
Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
След слагането на спортни пружини знам, че трябва да се регулира кантара понеже задницата е по-ниска от нормалното окачване и така "лъже" кантара, че колата е натоваренa и прехвърля повече сп. усилие отзад. Отидох на канал, за да ми е по лесно, но ми направи впечатление, че пружината има свободен ход нагоре-надолу. Реших да не пипам нищо, а да разпитам как трябва да е и дали има нещо нередно ?! И как точно да регулирам кантара ?


- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с кантар - голф 2
Знам, че не се избутват теми ама .. 

- Stoqnov_
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgariq
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
Късите пружини само отзад ли са?
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
Не, отпред също съм със спортни 40/40 са
- Stoqnov_
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgariq
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
Щом окачването е комплект не е нужно да настройваш кантара, колега. Затова питах- дали окачването е свалено само отзад, тъй като в първото мнение не бе написано. Колата е по-ниска, но баланса на автомобила не е нарушен, тъй като си свалил с малко и отпред и отзад и разпределението на товара спрямо предна/задна ос е останало почти идентично. В този случай не е необходима намеса. Ако искаш да ти се изясни - влез на канала и повдигни колата отзад- ще видиш, че има "мегдан" още за движение на механизма на самият кантар.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
За това с повдигането не се бях сетил, но не мисля, че пружината трябва да има свободен ход нагоре-надолу ?! 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
Човек махай го този кантар НЕ ти трябва. Има 2-ки без кантар заводско и нямат проблеми със спирането напротив даже спират по-добре.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
карах един ден без кантар и още на второто спиране си казах, че 2ри път няма да го махам. При рязко спиране блокираха първо задните колела 

- Stoqnov_
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgariq
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
По-скъпо от Голфа и експериментите на тунингистите е човешкият живот, това не бива да се забравя..
А за "свободният ход", както се изразяваш, колега- да, трябва да има малко хлабина.
А за "свободният ход", както се изразяваш, колега- да, трябва да има малко хлабина.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар
Stoqnov_ написа:По-скъпо от Голфа и експериментите на тунингистите е човешкият живот, това не бива да се забравя..
А за "свободният ход", както се изразяваш, колега- да, трябва да има малко хлабина.
Именно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ludmil_spasov_89 и 41 госта