2Е Неможе да зацепи в ниските обороти РЕШЕНО!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

2Е Неможе да зацепи в ниските обороти РЕШЕНО!!!

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 9:48


Мъките просто нямат край :banghead: .Смених плочката на дебитомера с такава дето доста читава изглежда и след малко връткане на зъбното колело(дето е под стрелката) мисля че му набарах оптималната позиция и колата самолет,днес сутринта тръгна добре обаче по едно време като заглъхна и край!Отбих айде пак връткане на зъбното колелце наляво надясно еййй maikomila и пак се посвести та стигнах до работа.Идеи?!? :)Иначе диагностики 100 пъти съм минал на последната дебитомера само беше проблем затова и го смених.

Последна промяна от Ombre1 на Сря 23 окт 2013 10:30, променено общо 1 път.




Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: 2Е Неможе да зацепи в ниските обороти

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 11:50


А и само да добавя един въпрос,стрелката на дебитомера нормално ли е в ниските обороти да има амплитуда на работа 2-3мм в смисал не стои на едно място а един вид вибрира на ляво на дясно или трябва да стои неподвижна?


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 2Е Неможе да зацепи в ниските обороти

Мнениеот GolfGtI115 » Вто 06 мар 2012 12:58


Значи,и аз скоро сменях дебитомер.Дойде със някакъв спортен филтър конус.ОК вървеше много добре ама като си сложих панелния и започна да гасне след махане крака от гаста,по завои пак гасне,не държи обороти.Днес ходих на диагностика и човека ми каза,че пистите са на половината си живот и скоро пак трябжа да търся дебитомер.От захабяването на пистите също идвали такива симптоми:много върви и много гори,гасне,мени обороти с две думи,прави каквото си иска.По моята кола не даде никакви грешки никъде,ламбда сондата заработи перфектно и човека я нагласи да мърка както на бенз така и на газ.Така че не си играи да въртиш зъбното колело колега а отиди да ти я закачат на компа и ако човека си знае работата ще ти я нагласи.И аз като теб въртях,въртях и накрая нищо не направих. Успех


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: 2Е Неможе да зацепи в ниските обороти

Мнениеот Ombre1 » Сря 23 окт 2013 10:30


Пишем го решен проблема, след смяна на плочката на дебитомера смених още няколко неща, кабели, свещи, регулатор на налягането, масло, филтри и колата заспа. Проблема просто е бил комплексен.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2Е Неможе да зацепи в ниските обороти РЕШЕНО!!!

Мнениеот Lifeguard » Сря 23 окт 2013 11:16


При мен на бензин от време на време след около 2000 оборота прекъсва и насича и забива муцуна все едно се губят цилиндри.После се отпушва изведнъж и тръгва да върви както трябва.С два дебитомера го прави същото и на газ го няма това.Отдавам го или на дюзи или на бензиновия регулатор.Напоследък май повече клоня към второто въпреки,че няма бензин по вакуумите или възд. филтър.Мирише само малко на суров бензин при това прекъсване.Чудя се дали да не пробвам с нов регулатор? Или преди това да го тествам някак?


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: 2Е Неможе да зацепи в ниските обороти РЕШЕНО!!!

Мнениеот Ombre1 » Сря 23 окт 2013 19:33


Мое лично мнение! Сменяй регулатора :th_up !!! 32лв topran чисто нов :) един приятел ме снабди(занимава се с части ала бала) така че може и по скъпа да е частта. Цените са от 32-160лв :horror :scare3 . С тази от 32лв заработи перфектно(незнам до кога :)) така че потърси сериозно да не даваш излишни пари:). Само да добавя че бензина във филтъра се появи чак след като колата вече не ставаше за каране, т.е. регулатора се скапа на 100%!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Hristo_Seat и 51 госта