Здравейте, колата е Голф 3 1.8ААМ. Проблема е, че като изстине колата(когато външната температура падне под 5С') и като я запаля на бензин и прекъсва, все едно работи на 3 цилиндъра и после малко като позагрее и се оправя. Проблема се появи края на минала зима и не му обърнах внимание, но като е много студено и запаля даже излизат отзад и малко сажди, но без да пуши. Днес след обяд даже като беше 20С' и пак се усети проблема като запалих. Затова четох доста във форума и съответно се насочих първо към температурен датчик. Преди да запаля на 20С' външна температура показваше между 1 и 3 крачета 2,2КоМ, почти колкото за 30С', а температурата на охл. течност е била под 20С'. После като загря до 85-90С' я изгасих и премерих пак и показа 190ома, колкото трябва да показва на 100С'. Това ме навежда на мисълта, че явно е за смяна наистина, понеже лъже компа, че температурата е с 10-15 градуса повече. Какво е вашето мнение? Струва ли си търся оригинален датчик в Ауто + или направо да търся от представителство на VW, понеже тук в Ловеч нямаме, но мога да си взема от Търново.
Благодаря предварително!
