичай за нов акумулатор.
Мм съгласен съм с тебе :),той акумулатора май още е в гаранция. Но ми се искаше някой да даде мнение какво да правя ако акумулатора си е в ред?!? Как да разбера откъде идва консумацията? Някакви тестове ала бала? :)
П.С.
Ще пробвам тази вечер с разкачване на клемата :)
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Още по-елементарна проверка за утечка.
Откачаш едната клема без значение коя, връзваш последователно мултицет и гледаш показанието. При пробата е хубаво всички консуматори да са изключени и всички врати затворени, за да няма светещи плафони.
И пишеш какво ти показва скалата на мултицета. Едната сонда трябва да е включена на там дето пише COM, другата - дето пише 10 или 20А (според зависи модела на уреда), примерно тази най-лявата на снимката дето пише А:

Откачаш едната клема без значение коя, връзваш последователно мултицет и гледаш показанието. При пробата е хубаво всички консуматори да са изключени и всички врати затворени, за да няма светещи плафони.
И пишеш какво ти показва скалата на мултицета. Едната сонда трябва да е включена на там дето пише COM, другата - дето пише 10 или 20А (според зависи модела на уреда), примерно тази най-лявата на снимката дето пише А:

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
stefan4o написа:Още по-елементарна проверка за утечка.
Откачаш едната клема без значение коя, връзваш последователно мултицет и гледаш показанието. При пробата е хубаво всички консуматори да са изключени и всички врати затворени, за да няма светещи плафони.
И пишеш какво ти показва скалата на мултицета. Едната сонда трябва да е включена на там дето пише COM, другата - дето пише 10 или 20А (според зависи модела на уреда), примерно тази най-лявата на снимката дето пише А:
Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Ombre1 написа:
Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P
То ще стане, ама по-лесният вариант е да ги вадиш един по един и ако не е от него го връщаш на мястото му

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
stefan4o написа:Ombre1 написа:
Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P
То ще стане, ама по-лесният вариант е да ги вадиш един по един и ако не е от него го връщаш на мястото му
Хахаха, за съжаление си прав


П.С.
Някой знае ли кой бушон за какво е :D ?
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
На капака на бушониерата мисля, че има написано и с картинки. Ти го хвани кой е, после ще разберем какво храни 

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Такааа, свалихме напълно CD-то(моя приятел имаше съмнение че именно там е проблема), нагласихме жици, връзки и т.н. наново и сега тока пада доооста по-бавно. За час и половина падна от 12,78 на 12,52, но ми се струва че постепенно се стабилизира. Сега има друг въпрос: на колко волта трябва да спре да пада тока? Става въпрос за BOSCH 54Ah :), така де, горе-долу колко трябва да показва след като е престоял едно денонощие(12 часа) :).
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Приятела трябваше да мери за утечка в ампери,не във волтове .
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Iezekil написа:Приятела трябваше да мери за утечка в ампери,не във волтове .
Е немам представа честно да ти кажа


-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
Пичове малък ъпдейт да направя, значи след повторна проверка на жиците по радиото и други възможни не открихме проблем, но след като разкачих клемите вечерта и на другия ден пак ги закачих, колата си запали като по часовник. Отнякъде се губи тоя ток и вече знам със сигурност че е от инсталацията по колата. Помагайте
П.С.
Утре ще пробвам с изваждане на бушони един по един :(, мъка ще е!



П.С.
Утре ще пробвам с изваждане на бушони един по един :(, мъка ще е!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо
има ли аларма, централното нормално ли работи? в смисъл да избучава и да спира. да не е мокра помпата отзад в багажника? плафона в жапката, в багажника гаснат ли?
Като е в час тази кола за утечка е душица, под грешката на мултицета е.
Ще я хванеш, но е играчка
Като е в час тази кола за утечка е душица, под грешката на мултицета е.
Ще я хванеш, но е играчка

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта