ABU - От моно инж. към карбуратор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chamof_
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 22:33
Автомобил: Seat Cordoba
Двигател: APQ 1998
Местоположение: Стара Загора

ABU - От моно инж. към карбуратор

Мнениеот chamof_ » Съб 03 ное 2012 17:18


Здравейте, колеги! Интересува ме дали има карбуратор, който да пасва върху смукателните тръби от моно инж. предполагам, че трябва да се смени и тампона, но ще чакам отговор от вас. А ако трябва и смукатели да се сменят, моля да ми кажете от какъв мотор стават :)




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: ABU - От моно инж. към карбуратор

Мнениеот moimoimoi » Нед 04 ное 2012 8:28


този двигател е от така наречените наклонени напред двигатели-т.е. малките двигатели,предполагам от голф2 1.3карбуратор ще пасне всичко,както и от поло
а какъв е проблема ти ?може и от голф2 1.6-1.8 карбуратора само да ползваш с някакъв преходник към колектора ти


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ABU - От моно инж. към карбуратор

Мнениеот stefan4o » Нед 04 ное 2012 8:34


Формата на смукателните тръби към главата е различна (при ABU е кръгло, а при 1.3 карб е с нещо като елипса, не знам наименованието на тая форма). Аз карам ABU с карбуратор, но с рязан колектор от 1.3HK двигател. Като че ли се справя добре карбураторът 2е3 е от същия споменат мотор е. Малко циганско изпълнение е - с черен силикон залепен за главата, ама явно е нямало друг начин за масТорите, дето ми го правиха.
Освен това се налага делкото да се подмени с такова от карбураторна кола - пасва от 1.3 с вакуум-регулатор. С махането на ЕКУ ще се наложи да сложиш друга бобина - от кръглите и съответно комутатор. Аз лично ако трябва сега да мина от моно към карбуратор ще предпочета да ремонтирам моното :lol:
Мога да ти дам и друга идея - където е тампонът на моното входа към колектора е окръжност, при карбураторните е пак като елипса - заради двете камери. Ако намериш начин с преходен фланец да сложиш двукамерен карбуратор може би ще е най-добрият вариант вместо да пригаждаш колектор към главата. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта