


Голф 3 1.8моно 1993 проблем с вода и антифриз
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Голф 3 1.8моно 1993 проблем с вода и антифриз
МОля за малко помощ колеги - лятото констатирах че водата в разширителния съд ми се губи но лятно време е трудно да се установи теч защото всичко се изпарява в крайна сметка се оказа пластмасовия фланец през който влиза маркуча от горна страна на мотора (имаше котлен камък) смених го (20лв общо) течовете спряха водата си стоеше със седмици без да мръдне. Наложи ми се наскоро да сменям радиаторче на парното (сложих на VW всичко излезе 150лв а само казанчето 47 или 57лв забравих вече) Тия дни да изпреваря студа и налях антифриз и забелязах че долу ниска под ангренажния ремък антифриза изтича - но не изтича всичкия и не заведнъж - плюе по малко и спира и май само в покой...Помислих че е нещо моментно ама днеска пак направи тоя номер. Антифриза беше един пръст над средата сега е един под средата и спрял теча. Предполагам е водна помпа? но защо така на моменти изхвърля? градусите са в рамките на нормалното 70-80-90
Последна промяна от stereocrash на Сря 31 окт 2012 15:44, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8моно проблем с вода и антифриз
Защото, кой знае защо, шибъра на помпата изпуска само в началото, в покой.
Като се развърти помпата и загрее - не изпуска.
И аз се чудех моята защо така изпуска, но смених помпа и спрях да се чудя!
А ти оправи заглавието на темата според правилата:
viewtopic.php?f=5&t=352508
Като се развърти помпата и загрее - не изпуска.
И аз се чудех моята защо така изпуска, но смених помпа и спрях да се чудя!

А ти оправи заглавието на темата според правилата:
viewtopic.php?f=5&t=352508
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8моно 1993 проблем с вода и антифриз
Днес забелязах че светлинните датчици на газта много бързо гаснат един по един тоест бързо свършва горивото, което до сега не ми се беше случвало (сигурен съм защото минавам по този маршрут почти всеки ден и зареждам почти всеки път от едно място) Възможно ли е да е свързано с тази водна помпа и също забелязах че градусите на водата при загравяне достигат и стоят на 85-90, а до преди да сменя радиаторчето на парното си стояха под 85
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 111 госта