Въпрос за по-голямо Динамо.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за по-голямо Динамо.
Здр колеги става въпрос за Голф 3 1.6 АФТ 1996г. Въпроса ми е на моя двигател мога ли да сложа по-мощно динамо и ще има ли ефект понеже това мисля че е слабо оригиналното си е на Валео, казвам слабо понеже когато пусна каси + халогени + дълги фарове напрежението пада до 13.7в а когато спра касите и пусна климатик дори пада до 13.5 или 13.6 четките на динамото са сменени преди около 15 000 км също и като пусна музиката може да намаля още но тогава не сам го засичал на късите светлини съм с ксенон 55в на халогените е пак ксенон 35в и дългите крушки са 55+30% или нещо подобно не знам ако можете да дадете някакъв съвет но иначе ако няма консуматори всичко е спряно напрежението е 14.1в но имам чувството че като карам на каси и халогени дългите светлини не светят както трябва това е въпроса ако сложа и дали мога да сложа по-голямо динамо по-мощно може би с пистов ремък сам с климатик и хидравлика и ако мога да сложа по-голямо динамо бихте ли ми казали от кой двигател трябва да е..
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за по-голямо Динамо.
Можеш спокойно да сложиш 120А Бош, от дизелов голф 3, 1.9 tdi.
Ако намериш от двигател 1Z ще е с обикновена шайба.
Ако намериш от AFN ще е с шайба със свободен ход, но теб това не те бърка.
Ремъците съвпадат, закрепването съвпада, всичко е същото. Plug&Play. Бош-ът е малко по--голям като външни размери от Валео-то.
Ефект върху напрежението има. Приготви се евентуално да смениш четките и релето на новия (стар алтернатор).
Почисти всички връзки на силовите кабели от/към алтернатор/стартер и батерия.
П.С. Аз съм с AFT, с Бош алтернатор от 1.9 tdi, 1Z. На свободен ход на батерията имам 14.4, под товар намалява естествено, но не като на Валео-то.
Слагай препинателни знаци, че трудно ти се разбира
.
Ако намериш от двигател 1Z ще е с обикновена шайба.
Ако намериш от AFN ще е с шайба със свободен ход, но теб това не те бърка.
Ремъците съвпадат, закрепването съвпада, всичко е същото. Plug&Play. Бош-ът е малко по--голям като външни размери от Валео-то.
Ефект върху напрежението има. Приготви се евентуално да смениш четките и релето на новия (стар алтернатор).
Почисти всички връзки на силовите кабели от/към алтернатор/стартер и батерия.
П.С. Аз съм с AFT, с Бош алтернатор от 1.9 tdi, 1Z. На свободен ход на батерията имам 14.4, под товар намалява естествено, но не като на Валео-то.
Слагай препинателни знаци, че трудно ти се разбира

-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за по-голямо Динамо.
Благодаря много за отговора това ми трябваше само да попитам трябва ли да сложа по голям акумулатор.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за по-голямо Динамо.
Ако питаш мен си карай с твоя акумулатор.
Защо да правиш допълнителни разходи?
Е, ако е вече дефектен и е за смяна е друг въпрос.
Защо да правиш допълнителни разходи?
Е, ако е вече дефектен и е за смяна е друг въпрос.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за по-голямо Динамо.
Не нищо му няма добре започвам да търся динамо, мерси мн.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan1.0.0 и 58 госта