GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 10 ное 2012 23:43


Колеги ровех се из форума но не намерих това което ме интересува а именно харесах си една кола GOLF 3 GTI 2E след оглед двигателя работи идеално като махна пръчката за маслото не пуши като махна капачката където се долива масло също дори и не сменя оборотите но като го изфорсирам изкарва бял пушек не постоянно но на облак,дали това е признак че двигателя харчи масло? а и също така съединителя отделя високо но не буксува дали е признак за тръгнал съединител?моля модераторите ако съм сбъркал раздела да я преместят в правилния раздел.благодаря предварително на всички отзовали се.




Потребителски аватар
rayo_
Мнения: 34
Регистриран на: Пон 24 май 2010 22:04
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1991
Местоположение: Asenovgrad

Re: Синтом на износен двигател

Мнениеот rayo_ » Съб 10 ное 2012 23:51


Когато двигателя гори масло пуши син пушек,белия пушек е водна пара.Има 2 варианта за да влезне вода в цилиндрите единият е гарнитурата на главата да пропуска другия е в горивото да има вода.На втория въпрос точен отговор не може да се даде но в повечето случаи колкото по високо отделя съединителя толкова по износен е феродовия диск. :)


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Синтом на износен двигател

Мнениеот Dushan » Нед 11 ное 2012 1:12


Ако хвърля в цилиндрите вода, дебелите маркучи към радиатора стават на кокал. За другаде от къде може да има вода - гърнетата, но за там без газ не знам как стоят нещата. Аз сменях съединител и пак отделя по горе. Това е защото жилата ни се натягат сами. Не помня точно как се казваха. Преди ме дразнеше да отделя горе, но вече не. Така прилича на дрифт колите. Само барваш съединителя и двигателя полудява. :D


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: Синтом на износен двигател

Мнениеот kolbasara » Нед 11 ное 2012 1:41


Внимавай,че аз купих една кола и се оказа за ремонт гледай добре за да не съжаляваш,че всякви продавачи има,няма форум,няма приятели.Успех с покупката :012:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот emo-gar » Нед 11 ное 2012 21:08


В това хладно време,трябва да правиш разлика в пушека-бял-разсейващ се -това е нормален случай,конденз.Ако настъпиш колата(при условие ,че може да се кара!)-ще придобиеш по-ясна представа за тягата на 2Е.Ако го гледаш само на място-то поне 30-40 минути работа,да загрее до 90 ,гледай как поддържа температура и периодично проверявай "респонса" на мотора(приемственост,като го настъпиш),гледаш маркучите-като се надуят около скобите като варени наденици...внимавай!Тия мотори на празен ход не са шумни,всякакви тракания и цъкания са подозрителни(около главата може да се случи да чуваш дюзите,трябва да ги различиш от клапаните).Цвета на антифриза е показател,поне да има прозрачност някаква и ако определиш цвят-зеленикав,синкав-добре...кафявото и черното-не е добре,но не е и някакъв категоричен признак за повреда...случва се и никога не сменяна течност...
Съединителя,хм,високо отделя...ами аз чакам вече 6-та година(50-на хиляди) един Г3 да го дотърка,ма нейсе-още не е сменен със същият признак!Но съм открил източника-семеринга на скоростите пуска и го омаслява малко...когато-тогава,ще се прави в комплект.
Още по-друг е въпроса,защо се заглеждаш по тая кола..това се взима или не с време за решаване не повече от 5 минути,нито години ,нито модификация имат решаваща дума-работи/не работи....,ако е "подарък"-на харизан кон....купето се гледа,другото е поправимо.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот predat0r » Нед 11 ное 2012 21:17


golfmaniak666 написа:Колеги ровех се из форума но не намерих това което ме интересува а именно харесах си една кола GOLF 3 GTI 2E след оглед двигателя работи идеално като махна пръчката за маслото не пуши като махна капачката където се долива масло също дори и не сменя оборотите но като го изфорсирам изкарва бял пушек не постоянно но на облак,дали това е признак че двигателя харчи масло? а и също така съединителя отделя високо но не буксува дали е признак за тръгнал съединител?моля модераторите ако съм сбъркал раздела да я преместят в правилния раздел.благодаря предварително на всички отзовали се.


Съединителя трябва да отделя по към средата.. 2 пъти съм сменял съединител на моята... Говоря че отделя по към средата като са нови и 2та диска


Потребителски аватар
greddy90
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот greddy90 » Нед 11 ное 2012 22:16


Тай да кажа и аз. Според мен ако гори масло лесно ще го оправиш флошки и спира да гори. Ама я по-добре огледай работата на мотора около 1200 оборота имам предвид дебитомера как е. Също разгледай рейката, тампоните на макферсона и носачите. И други работи ама това са болните места...


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот bobocamaro » Нед 11 ное 2012 22:19


golfmaniak666 написа: като махна капачката където се долива масло също дори и не сменя оборотите .

Това не е нормално, трябва да падат и да тресе.
Има тлъста тема по въпроса.
viewtopic.php?f=5&t=298213


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот golfmaniak666 » Вто 13 ное 2012 20:02


Днес сутринта ходих да го взимам голфа и се оказа следното-като го запалихме имаше един странен шум в двигателя като дрънчене и след измерване на студен двигател на компресията се оказа че на 3 цилиндъра е 2атмосфери а на 4тия е 5атмосфери scare след като загря малко явно се пооплатни и дрънченето изчезна и компресията се вдигна.търсенето на кола продължава


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот absent » Вто 13 ное 2012 22:04


А колко трябва да е компресията ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот snupeca » Вто 13 ное 2012 22:31


Под 9-10 атм. казват, че били за ремонт ФВ моторите :mrgreen:


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот absent » Вто 13 ное 2012 22:42


а на ААМ мотора пак ли трябва да е толкова


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот instantaccess » Вто 13 ное 2012 22:49


Нали правите разлика между компресия и степен на сгъстяване? Към колегата автор - три цилиндъра на 2 "атмосфери" честно казано се съмнявам и да запали, ама нейсе


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19333
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот stefan4o » Вто 13 ное 2012 22:50


golfmaniak666 написа:Днес сутринта ходих да го взимам голфа и се оказа следното-като го запалихме имаше един странен шум в двигателя като дрънчене и след измерване на студен двигател на компресията се оказа че на 3 цилиндъра е 2атмосфери а на 4тия е 5атмосфери scare след като загря малко явно се пооплатни и дрънченето изчезна и компресията се вдигна.търсенето на кола продължава

Как е запалила изобщо тая кола scare
instantaccess написа:Нали правите разлика между компресия и степен на сгъстяване? Към колегата автор - три цилиндъра на 2 "атмосфери" честно казано се съмнявам и да запали, ама нейсе

То разлика има, но степента на сгъстяване няма как да я премерят с манометър, нали се сещаш mhihi Вероятно са мерили компресия (и то с неточен манометър) :lol:

Последна промяна от stefan4o на Вто 13 ное 2012 22:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: GOLF 3 GTI 2E Синтом на износен двигател

Мнениеот bobocamaro » Вто 13 ное 2012 22:52


Бе по-интересно е тоя продавач как се е навил да я мерите, изобщо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта