Помогнете ми при избора на Голф 3...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Помогнете ми при избора на Голф 3...

Мнениеот driver » Пон 07 фев 2005 16:42


... Решил съм да сменям Вентото с Голфче, та въпроса ми е кой модел да избера Голф 3 ГТ или ГТИ 8V? Спрял съм се на тези два модела защото искам кола която да ми доставя удоволствие при ускорение и т.н. По принцип съм запознат горе-долу с двата двигатела /като мощност/, но ме интересува главно разликата във вървенето и горенето. Като изключим по-високия данък на ГТИ като подръжка различава ли се много от ГТ? Какви са най-честите дефекти на ГТИ, как да разбера дали всичко по инжекциона е ОК?
В момента си карам старото Голф 2 1.8 90 коня /имам го 5 години/ и съм добре запознат с вървенето на ГТ. Заслужава ли си да си дам парите за ГТИ?




Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пон 07 фев 2005 16:51


ми като начало - препоръчвам ти да вземеш след 93 година кола. успех. знаеш де са темите за разход и поддръжка на ГТИта. има доста :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 07 фев 2005 17:02


Според мен по-добре след 10.1994, когато са с ADY (Simos) двигател, а не с 2Е (добре познатия Digifant).


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пон 07 фев 2005 17:06


така е - 2е двигателя ми правеше сериозни проблеми!! :?


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пон 07 фев 2005 17:16


warrior написа:така е - 2е двигателя ми правеше сериозни проблеми!! :?

Ей за тези проблеми питам.
Значи, предлагат ми ГТИ 93 г. - края с 2 air bags, внос от Швейцария за 5400 лв. ??? :?


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пон 07 фев 2005 17:32


стига бе - че аз за толкова смятам че мога да продам сегашната тояга...
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш :)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 08 фев 2005 9:33


warrior написа:стига бе - че аз за толкова смятам че мога да продам сегашната тояга...
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш :)


Кажи цени на на накладки (предни и задни), ангренажен ремък, шарнири, накрайници?
По съм склонен на ГТ защото и други ми казват, че разликата във вървенето на ГТИ е минимална, но като видях цената на това ме заинтригува.


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Вто 08 фев 2005 11:31


kupen nov dat4ik za radiatornata perka - 18 lv na 153 000 km
smeneni sa tamponite - 40 lv, masloto s valvolin - smqnata e za 12 leva
remont i centrovka za gazovata - 60 lv
smeneni angrenazen remyk i rolka - cena 45 lv,
novi gumi barum 145lv + izpravqne janti -44 lv+ regalz 20
vyzdushen filtyr - obiknoven 10 lv
pregled dwigatelq na kolata 50
lager na glavinata - 30 leva + 20 lewa smqna
swesti beru - 33 leva + 10 lewa sqmna
syedinitel 147 leva
novi gumi Kleber - 143 + 5 lewa
smenen klemored - 15 lewa + 15 - za smqnata

имай предвид че цените са занижени с 20%, понеже ползвам определени отстъпки. цени за работа почти няма, щото съм се оправял най-често сам с ремонтите. а за смяна на ангренажния ремък - vaskoto1 е номер 1! :roll:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 08 фев 2005 13:19


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 08 фев 2005 13:53


vw_golf_2_Memphis написа:не са много космически цените...
колега driver под ГТ какво визираш?1.8Ми? 1.6 101к.с., 2.0 8В или 1.9ТДИ :?:

1.8 mi АBS 90 ps


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 08 фев 2005 13:58


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 08 фев 2005 14:11


vw_golf_2_Memphis написа:поради финансови причини ли не се спираш на АБФ 16В?
или мислиш че много са гонени от разни рейсърчета?


Не е по финансови причини, просто немогат да вървят толкова колкото си мислят всички, а и подръжка, данъци, разход ще ми се извие свят. :roll: Едва ли има ГТИ което да е карано от някой дядка с не повече от 80 км/ч. :D
Имам един познат който има такъв Голф 3 ГТИ 16 В - много готин с кристални фарове и стопове, спортно окачване и всичките му там гъзарийки, но той го изкарва от гаража си само събота и неделя да си направи едно кръгче и айде пак вътре. :?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 08 фев 2005 15:10


driver написа:
.............
Имам един познат който има такъв Голф 3 ГТИ 16 В - много готин с кристални фарове и стопове, спортно окачване и всичките му там гъзарийки, но той го изкарва от гаража си само събота и неделя да си направи едно кръгче и айде пак вътре. ............


Не го ли продава? :lol:

Та твърдо ако взимаш GTI 8V, задължително 1995 или по-нов, защото SIMOS инжекциона започват да го монтират чак тогава.
Не че DIGIFANT е за изхвърляне и аз съм с такъв, и Васко и много други.
Отдавна не съм следил цените, но преди време разликата между GTI и GT не беше голяма (при една и съща година и еднакво ниво на оборудване).
Много е трудно да се даде съвет, но ако питаш мен аз съм за GTI 8V (115 кс). :wink:


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Вто 08 фев 2005 15:13


... а ако продължим този ред на мисли - ако се спираш повече към гти, то си помисли за 16в... аз лично съжалявах че не взех 16 в, а 8в... там вече ще усетиш разликата :roll:


bojoracing1
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojoracing1 » Вто 08 фев 2005 15:26


Да ти кажа честно мнението че 16 клапановите Голф 3 не могат да вървят е грешно. Карам такъв повече от година и над 30000км и да ти кажа доста е бърз. А при моя стил на шофиране, с достигане на 7000 оборота доста често, не гори масло, а го карам с масло пълна синтетика 5W40. Ускорението 0-100км/ч е 7.6 сек. Лично съм много доволен от него. Бих ти препоръчал такъв автомобил. Динамичните му качества нямат нищо общо с GTI 8V или GT.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта