Здравейте, един "малък" проблем имаме с мой приятел от доста време. Човека си купи Голф 1 ГТИ, обаче 1,6 литра. Студен пали без грижи , но като загрее, не иска. Колата е с механична пълна инжекция.
Всякакви идеи са добре дошли.
Аз карам дизел (може би поради тези "явления" с бензинките) и не съм се сблъсквал с подобен проблем.



Golf 1 GTI не пали топъл
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Бе това до сега е съм го писал никъде, щото винаги всички твърдят обратното, че се полуава, ама... имах Г2 1.6Д с толкова издухан мотор, че като го отворих се учудих, че въобще е вървял!
1 мм ръб в цилиндрите!
И правеше точно като този Г1-> Студен пали безгрижи, загрее ли... никакъв шанс!
Единственото ми обяснение е разширяване при загряване и загуба на компресия... Ама тотална загуба!
1 мм ръб в цилиндрите!


И правеше точно като този Г1-> Студен пали безгрижи, загрее ли... никакъв шанс!
Единственото ми обяснение е разширяване при загряване и загуба на компресия... Ама тотална загуба!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
петата дюза е само за студено и на смукателния колектор , нали??
ОК ще пробвам
.Иначе идеята за комресията и на мен ми мина през главата , обаче, с приятели се дърпахме на гонка и пасат с КР го дръпна с една дължина още на втора. Със Ауди А6 2,5 литра е на кантар и ми се струва , че ако компресията е ниска няма и да върви добре.
Пък и случая е за дизел , а там се пали само на компресия.
ОК ще пробвам
.Иначе идеята за комресията и на мен ми мина през главата , обаче, с приятели се дърпахме на гонка и пасат с КР го дръпна с една дължина още на втора. Със Ауди А6 2,5 литра е на кантар и ми се струва , че ако компресията е ниска няма и да върви добре.
Пък и случая е за дизел , а там се пали само на компресия.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта