Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Здравейте колеги, имам Golf 4 1.8T и отскоро се появи много странен проблем който ми се случва на 2-3 седмици по веднъж. Когато колата е студена без значение от външната температура пали веднага и си държи стабилни обороти. В 95% от случаите колата пали добре и когато съм я карал и съм спрял за 5-6 мин примерно. Но ми се случва вече за 5-6 път в рамките на 2 месеца да спра за 5-10 мин. и след това като запаля, колата пали но веднага угасва и след това няма палене 20-30 мин. Явно като поизстине и успявам да я запаля. Стартера си върти но просто не пали. Работата е там, че като отида в сервиза не мога да възпроизведа проблема понеже се случва веднъж на 30-40 паления и майтора ми не може да ми каже къде точно е проблема. Ще съм ви благодарен ако някой има идея какъв може да е проблема. П.С. Нямам газова.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Диагностика. Там ще пише защо не е палила колата. Другото е изстрел тъмното.
- golf4_GTI
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
здр колега мисля че е датчика на коляновия вал с Ваг ком трябва да ти излезне грещка Speed Sensor ако е от него
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Значи на VAG-COM-a единствената грешка която показва е в датчика на външната температура (показва -51 градуса)...но тая грешка ми я показва откакто съм купил колата и преди съм нямал такъв проблем. Преди време имах проблем със запалването пак, но тогава не палеше постоянно и проблема се оказа в клемореда. Странното тогава беше, че като дам на контакт ако индикатора на ABS-a ne изгасне колата не палеше, обаче в редките случаи в които изгаснеше и успявах да запаля.
- nesho_1983
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 26 дек 2009 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
колега температурен датчик, льже че е прегряла и не пали, и после като мине малко време си пали
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
bornCode написа:Значи на VAG-COM-a единствената грешка която показва е в датчика на външната температура (показва -51 градуса)...но тая грешка ми я показва откакто съм купил колата и преди съм нямал такъв проблем. Преди време имах проблем със запалването пак, но тогава не палеше постоянно и проблема се оказа в клемореда. Странното тогава беше, че като дам на контакт ако индикатора на ABS-a ne изгасне колата не палеше, обаче в редките случаи в които изгаснеше и успявах да запаля.
Като ти дава грешка защо не го смениш този датчик


- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Имах подобен проблем - палеше си добре на студена, но спра ли я някъде повече не палеше, докато температурата на дригателя не падне под 70 градуса - което си беше чакане от сорта на половин час поне 
Изписваше грешка Engine Speed Sensor и четох по нета че била нормална грешка...е не е да знаеш
Оказа се датчик на колянов вал - 170 лв. струва оригинален.
Аз те съветвам и температурен да смениш, даже ако искаш първо него - ок 50 лв.

Изписваше грешка Engine Speed Sensor и четох по нета че била нормална грешка...е не е да знаеш

Оказа се датчик на колянов вал - 170 лв. струва оригинален.
Аз те съветвам и температурен да смениш, даже ако искаш първо него - ок 50 лв.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Не карайте човека да влиза във филми без да има нужда. Може и да сте прави, но една диагностика и живите данни веднага биха насочили към проблема. Ако е темепратурен датчик, то там много лесно ще се види. Смяна след точна диагноза, инъче може да смениш половината кола, пък то да се окаже че е някоя слаба връзка примерно.
Re: Golf 4 1.8T проблем със запалване при топъл двигател
Значи закарах колата при други майстори този път. Диагностиката показа абсолютно същото. Но момчетата ми обясниха че при този модел Golf има 3 причини поради които колата може да не пали, както вече споменахте датчик на колянов вал, имобилайзер и реле. Датчика на коляновия вал и имобилайзера отпаднаха като вариант понеже не показаха проблеми. Остана само релето. Оставих им колата 1 ден, като отидох да си я взема ми обясниха че по релето е имало студени спойки и най-вероятно те са причината. Казаха ми да я покарам и да видим дали наистина от това е проблема...дори пари не ми взеха понеже не са сигурни все пак дали това е причината. Ще я покарам и ще пиша пак да ви кажа какъв е резулатата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта