Проблем с карбуратор Pierburg 2E2
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Проблем с карбуратор Pierburg 2E2
Здравейте, като запаля колата оборотите на колата са около 1800 като загрее остават пак същите. Този проблем стана изведнъж. Сложих друг втора ръка термоклапан, но пак държи високи обороти регулирах клапана при загрят мотор,но сега ги държи ниски при студен мотор. плс хелп.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите трябва да са 950 по каталог и би трябвало да падат при по големи консуматори- съгласен съм. Но НЕ БИ ЛИ трябвало да се компенсира АВТОМАТИЧНО до нормалните, а не да се задържат ниски -750 - 800 ( така би трябвало да бъде си мисля). Същото е и при натисната спирачка на светофар и ако са запалени фаровете....падат. Голфа е 1.8 модел КАРАТ. Благодаря предварително за мненията.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
StreetThug16V написа:Не е проблема в карбуратора бе пич.
Нормално е да мръднат оборотите като включиш по-големи консуматори, все пак алтернатора оказва по-голямо съпротивление.
А за волана- хидравликата- нали и тя трябва да се храни от някъде.
Карай и не се притеснявай.
Абе не е така... карай. Аз карам все по задръствания и е гадно като натиснеш спирачка или запалиш фарове и да падат обороти - тресе двигатела сигурно и не се смазва добре. Просто ми трябва добър майстор който да каже- това е , сменяме това и толкоз . А не да отида и да каже че добре работи като го настрои на диагностиката и след 3 дена отново проблеми.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
приятелю, извинявай, ама ти какво очакваш от един крбуратор?
това е най старата и най проста, изчистена от всяка електрика система а ти искаш да ти компенсира оборотите... е как да стане?
това е резултат от показанията на няколко датчика които се обработват електронно и се налагат съответните корекции-демек инжекцион.
ако искаш обади се-ще я погледнеме и ще ти кажа какво мисля че ти има или няма.
това е най старата и най проста, изчистена от всяка електрика система а ти искаш да ти компенсира оборотите... е как да стане?
това е резултат от показанията на няколко датчика които се обработват електронно и се налагат съответните корекции-демек инжекцион.
ако искаш обади се-ще я погледнеме и ще ти кажа какво мисля че ти има или няма.
vaskoto1 написа:приятелю, извинявай, ама ти какво очакваш от един крбуратор?
това е най старата и най проста, изчистена от всяка електрика система а ти искаш да ти компенсира оборотите... е как да стане?
това е резултат от показанията на няколко датчика които се обработват електронно и се налагат съответните корекции-демек инжекцион.
ако искаш обади се-ще я погледнеме и ще ти кажа какво мисля че ти има или няма.
Ок. Ще ти звънна. Намерих един телефон който си писал. Ако имаш и адрес на сервиз където да го докарам на място...ще е добре. Говоря за някоя събота или неделя.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
а някой знае ли за колко време трябва да загрява мотора на голф 2 1.6 2Е2 кода е RF защото моя като е студен си качва на 1800 и дори когато стрелката на температурата подмине бялата зона и чак като стигне малко преди половината те падат на 1000 не трябва ли докато са в бялата зона да загрее нормално? а не да чакам 10- 15 минути.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта