



Каква Ламбда сонда да избера?
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Каква Ламбда сонда да избера?
Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер 

- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Само не Thompson ...
Колега мен много ми хвалеха THOMPSON (или както се пише там). Та купих я чисто нова и искара точно 1 месец. Сега съм с BOSCH униерсална и вече 4 месеца нямам проблеми! За Beru съм чувал че са добри, но нямам личен опит!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Каква Ламбда сонда да избера?
sigi написа:Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер
Не купувай бошовски работи-у нас повечето са фалшификати!напатил съм се и сега като видя в наш магазин Bosch-настръхвам.Има и чешки ламбдасонди по 96 лева-оригинални са и не са по-лоши!Просто трябва да видиш дали има такава спецификация като за твоя двигател.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Каква Ламбда сонда да избера?
sigi написа:Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер
Между другото какво значи напасване с някакъв щекер???
Аз при мене премахнах буксите и запоих кабелите с припой за по-добър контакт,така работи перфектно-няма никакъв проблем!
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква Ламбда сонда да избера?
petev написа:sigi написа:Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер
Между другото какво значи напасване с някакъв щекер???
Аз при мене премахнах буксите и запоих кабелите с припой за по-добър контакт,така работи перфектно-няма никакъв проблем!
Точно това значи и аз така направих. Иначе купувай само от Bosch с гаранция!
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква Ламбда сонда да избера?
sigi написа:Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер
Колега ще те помоля, ако намериш наистина читава и на достъпна цена сонда да споделиш с мен, защото моята също е за смяна а като гледам и двамата сме с 2Е двигатели.
Благодаря предварително
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Колега ако си от София, има един сервиз МОТОМАН се казва. Намира се на светофара на бул. Сливница до Исул! Там отиваш, много печени момчета, само там си правя колата. Говориш с тях правят ти и кабела и дават гаранцията на сондата и после ти правят и диагностика.
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Re ...
Mega написа:Колега ако си от София, има един сервиз МОТОМАН се казва. Намира се на светофара на бул. Сливница до Исул! Там отиваш, много печени момчета, само там си правя колата. Говориш с тях правят ти и кабела и дават гаранцията на сондата и после ти правят и диагностика.
айде да ме водиш, ще те черпя един сок

- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Единствената правилна диагностика е стенд или в домашни условия - с осцилоскоп.
1. Колата трябва да е загаряла ( вентилаторът на охладителната система да се е включвал два пъти ).
2. Желателно е преди теста колата да се покара със скорост 80-90км/ч в продължение на 10-15 минути.
3. Свързва се осцилоскопа и се наблюдават импулсите от ламбда-сондата. Автомобилът работи на празен ход.Амплитудата трябва да се мени от 0.1 до 0.9 V. Фронтът ба импулса трябва да е не по-голям от 100ms като при фронт над 300ms ( бавна сонда ) сондата се заменя с нова.
4. След това се увеличават оборотите с 1200-1500 над празния ход ( т.е. например 850 + 1200 = 2050 об/мин ). Отново се наблюдават импулсите. Трябва да има поне 2-3 импулса за 1 секунда.
Ако всичко това е изпълнено - сондата е изправна и работи коректно.
1. Колата трябва да е загаряла ( вентилаторът на охладителната система да се е включвал два пъти ).
2. Желателно е преди теста колата да се покара със скорост 80-90км/ч в продължение на 10-15 минути.
3. Свързва се осцилоскопа и се наблюдават импулсите от ламбда-сондата. Автомобилът работи на празен ход.Амплитудата трябва да се мени от 0.1 до 0.9 V. Фронтът ба импулса трябва да е не по-голям от 100ms като при фронт над 300ms ( бавна сонда ) сондата се заменя с нова.
4. След това се увеличават оборотите с 1200-1500 над празния ход ( т.е. например 850 + 1200 = 2050 об/мин ). Отново се наблюдават импулсите. Трябва да има поне 2-3 импулса за 1 секунда.
Ако всичко това е изпълнено - сондата е изправна и работи коректно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта