от каде идва ток за тук :

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

от каде идва ток за тук :

Мнениеот fens_ » Сря 24 яну 2007 16:17


от каде идва ток за ето това място :

http://images13.snimka.bg/002040781.jpg


тази буксичка дето съм я оградил ....
от тва не мога да запалвам сутрин , измерих го нямаше ток , подадох му ток директно и познайте , както и показах клуча на колата така запали :П

та интересува ме на бушон ли е , на реле ли е от каде точно се взима ток и сички е такива глупости ... за да вида каде е проблема и да го оправа , защото до колкото знам , неможе да му се подава постоянен ток , а той изклучва като загрее двигателя ...




Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 24 яну 2007 17:30


Това ти е стартовата дюза,провери по инсталацията къде да отечка.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 24 яну 2007 17:31


Колега кажи буквите на мотора че не мога да се ориентирам, иначе ми прилича на пълна инжекция (механична) но не мога да различа коя е. А това нещо е 5тия инжектор той обогатява сместа при студен мотор и би трябвало да взима инфо от синия датчик за температура или от ECUто не сам много сигурен.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 24 яну 2007 19:17


стартовата дюза се захранва от контактният ключ като дадеш на стартер,но минава през термо реле.Идеята е като е студена колата и завъртиш на стартер дюзата да подаде гориво.След като колата е загряла термо реле прекъсва захранването на дюзата.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 24 яну 2007 19:28


vit_autosofia написа:стартовата дюза се захранва от контактният ключ като дадеш на стартер,но минава през термо реле.Идеята е като е студена колата и завъртиш на стартер дюзата да подаде гориво.След като колата е загряла термо реле прекъсва захранването на дюзата.



аммм ето това е двигателя :
http://images13.snimka.bg/002042609.jpg

иначе каде е тва термо реле ?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 24 яну 2007 21:26


никой ли нз каде е този датчик ?


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Чет 25 яну 2007 2:06


На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 25 яну 2007 5:43


Изображение
номер 7 от снимката е термоконтакта или термо релето за стартовата дюза.

Изображение
Електро схема "K-Jetronic"
1 — акумолатор, 2 — генератор, 3 — стартер, 4 — контактен клчюч, 5 — управляващо реле, 6 — термореле, 7 — стартова дюза, 8 — делко, 9 — регулятор управляващо налягане, 10 — клапан за допълнителен въздух, 11 — бензинова помпа

Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Поздрави


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Чет 25 яну 2007 11:07


m&m16v написа:На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
мерси колеги , имам само още 2 въпроса :

1.лесно ли се сваля термоключа ?
2. колко парички ще струва ?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Чет 25 яну 2007 13:00


fens_ написа:
m&m16v написа:На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
мерси колеги , имам само още 2 въпроса :

1.лесно ли се сваля термоключа ?
2. колко парички ще струва ?


момчета не е от термоключа явно , щото направих това и никъв ефект :
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе


някъкви други идей ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 25 яну 2007 13:06


fens_ написа:някъкви други идей ?

Ами значи трябва да видиш дали идва напрежение по клема "50"
Свържи една 12V крушка м/у тази клема и маса. Като запалиш, трябва да светка.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Чет 25 яну 2007 13:36


radotom написа:
fens_ написа:някъкви други идей ?

Ами значи трябва да видиш дали идва напрежение по клема "50"
Свържи една 12V крушка м/у тази клема и маса. Като запалиш, трябва да светка.


аз си мислех дали мога да взема ток от буксата на : автоматичния смукач /клапана за допълнителния въздух и да мине + през терморелето след което да захранва 5-тата дюза , същото с минуса самоче директно .... ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 25 яну 2007 15:11


Ммм... нещо не разбрах точно, ама ако идеята е да прекараш "+" през контакта на терморелето, не знам дали ще стане, защото оставам с впечатление, че неговия "-" е през корпуса му. Да кажат запознатите дали съм прав.
При мен на времето не ми се управляваше 5-а дъза заради студена спойка в компа и аз си бях хванал "+" директно от машинката на стартера.
Щом с укъсяване на "-" не се оправя, значи не е в него проблема. Пробвай с кабелче както аз го бях направил и ако стане, търси някъде кабелен проблем. : Скъсан кабел или кофти връзка.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Чет 25 яну 2007 16:18


Значи остава да направиш една последна проба. Откачаш куплунга на старт дюзата, вземаш пробната лампа и правиш следният опит: единият край на лампата свързваш на червено-черната жица, другият край на минус на акумулатора. при включване на стартера лампата трябва да светне,това означава че веригата от стартера до дюзата е изправна, ако обаче при въртене на стартер лампата не свети,то тогава търси за прекъснала жица.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 26 яну 2007 11:20


m&m16v написа:Значи остава да направиш една последна проба. Откачаш куплунга на старт дюзата, вземаш пробната лампа и правиш следният опит: единият край на лампата свързваш на червено-черната жица, другият край на минус на акумулатора. при включване на стартера лампата трябва да светне,това означава че веригата от стартера до дюзата е изправна, ако обаче при въртене на стартер лампата не свети,то тогава търси за прекъснала жица.


a то не минава ли някаде на бушон тва ?

а мислиш ли че ще стане тва ако е някав проблем с жиците ...
аз си мислех дали мога да взема ток от буксата на : автоматичния смукач /клапана за допълнителния въздух и да мине + през терморелето след което да захранва 5-тата дюза , същото с минуса самоче директно .... ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 107 госта