Този проблем ми се появи още с купуването но преди 2 -3 зими се усили.
Преди 1 месец смених:
-свещи
- кабели
- палец
- дистр. капачка
- температурен датчик.
Никаква промяна.
Проблема е следния:
след продължителен престой повече от 12 часа, паля лесно но при подаване на газ от ауспуха почва да излиза пушек и миризма на суров бензин, колата се дави .
След 1 мин всичко е ок , а като загрее върви като пушка.
Между другото в маслото ми също влиза бензин.
Моля споделете дали сте имали такъв проблем, но не само предположения, че не ми се сменят още части.



Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
- vanko88
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEK 1.6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Колега при мен проблема беше същия със сутрешното палене ( без бензина да се смесва с маслото или обратното
), същите неща смених, само дето датчика, който бях взел се оказа за друг мотор и даваше различни стойности на компа. Накрая в косер стоях към 30 мин. да ми намерят такъв за моя двигател. Това е моят съвет замери му стойностите, които подава и ги сравни с тези от аутодатата.
Дано това да е проблема - най-безобиден е.


- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
колега,като я запалиш сутрин /особено при по студено време/остави я да поработи на място 8-10 минути пък тогава я форсирай!!!




- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
И сле 1 мин се оправя ама не искам да паля като Москвичите едно време.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
нещо не те разбирам?????




- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Казвам , че ми трябва да запаля и да тръгна веднага, а не като едно време дето палихме жигулата и чакаме 10 мин да позагрее.
Имам и друг Голф 1,8 МИ и въпреки че е на газ паля и тръгвам а тая се дави.
Не е и от датчика, зашото и с оригиналния и с този все същото иначе за таблото и двата цепят 90 при загрял мотор.
Имам и друг Голф 1,8 МИ и въпреки че е на газ паля и тръгвам а тая се дави.
Не е и от датчика, зашото и с оригиналния и с този все същото иначе за таблото и двата цепят 90 при загрял мотор.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Намираш някой с лаптоп и кабел VAG-COM, закачате колицата и ако има нередно по датчиците тя ще си каже. Иначе гадаем.
Пушекът черен ли е, докато е студена?
Ако нямаш катализатор БГ бензина смърди яко гадно така или иначе...
Пушекът черен ли е, докато е студена?
Ако нямаш катализатор БГ бензина смърди яко гадно така или иначе...
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Колега,не е решение да я оставяш 8-10 мин за да загрее....все пак това наистина не е москвич!!!Колата си има проблем,саветвам те да си провериш дюзите.Дори когато колата е загасена системата има налягане и ако дюзите не са ок испускат бензин които се сабира и на сутринта се дави!!!
- tandem1
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
здравейте и аз имам същия проблем.1,6SR и колата ми е втора седмица на сервиз кобели .свещи. датчици и нищо не става. когато е студено пример сутрин под 5 гр. не пали .Помпата се включва релето щрака и така 5 до 7 пъти и се задави и вече към обяд като се затопли времето пали и върви като бесна.не знам какво да правя моля за помощ
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Колега , определено е температурен датчик !незнам дали си сменил правилния при това с правилен.
и въпрос - как ти работи клапана за празния ход ?дали не е затворен напълно? почистван ли е?

- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
с интерес следя темата обаче все още няма смислен отговор и решение на проблема.....
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Защо тогава с интереса които следиш темата не дадеш ти смислено предложение или решение...?Ние тук се опитваме да помогнем на колегата с каквото можем,всеки споделя проблемите които е имал и това което му е помогнало....и това е достатачно смислено!!!
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
добре,сутрин палиш,студено е,компа подава яко гориво /ако си забелязял покозанията на разходомера - като на Зил /,ти помпаш на педала на гаста и се получава - ..."сутрин яко удавена"?!?!?!?! 

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Предположението с дюзите е резонно. Приятел ми каза да си проверя и регулатора на налягане. Как се проверяват дюзи дали не са отворени и без напрежение към тях.
Много е вероятна тази ситуация т.к. мине 1-2 мин колата не е загряла , а всичко се оправя. Но има още куп датчици. Проблем ми е и че сигнала от компютъра към куплунга в купето се прекъсва от имобилайзера и на копмпа има сигнал , а на куплунга няма, т.е трябва първо това да оправя. Абе изобщо
Много е вероятна тази ситуация т.к. мине 1-2 мин колата не е загряла , а всичко се оправя. Но има още куп датчици. Проблем ми е и че сигнала от компютъра към куплунга в купето се прекъсва от имобилайзера и на копмпа има сигнал , а на куплунга няма, т.е трябва първо това да оправя. Абе изобщо

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Boko* написа:Казвам , че ми трябва да запаля и да тръгна веднага, а не като едно време дето палихме жигулата и чакаме 10 мин да позагрее.
Имам и друг Голф 1,8 МИ и въпреки че е на газ паля и тръгвам а тая се дави.
Не е и от датчика, зашото и с оригиналния и с този все същото иначе за таблото и двата цепят 90 при загрял мотор.
Този температурен датчик за който говорим няма връзка с показанията на таблото ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 71 госта