Преди две седмици като се захлади обърнах копчето за парното на топло и кво става: Духа топло и след малко хладко ,говорим за 3-та степен. Хубаво викам си това е от радиаторчето или клапите. Разглобих всичко смених радиаторчето с ново Немско (по-скъпото) монтирах сглобих всичко и пак същия проблем.В системата няма въздух 100% колата е обезвъздушена няколко пъти по всички възможни начини. Държи работна температура 90 градуса в средата чертичката и от време на време отива малко нагоре ама след това се връща. Маркучите дето влизат в парното са топли и двата,но тук въпроса ми е кой е входящия кой е изходящия да не съм ги объркал при слагането,а аз съм сложил този входящия в ляво като застенеш отпред а изходящия отдясно.Възможно ли е да е забил термостата на отворено положение? Ама колата си загрява нормално до 90 градуса? Ако водната помпа неработи както трябва колата ще загрява много. Тук вече искам вашите съвети какво да правя
