Проблем с карбуратор Pierburg 2E2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Maverik
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 23 ное 2004 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Проблем с карбуратор Pierburg 2E2

Мнениеот Maverik » Пет 17 дек 2004 23:05


Здравейте, като запаля колата оборотите на колата са около 1800 като загрее остават пак същите. Този проблем стана изведнъж. Сложих друг втора ръка термоклапан, но пак държи високи обороти регулирах клапана при загрят мотор,но сега ги държи ниски при студен мотор. плс хелп.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 17 дек 2004 23:34


за съжаление има много голяма вероятност да си сложил кьопава термоампула....
а има и вариант термоампулата да работи наопаки-както е при мед доктора. и тогава на студено-смукач; на топло-пак смукач...
трябва да се види как е точно хавата.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Съб 18 дек 2004 11:11


vaskoto1 разбираш ли от тези карбуратори на голф2 и ако да кажи кога и къде да се разберем да поглрднеш колицата на бащата


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Съб 18 дек 2004 14:48


Хахаха малеее :) Дойде зима и се почна с Pierburg-a :) Васко, ще станеш експерт по тези карбуратори май :) При мен засега е добре, дано остане така...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 дек 2004 16:54


телефона ми е в сервизи в клубния сервиз-звънкайте.


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Пет 31 дек 2004 9:42


А как смятате...оборотите на двигателя падат при нормално загрята температура на водата , когато се включват светлините, движение на волана на място, при усилване на парното. Този проблем е в карбуратора но как се отстранява и кой го е правил...моля дайте препоръки.


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Пет 31 дек 2004 11:18


Не е проблема в карбуратора бе пич.
Нормално е да мръднат оборотите като включиш по-големи консуматори, все пак алтернатора оказва по-голямо съпротивление.
А за волана- хидравликата- нали и тя трябва да се храни от някъде.
Карай и не се притеснявай.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пет 31 дек 2004 14:51


Голфа като е студен държи,1800(доста са,ама не ми се занимава),а като загрее всичко се нормализира 900rpm :wink:


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Пон 03 яну 2005 9:12


Оборотите трябва да са 950 по каталог и би трябвало да падат при по големи консуматори- съгласен съм. Но НЕ БИ ЛИ трябвало да се компенсира АВТОМАТИЧНО до нормалните, а не да се задържат ниски -750 - 800 ( така би трябвало да бъде си мисля). Същото е и при натисната спирачка на светофар и ако са запалени фаровете....падат. Голфа е 1.8 модел КАРАТ. Благодаря предварително за мненията.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 03 яну 2005 11:04


Спокойно :) При мен пък падат като включа нагревателите на задното стъкло :) Иначе от фаровете и спирачката не падат видимо.


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Пон 24 яну 2005 17:04


StreetThug16V написа:Не е проблема в карбуратора бе пич.
Нормално е да мръднат оборотите като включиш по-големи консуматори, все пак алтернатора оказва по-голямо съпротивление.
А за волана- хидравликата- нали и тя трябва да се храни от някъде.
Карай и не се притеснявай.

Абе не е така... карай. Аз карам все по задръствания и е гадно като натиснеш спирачка или запалиш фарове и да падат обороти - тресе двигатела сигурно и не се смазва добре. Просто ми трябва добър майстор който да каже- това е , сменяме това и толкоз . А не да отида и да каже че добре работи като го настрои на диагностиката и след 3 дена отново проблеми.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 24 яну 2005 17:42


приятелю, извинявай, ама ти какво очакваш от един крбуратор?
това е най старата и най проста, изчистена от всяка електрика система а ти искаш да ти компенсира оборотите... е как да стане?
това е резултат от показанията на няколко датчика които се обработват електронно и се налагат съответните корекции-демек инжекцион.
ако искаш обади се-ще я погледнеме и ще ти кажа какво мисля че ти има или няма.


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Вто 25 яну 2005 16:46


vaskoto1 написа:приятелю, извинявай, ама ти какво очакваш от един крбуратор?
това е най старата и най проста, изчистена от всяка електрика система а ти искаш да ти компенсира оборотите... е как да стане?
това е резултат от показанията на няколко датчика които се обработват електронно и се налагат съответните корекции-демек инжекцион.
ако искаш обади се-ще я погледнеме и ще ти кажа какво мисля че ти има или няма.

Ок. Ще ти звънна. Намерих един телефон който си писал. Ако имаш и адрес на сервиз където да го докарам на място...ще е добре. Говоря за някоя събота или неделя.


van40
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 04 фев 2005 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот van40 » Вто 15 фев 2005 15:50


а някой знае ли за колко време трябва да загрява мотора на голф 2 1.6 2Е2 кода е RF защото моя като е студен си качва на 1800 и дори когато стрелката на температурата подмине бялата зона и чак като стигне малко преди половината те падат на 1000 не трябва ли докато са в бялата зона да загрее нормално? а не да чакам 10- 15 минути.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта