VW Vento1.8 ABS парно и градуси?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

VW Vento1.8 ABS парно и градуси?

Мнениеот djivogalaxy » Пет 19 окт 2012 19:56


Здравейте колеги!Имам въпрос относно Вентото на един авер.
Проблема е следния:колата загрява на около 95-97 градуса,при положение,че сменя термостат преди 2 седмици.Другото което е парното духа хладно,но не губи и капка антифриз.
Може ли всичко това да идва от задръстено радиаторче на парното или ще е нещо друго?
Помогнете,че зима иде :)




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9034
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот samo_pechka » Пет 19 окт 2012 20:33


Ако и двата маркуча дето са на радиатора ( на парното) горещи - проблема е в клапите на парното, в тяхното управление или е "паднал" дунапрена им . Ако не са - запушен радиатор.


Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот djivogalaxy » Пет 19 окт 2012 20:35


А за тия високи градуси да имаш мнение?


Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот djivogalaxy » Пет 19 окт 2012 20:45


Горещи са,но когато изфорсира топлината се усилва малко,но все пак се усилва...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9034
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот samo_pechka » Пет 19 окт 2012 20:46


За градусите са два вариантите ( при положение ,че мотора и таблото са си наред) : термостат (нищо ,че е сменян )или темп.датчик на тройника на главата.


Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот djivogalaxy » Пет 19 окт 2012 20:49


И мен ме съмнява термостата


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот parno » Съб 20 окт 2012 6:13


а държане на високи градуси след смяна на датчик на главата ?
перката ми включва на степен 1 при 102градуса :roll:


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот stefarata » Съб 20 окт 2012 7:39


djivogalaxy написа:Горещи са,но когато изфорсира топлината се усилва малко,но все пак се усилва...

водна помпа :deal


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот stefarata » Съб 20 окт 2012 7:40


parno написа:а държане на високи градуси след смяна на датчик на главата ?
перката ми включва на степен 1 при 102градуса :roll:

освен датчика да не е за тоя мотор


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот zfa159 » Съб 20 окт 2012 9:49


Диагностиката отнема половин час максимум. Първо мериш температурата на главата с точен уред колко точно е,за да знаеш дали датчика те лъже или наистина си загрява повечко.Ако загрява наистина повече,тогава пипни долния маркуч на радиатора и виж дали е горещ.Ако е горещ,значи термостата е отворил и минава антифриз и можеш да търсиш проблема в датчика,който пуска перката (на 95 тръгва 1-ва степен,на 102 2-ра).Ако долния маркуч е студен,тогава вариантите са три - или системата не е обезвъздушена добре (почти винаги не се обезвъздушава добре след смяна на термостат) или термостата не отваря достатъчно или водната помпа няма достатъчно добър дебит.
За маркучите на парното - това да стават малко по-топли като дадеш газ е нормално,защото вдигаш оборотите на помпата и съответно се вдига и дебита и,а там диаметъра не е много голям и доста се усеща разликата в дебита.
Иначе за термостата - слагайте оригинални,защото евтините само ядове правят и 9 от 10 не работят като хората още като чисто нови...Да поясня - оригинален значи от представителството на VW за 70лв, не "оригинален" по думите на продавача в някое квартално магазинче.
:beer


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот predat0r » Съб 20 окт 2012 9:58


Аз аз имам един въпрос.. Развали ми се темп. датчик.. Моя не помня какъв цвят беше.. Но този който в момента е в колата е със син пръстен.. Перката се пуска по табло на горе долу на 100градуса..

100 градуса по старото и по новото табло.. Понеже бях с табло без оборотомер.. От лятото съм със друг с оборотомер. И по двете табла горе долу 100градуса..

Искам да знам този датчик със син пръстен за кой двигател е ?

Става дума за мк3 ABS


Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот djivogalaxy » Съб 20 окт 2012 11:27


Няколко интересни слуки.
1.Колата е студена,пали се загрява и термостата отваря към 95градуса само първоначално и после отваря на 84.
2.Един път загрява когато я държиш на 900 оборота и като я форсираш падат градусите,а другия път на 900 не загрява повече от 90градуса,но тръгнеш ли отиват на 100.
Това може ли да е въздух?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот blade84 » Съб 20 окт 2012 13:26


Аз когато взехме вентото преди 7/8 год. имаше проблеми с прегряване, установих, че не се включват перките, смених датчика който е на радиатора, но се оказа че не е от него, а е от релето дето е под разширителния съд. Сега от скоро пак почна да ми прави проблеми с загряване, като държи все 90 градуса(новия датчик включва на 90, така исках да бъде) и все на перка карам в града. Та преди седмица изкачвах петрохан и прегре, като перката си работеше. Та си мисля че при мен проблема е или в пукната глава или в гарнитура на главата. Успех с ремонта и кажи какво се е оказало.


Потребителски аватар
bandii
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 23 май 2012 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: VW Vento парно и градуси?

Мнениеот bandii » Нед 21 окт 2012 21:19


И аз да се включа в темата на колегата с намерение за решение на проблема.
За случая: термостата е нов на 2 седмици. сложихме новия термостат и новото уплътнение, запалих на място загря си и перката се включи и след това още веднъж. на другия ден на студен двигател налях още антифриз и 2 седмици карах на къси разстояния. съботата карах около 25км и не стигна до 90 градуса, днес неделя на връщане беше по хладно, стрелката си застана между втората и средната черта(60-70 градуса). спрях в страни и отворих капака, пипам водните съединения, термостата си е затворен радиатора студен само малкия кръг беше топъл. но за това разстояние трябваше да е загрял вече до 90. след това оставих на място да поработи и си вдигна 90 и нагоре и се включи перката охлади си и нормално. може би не е обезвъздушена с-мата ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта