Golf 1 GTI не пали топъл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Golf 1 GTI не пали топъл

Мнениеот naka_76 » Съб 20 яну 2007 19:49


Здравейте, един "малък" проблем имаме с мой приятел от доста време. Човека си купи Голф 1 ГТИ, обаче 1,6 литра. Студен пали без грижи , но като загрее, не иска. Колата е с механична пълна инжекция.
Всякакви идеи са добре дошли.

Аз карам дизел (може би поради тези "явления" с бензинките) и не съм се сблъсквал с подобен проблем.




Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Съб 20 яну 2007 20:27


Видяхте ли све6тите на какво дередже са.Запо4нете парво от там.


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Съб 20 яну 2007 20:59


Сменяни са с истинско BERU, точно за модела.
Проблема е , че не съм съвсем наясно колко и какви датчици има по горивната система. Комп няма, комутатора е с 6 или 7 крачета.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 20 яну 2007 22:37


А гориво и искра има, ама неще да пали, така ли :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 20 яну 2007 22:54


Бе това до сега е съм го писал никъде, щото винаги всички твърдят обратното, че се полуава, ама... имах Г2 1.6Д с толкова издухан мотор, че като го отворих се учудих, че въобще е вървял!
1 мм ръб в цилиндрите! :shock :shock
И правеше точно като този Г1-> Студен пали безгрижи, загрее ли... никакъв шанс!
Единственото ми обяснение е разширяване при загряване и загуба на компресия... Ама тотална загуба!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 21 яну 2007 0:21


radotom написа:Единственото ми обяснение е разширяване при загряване и загуба на компресия... Ама тотална загуба!

Кое се разширява, че губи компресия :?: :shock


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Нед 21 яну 2007 0:40


при разщирение ... ще се увеличи компресията ... както и да го мисля все до този извод стигам затова всяка кола преди старт се загрява двигателя и тогава се прави гонката (примерно)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 21 яну 2007 11:24


терморелето за време което пуска 5тата дюза се прецаква с годините. изключи кафявия куплунг на тройника за водата-с 2 терминала в него- и пробвай да палиш на топло.
ако запали-ще ти кажа какво правиш по натам. :wink:


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Нед 21 яну 2007 12:55


петата дюза е само за студено и на смукателния колектор , нали??

ОК ще пробвам
.Иначе идеята за комресията и на мен ми мина през главата , обаче, с приятели се дърпахме на гонка и пасат с КР го дръпна с една дължина още на втора. Със Ауди А6 2,5 литра е на кантар и ми се струва , че ако компресията е ниска няма и да върви добре.

Пък и случая е за дизел , а там се пали само на компресия.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 21 яну 2007 12:57


NovobranecGT написа:Кое се разширява, че губи компресия :?: :shock

B_O_S_S_S написа:при разщирение ... ще се увеличи компресията ...

Бе знам, хора, така е и затова за първи път го пиша, ама.... факт!
Тъй като нямах пари, не шлайфах цилиндри, само сегменти смених и всичко беше на 8! :dontknow:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 22 яну 2007 19:29


лелееееееееееее :oops: :oops: :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта