... Решил съм да сменям Вентото с Голфче, та въпроса ми е кой модел да избера Голф 3 ГТ или ГТИ 8V? Спрял съм се на тези два модела защото искам кола която да ми доставя удоволствие при ускорение и т.н. По принцип съм запознат горе-долу с двата двигатела /като мощност/, но ме интересува главно разликата във вървенето и горенето. Като изключим по-високия данък на ГТИ като подръжка различава ли се много от ГТ? Какви са най-честите дефекти на ГТИ, как да разбера дали всичко по инжекциона е ОК?
В момента си карам старото Голф 2 1.8 90 коня /имам го 5 години/ и съм добре запознат с вървенето на ГТ. Заслужава ли си да си дам парите за ГТИ?
Помогнете ми при избора на Голф 3...
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
стига бе - че аз за толкова смятам че мога да продам сегашната тояга...
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш

- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
warrior написа:стига бе - че аз за толкова смятам че мога да продам сегашната тояга...
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш
Кажи цени на на накладки (предни и задни), ангренажен ремък, шарнири, накрайници?
По съм склонен на ГТ защото и други ми казват, че разликата във вървенето на ГТИ е минимална, но като видях цената на това ме заинтригува.
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kupen nov dat4ik za radiatornata perka - 18 lv na 153 000 km
smeneni sa tamponite - 40 lv, masloto s valvolin - smqnata e za 12 leva
remont i centrovka za gazovata - 60 lv
smeneni angrenazen remyk i rolka - cena 45 lv,
novi gumi barum 145lv + izpravqne janti -44 lv+ regalz 20
vyzdushen filtyr - obiknoven 10 lv
pregled dwigatelq na kolata 50
lager na glavinata - 30 leva + 20 lewa smqna
swesti beru - 33 leva + 10 lewa sqmna
syedinitel 147 leva
novi gumi Kleber - 143 + 5 lewa
smenen klemored - 15 lewa + 15 - za smqnata
имай предвид че цените са занижени с 20%, понеже ползвам определени отстъпки. цени за работа почти няма, щото съм се оправял най-често сам с ремонтите. а за смяна на ангренажния ремък - vaskoto1 е номер 1!

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:28, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:28, променено общо 1 път.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
vw_golf_2_Memphis написа:поради финансови причини ли не се спираш на АБФ 16В?
или мислиш че много са гонени от разни рейсърчета?
Не е по финансови причини, просто немогат да вървят толкова колкото си мислят всички, а и подръжка, данъци, разход ще ми се извие свят.


Имам един познат който има такъв Голф 3 ГТИ 16 В - много готин с кристални фарове и стопове, спортно окачване и всичките му там гъзарийки, но той го изкарва от гаража си само събота и неделя да си направи едно кръгче и айде пак вътре.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
driver написа:
.............
Имам един познат който има такъв Голф 3 ГТИ 16 В - много готин с кристални фарове и стопове, спортно окачване и всичките му там гъзарийки, но той го изкарва от гаража си само събота и неделя да си направи едно кръгче и айде пак вътре. ............
Не го ли продава?

Та твърдо ако взимаш GTI 8V, задължително 1995 или по-нов, защото SIMOS инжекциона започват да го монтират чак тогава.
Не че DIGIFANT е за изхвърляне и аз съм с такъв, и Васко и много други.
Отдавна не съм следил цените, но преди време разликата между GTI и GT не беше голяма (при една и съща година и еднакво ниво на оборудване).
Много е трудно да се даде съвет, но ако питаш мен аз съм за GTI 8V (115 кс).

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 фев 2005 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ти кажа честно мнението че 16 клапановите Голф 3 не могат да вървят е грешно. Карам такъв повече от година и над 30000км и да ти кажа доста е бърз. А при моя стил на шофиране, с достигане на 7000 оборота доста често, не гори масло, а го карам с масло пълна синтетика 5W40. Ускорението 0-100км/ч е 7.6 сек. Лично съм много доволен от него. Бих ти препоръчал такъв автомобил. Динамичните му качества нямат нищо общо с GTI 8V или GT.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта