Ел. проблем - не иска да пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Ел. проблем - не иска да пали

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 18 яну 2007 10:39


Преди го правеше много рядко, напоследък - всяка сутрин :evil: :
Врътвам ключа, подгрява, завъртам още за стартер, и.. край - умира. Лампичките за маслото и аку-то изгасват (принципно трябва да си светят), стартера изобщо не иска да върти, нещо при релетата щраква... Отпускам ключа (пак е на контакт), лампичките все още са изгаснали (или едва мъждукат). Клемореда го смених. Не е от него.
Странни неща:
- при натискане на съединителя, се опитва да направи контакт някъде с маса, светва искра м/у жилото на съединителя и педала, и лампичките светват. Стартера се опитва да врътне, обаче няма достатъчно маса явно, и е мнооого слабо. Огледах около педала - никакви жици няма, защо точно от там търси маса, не ми е ясно - в купето навсякъде си има ток - на плафона, запалката, радиото... :shock
- като реши да пали, си пали. Опитвах се да намеря проблема, обаче като няма проблем, няма и толкова. Ръчках по таблото, по бушоните, релета, педала.. всичко, е не пожела да прекъсне нито един път.
- понякога като завъртя на стартер, не иска да върти, и в момента в който релето за подгряващите свещи изключи (чува се), изведнъж всичко се оправя и стартера си завърта нормално... :shock

Помагайте, че луднах вече :? :? :?




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 18 яну 2007 10:50


Колега да не би да нямаш маса между двг. и купето?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 18 яну 2007 11:46


Kолега "маса" на мотора на моя ми костваше нов комп на инжекциона ,така че провери твоята може да е от нея. п.с. и при мен признаците бяха същите


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 18 яну 2007 11:55


И аз си го мисля, трябва да огледам хууубаво :shock
Но понякога си пали без грижи, явно нещо прекъсва...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 18 яну 2007 14:10


ACCELERATOR написа:И аз си го мисля, трябва да огледам хууубаво :shock
Колега, след като видях колко мнения имаш и като се сетих за масовото явление последните няколко дни да се изравят теми погледнах датата...
Ама недей така! Всичко, което описваш сочи точно кофти маса! Дами на мотора или на купето обаче не съм сигурен.
Имай предвид, че това прескачане на искрички оначава и нагряване на жилото от протичащия ток. Нали Нова Година мина. Не си прави фоерверки!
Стягай клемите на масата и ако трябва, дублирай кабелите!
Успех, :drive , а довечера :beer


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 19 яну 2007 10:36


Първото нещо, което направих е да проверя дали е затегната масата, и всичко си беше наред. Освен това винаги, когато реша да търся проблема, маса си имаше :shock И затова пуснах тази тема, да не би да съм пропуснал нещо.
Днес обаче станах по-рано, и както (вече) всяка сутрин, контакт нямаше. Понеже масата към мотора се свързва към лапата, която държи двигателя откъм скоростната кутия, и беше добре затегната, остава да се губи някъде м/у самата лапа и скоростната кутия. Реших проблема, като я завих с един дълъг болт, който се опира директно в скоростната кутия, и дава сигурен контакт. И после си запали без проблеми. Мерси за мненията :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 19 яну 2007 11:13


ACCELERATOR, не помня как ми беше на Голфето, ама на Пашо имам кабел от акумулатора директно до единия от болтовете, дето държи стартера. Даже на скоро си го дублирах този кабел, защото имах някакъв пад по него.
Препоръчвам ти и ти да си пуснеш една маса от акумулатора до двигателя директно!
А иначе, радвам се, че си си решил проблема!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], moreg и 46 госта