
ABU - От моно инж. към карбуратор
- chamof_
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
- Автомобил: Seat Cordoba
- Двигател: APQ 1998
- Местоположение: Стара Загора
ABU - От моно инж. към карбуратор
Здравейте, колеги! Интересува ме дали има карбуратор, който да пасва върху смукателните тръби от моно инж. предполагам, че трябва да се смени и тампона, но ще чакам отговор от вас. А ако трябва и смукатели да се сменят, моля да ми кажете от какъв мотор стават 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: ABU - От моно инж. към карбуратор
този двигател е от така наречените наклонени напред двигатели-т.е. малките двигатели,предполагам от голф2 1.3карбуратор ще пасне всичко,както и от поло
а какъв е проблема ти ?може и от голф2 1.6-1.8 карбуратора само да ползваш с някакъв преходник към колектора ти
а какъв е проблема ти ?може и от голф2 1.6-1.8 карбуратора само да ползваш с някакъв преходник към колектора ти
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ABU - От моно инж. към карбуратор
Формата на смукателните тръби към главата е различна (при ABU е кръгло, а при 1.3 карб е с нещо като елипса, не знам наименованието на тая форма). Аз карам ABU с карбуратор, но с рязан колектор от 1.3HK двигател. Като че ли се справя добре карбураторът 2е3 е от същия споменат мотор е. Малко циганско изпълнение е - с черен силикон залепен за главата, ама явно е нямало друг начин за масТорите, дето ми го правиха.
Освен това се налага делкото да се подмени с такова от карбураторна кола - пасва от 1.3 с вакуум-регулатор. С махането на ЕКУ ще се наложи да сложиш друга бобина - от кръглите и съответно комутатор. Аз лично ако трябва сега да мина от моно към карбуратор ще предпочета да ремонтирам моното
Мога да ти дам и друга идея - където е тампонът на моното входа към колектора е окръжност, при карбураторните е пак като елипса - заради двете камери. Ако намериш начин с преходен фланец да сложиш двукамерен карбуратор може би ще е най-добрият вариант вместо да пригаждаш колектор към главата.
Освен това се налага делкото да се подмени с такова от карбураторна кола - пасва от 1.3 с вакуум-регулатор. С махането на ЕКУ ще се наложи да сложиш друга бобина - от кръглите и съответно комутатор. Аз лично ако трябва сега да мина от моно към карбуратор ще предпочета да ремонтирам моното

Мога да ти дам и друга идея - където е тампонът на моното входа към колектора е окръжност, при карбураторните е пак като елипса - заради двете камери. Ако намериш начин с преходен фланец да сложиш двукамерен карбуратор може би ще е най-добрият вариант вместо да пригаждаш колектор към главата.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта