Едит: Реших да не пускам нова тема да променя заглавието на тая, дано не е проблем.
Имам въпрос.........
Понеже трябваше да сменям дългата полуоско......купих такава но...онзи "гумен" пръстен който е нахлузен на нея е скъсан.....на моята полуоска е здрав...избих парчето от новата полуоска и ..реших да махна пръстена от моята.....понеже така или иначе тя нестава...
Въпросат ми е за какво служи тоя пръстен.....преди мислех че е гумен тампон просто...обаче има метал вътре и сега си мисля да не е някакъв баланс?
Мисълта ми е мога ли да сложа тоя от моята полуоска на новата? Като за целта май ще трябва да го залепя с нещо.....стори ми се че той и попринцип е бил залепен, не само набит.
А без него?
Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Последна промяна от ZeroCool на Нед 03 юли 2011 0:34, променено общо 3 пъти.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
не.
вторичния вал настъпва дифа.
губиш...
вторичния вал настъпва дифа.
губиш...
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
Тоест няма как да махна фактически кожуха на съединителя от кожуха на скоростите...
а трябва както си е дадено навсякъде да махна скоростите от кожуха на съединителя ?
а трябва както си е дадено навсякъде да махна скоростите от кожуха на съединителя ?
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
ох.....благодаря за информацията
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
Развиваш де що видищ болт...в оригинал..
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
BoJleH написа:Развиваш де що видищ болт...в оригинал..
Даммм,аз мойта кутия 5-6 пъти съм я отварял да я права.

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
За да извадиш чашите на полуоските се маха капачето в средата им и под него има зегерка
Капачето за което говоря е във вътрешността на чашата на вътрешното каре като се избърше греста се вижда представлява метална капачка обвита във пластмаса (като капачка на буркан тип "омниа" само че мини версия )
Капачето е за еднократна употреба новото е около 2лв по спомен.
След като махнеш зегерката със леко почукване излиза фланеца (под него има пружина)

Капачето е за еднократна употреба новото е около 2лв по спомен.
След като махнеш зегерката със леко почукване излиза фланеца (под него има пружина)

- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
Ако хващаш английския ще ти е много полезно, ако не и снимките са достатъчно красноречиви.
Аз не следвах точно начина на разглобяване като този от сайта, ама 5тата я блокирах по този начин иначе няма развиване.
стъпка 1 махаш 5та
стъпка 2 махаш фланците, аз си направих подобно приспособление, много лесно става с него, особено ако фланеца не иска да излиза, на мен на едната кутия единия сам си излезе ама с другите напъвах със приспособлението.
стъпка 3 тез 4-те малки "12-тограми" не е нужно да ги развиваш, аз поне минах без да ги развивам, само избих оста. Там където този от сайта ползва скоби за лагери да извади колелата, аз напъвах зъбното колело на 1-ва със щанги и подложки, ако караш равномерно от едната, от другата страна излиза сравнително без лесно.
Иначе какво и е на твоята кутия, на моята имах луфт в диференциала, оказа се че планети сателити ги е бил метеорен дъжд и не стават за никакъв.
Не съм търсил и не знам продават ли се сателити и планети, но аз така и не я събрах моята кутия, понеже 1 и 2-ра бяха разсипани както и всичките лагери.
ПП може и това да ти е полезно
Аз не следвах точно начина на разглобяване като този от сайта, ама 5тата я блокирах по този начин иначе няма развиване.
стъпка 1 махаш 5та
стъпка 2 махаш фланците, аз си направих подобно приспособление, много лесно става с него, особено ако фланеца не иска да излиза, на мен на едната кутия единия сам си излезе ама с другите напъвах със приспособлението.
стъпка 3 тез 4-те малки "12-тограми" не е нужно да ги развиваш, аз поне минах без да ги развивам, само избих оста. Там където този от сайта ползва скоби за лагери да извади колелата, аз напъвах зъбното колело на 1-ва със щанги и подложки, ако караш равномерно от едната, от другата страна излиза сравнително без лесно.
Иначе какво и е на твоята кутия, на моята имах луфт в диференциала, оказа се че планети сателити ги е бил метеорен дъжд и не стават за никакъв.
Не съм търсил и не знам продават ли се сателити и планети, но аз така и не я събрах моята кутия, понеже 1 и 2-ра бяха разсипани както и всичките лагери.
ПП може и това да ти е полезно
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
Май минавам на другия вариант.......купувам цяла кутия, ремонта на тая и без тва няма да е без пари, освен това времето доста ме притиска...един ден ще я отворя, но няма да е сега
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Отваряне на скоростна кутия 020
Имам въпрос.........
Понеже трябваше да сменям дългата полуоско......купих такава но...онзи "гумен" пръстен който е нахлузен на нея е скъсан.....на моята полуоска е здрав...избих парчето от новата полуоска и ..реших да махна пръстена от моята.....понеже така или иначе тя нестава...
Въпросат ми е за какво служи тоя пръстен.....преди мислех че е гумен тампон просто...обаче има метал вътре и сега си мисля да не е някакъв баланс?
Мисълта ми е мога ли да сложа тоя от моята полуоска на новата? Като за целта май ще трябва да го залепя с нещо.....стори ми се че той и попринцип е бил залепен, не само набит.
А без него?
А ако все пак го сложа...откъде да знам къде точно да го сложа...щом е баланс ?
Едит:
Намерих из търсачакта теми, в които повечето колеги са го махали след като се скъса...но това е най-вероятно защото са нямали друг, а аз имам.....да кажем почти здрав.
Понеже трябваше да сменям дългата полуоско......купих такава но...онзи "гумен" пръстен който е нахлузен на нея е скъсан.....на моята полуоска е здрав...избих парчето от новата полуоска и ..реших да махна пръстена от моята.....понеже така или иначе тя нестава...
Въпросат ми е за какво служи тоя пръстен.....преди мислех че е гумен тампон просто...обаче има метал вътре и сега си мисля да не е някакъв баланс?
Мисълта ми е мога ли да сложа тоя от моята полуоска на новата? Като за целта май ще трябва да го залепя с нещо.....стори ми се че той и попринцип е бил залепен, не само набит.
А без него?
А ако все пак го сложа...откъде да знам къде точно да го сложа...щом е баланс ?
Едит:
Намерих из търсачакта теми, в които повечето колеги са го махали след като се скъса...но това е най-вероятно защото са нямали друг, а аз имам.....да кажем почти здрав.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Колега по-добре да беше пуснал нова тема, че тука стана голяма каша, но...
Махай го този балансьор. Аз съм го махнал, защото се скъса и започна да тропа. Разлика не усетих със и без него. Няма как да го преместиш здрав, според мен.
Махай го този балансьор. Аз съм го махнал, защото се скъса и започна да тропа. Разлика не усетих със и без него. Няма как да го преместиш здрав, според мен.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Mustang GT-R написа:Колега по-добре да беше пуснал нова тема, че тука стана голяма каша, но...
Махай го този балансьор. Аз съм го махнал, защото се скъса и започна да тропа. Разлика не усетих със и без него. Няма как да го преместиш здрав, според мен.
Да но аз го извадих здрав от старата полуоска...само с леки козметични забележки

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Никой друг ли няма мнение по въпроса?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Според мен този балансьор си е за съответната полуоска и при това има значение къде на нея е бил поставен и как е бил завъртян. Да го сложиш на друга полуоска е като да свалиш тежест от една джанта и после да я поставиш на друга джанта без да използваш баланс машина.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта