От няколко месеца след обилно четене ( извинявам се за израза ) на лъжливи и безмислени теми, така да го нарека теми пълни с глупости, реших че няма смисал повече да чакам и да направя правилното решение!
Отворих главата закарах я на майстор за пълно сервизиране и тези дни ще дойде момента за слагане. Сега ще кача и малко снимков материал за щетите на сток мотор 1.8 на 260 000 км.
Та мисълта ми е как се затягат болтовете на главата освем, че е на кръст, има и три етапа на затягане, някой ми казват само два първо на 5кг после на 10.
Иначе тук за моя мотор по сервизните книги пише това.
– 1 этап – момент 40 Н·м (4,0 кгс·м);
– 2 этап – момент 60 Н·м (6,0 кгс·м);
– 3 этап – затянуть далее на полоборота (180°).
Ако е така стандартното затягане, тези 180° колко кг долъпнително идват, и според вас кои е наи добрия метод за затягане?


Моля да няма излищни коментари от колеги които не разбират!
