придърпва на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

придърпва на бензин

Мнениеот ionko » Пет 29 дек 2006 21:24


Здравейте!!!
Преди два месеца ни се прецака бензиновата помпа,свалихме я и видяхме че е износена допоследно.Докато работеше бензиновата помпа колата си палеше без проблем /ГОЛФ 1,8 АБС 90кс/ на място работеше добре но когато тръгнеше прекъсваше.Карахме я около 2месеца на газ понеже беше развалена бенз. помпа и нямаше проблеми.Преди един ден сложихме новата бенз. помпа /китайска/ и сега на газ отново пали а на бензин неиска изобщо.Изключих акумулатора за да се рестартира компа,но без никакъв резултат.На бензин неиска дори и да запали а преди два месеца без проблем.Стъпковото моторче е изправно,както и датчика за температурата е чисто нов.Помислихме нещо да няма проблем с дебитомера но в форума прочетох че моното няма дебитомер.Сега клониме към почистване на инджекциона, някой знае ли как се прави тази процедура?
Благодаря на отговорилите!!! Весели празници!!! :lol:

Последна промяна от ionko на Съб 30 дек 2006 20:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 21:31


Проверете първо дали има налягане на бензина до моното. А дюзата на моното се почиства в сервиз на ултразвук.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пет 29 дек 2006 21:57


Провери и бензиновия филтър....


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Пет 29 дек 2006 22:19


Ще проверим утре,баща ми каза че дюзата на моното не се мърдала и се съмнява че е за чистене,ако я сменим колко ще ни излезе


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 22:30


Щом сте мераклий сменяите я. В София се свалят и се чистят в Димитровград не знам как е.Извинявам се за спама.


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Съб 30 дек 2006 15:44


Колеги вече пали като кибрит на бензин независимо дали е загряла или е студена.Оказа се някакво реле баща ми като се прибере ще го питам точно каде се намира и за какво служи.Сега обаче като тръгна и прекъсва на бензин не ускорява равномерно.Изключихме газовата и това прекъсване го има само в началото като запаля на ниските предваки като набере скорост после изчезва на която и да карам.Като я загася и я запаля отново така има прекъсване и после пак изчезва.Имам чувството че нещо бърка компютъра,какво мислите вие някой имал ли е такъв проблем,да не би да иска някаква центровка или нещо е от ламбда сондата,или просто трябва известно време да я караме на бензин да се продуха :lol:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 30 дек 2006 17:33


Сигурно ще да е релето на помпата :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 30 дек 2006 20:01


teodor6769 написа:Проверете първо дали има налягане на бензина до моното. А дюзата на моното се почиства в сервиз на ултразвук.

Да вметна, че доколкото аз знам, дюзата на моното не се чисти на ултразвук а само с добавки :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 30 дек 2006 20:05


ionko написа:Колеги вече пали като кибрит на бензин независимо дали е загряла или е студена.Оказа се някакво реле баща ми като се прибере ще го питам точно каде се намира и за какво служи.Сега обаче като тръгна и прекъсва на бензин не ускорява равномерно.Изключихме газовата и това прекъсване го има само в началото като запаля на ниските предваки като набере скорост после изчезва на която и да карам.Като я загася и я запаля отново така има прекъсване и после пак изчезва.Имам чувството че нещо бърка компютъра,какво мислите вие някой имал ли е такъв проблем,да не би да иска някаква центровка или нещо е от ламбда сондата,или просто трябва известно време да я караме на бензин да се продуха :lol:

Единственото нещо което прави ламбдасондата е да обеднява сместа, тя не може да бърка ECU-то или да придърпва от нея :wink: По-скоро може автоматичния смукач да се ебава, ако придърпването е само в началото при потегляне и после се оправя :?
П.П. Оправи си заглавието на темата, защото не отговаря на съдържанието :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Съб 30 дек 2006 20:39


да придърпването е само в началото,но когато колата е загряла може ли да придърпва от автоматичния смукач


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Нед 31 дек 2006 11:45


Колеги хванах и цаката.Когато я запаля на бензин и я изфорсирам към 1200об има някакво зачудване и като ги мине е нормално форсирането.Два пъти я форсирам до към 2000об и после си върви нормално на бензин без никакво прекъсване дори и да подам рязко газ се изтрелва.Но задължително преди да тръгна на място трябва да я изфорсирам два пъти.Някой да ме посъветва нещо?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 31 дек 2006 12:04


NovobranecGT написа:[ По-скоро може автоматичния смукач да се ебава, ако придърпването е само в началото при потегляне и после се оправя :?

Какво представлява този аУтоматичен смукач,къде се намира?Лесно ли се ремонтира?Нов колко пари е :lol:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 02 яну 2007 18:58


Намира се до дроселовата клапа,мисля че така се казваше, едно електромоторче и той я регулира колко да се отваря.Чисто нова май струва около 120лв.Ако някъде бъркам ме поправете.Колеги разбрах какво точно и има на колата ама незнам откаде е проблема.Значи като запаля на бензин трябва на място да я изфорсирам до към 2500-3000об и вече няма проблем с вървенето.Ама сега се чудим от къде идва проблема,някой досеща ли се?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 03 яну 2007 9:09


MobilLife написа:Провери и бензиновия филтър....

Не си писал дали сте сменили филтъра.
Също така проблема може да ти идва от температурния датчик.


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 03 яну 2007 9:17


температурния датчик го сменихме с китайски понеже преди време имаше колебание в оборотите но се оказа стъпковото моторче,със стария датчик
наистина че нямаше проблем с форсирането,и VASKO ми каза температурния датчик ще го сменим със стария който си е оригиналния,а бензиновия филтър е нов



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 111 госта