Удрах голфарата на един "камик" от долу-с какво да

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Удрах голфарата на един "камик" от долу-с какво да

Мнениеот Hertz » Вто 02 яну 2007 20:51


Оня ден на пътя накъв камак и аз решавам че ще го обкрача и ще мине от долу без проблем, ама те на не мина :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: , като се шибнах на него панела на радиото се откачи и ми падна в краката :roll: .. както и да е .. добре че поне Ейрбеговете не изкочиха щот щеше да е кофти :)

Та въпроса ми е с какво да намажа гредата да не зема па ся да ръждяса?

Изображение

Последна промяна от Hertz на Вто 30 яну 2007 20:24, променено общо 1 път.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 02 яну 2007 20:54


малко вероятно е да почне да ръждясва...Ако държиш мацни с Body 930 или нещо подобно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 02 яну 2007 22:04


Правилно! Почистваш, подсушаваш и мацаш с антикор!
Аз лично ползвах български, след като не надкрачих бордовете на една естакада, дето качвах колата, щото е по-евтин, а и си имах.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Вто 02 яну 2007 23:24


лично мнение никога не използвай боди,вземиси нещо на карсистем или глазурит-по скъпи са но има защо


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 02 яну 2007 23:30


Бучко, би ли обяснил защо?
Аз не съм ползвал, ама да знам от какво да се пазя.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 02 яну 2007 23:35


radotom написа:Бучко, би ли обяснил защо?
Аз не съм ползвал, ама да знам от какво да се пазя.

Боди-то проявява тенденция към "отлюспване" на 3-тата зима :(


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Сря 03 яну 2007 0:16


няма да ръждяса.нема никакви проблеми караи и то ще се зацапа от калта и водата по шосето.после и няма да личи освен ако не е огънато.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 03 яну 2007 0:33


radotom написа:Бучко, би ли обяснил защо?
Аз не съм ползвал, ама да знам от какво да се пазя

ами бодито е сравнително евтин и некачествен материал и затова след употребата му се цепят китове,личат си шкурки,има пропадания и т.н. пак казвам че това е лично мое мнение,


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 03 яну 2007 0:36


Hertz аз бих направил следното(ако си държиш на колицата):забърсваш с парцал и коресилин,намазваш с рапид и след това с антикор.но ако не те бърка или скоро ще я продаваш може само с антикор или течен парафин


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Сря 03 яну 2007 0:58


bu4komobil написа:Hertz аз бих направил следното(ако си държиш на колицата):забърсваш с парцал и коресилин,намазваш с рапид и след това с антикор.но ако не те бърка или скоро ще я продаваш може само с антикор или течен парафин

плановете ми са да я продвам след около 70тина години :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


и все пак от каде да ги намеря тези препарати и на каква цена са - има наякви разумни граници ..... :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 03 яну 2007 1:00


Hertz написа:
bu4komobil написа:Hertz аз бих направил следното(ако си държиш на колицата):забърсваш с парцал и коресилин,намазваш с рапид и след това с антикор.но ако не те бърка или скоро ще я продаваш може само с антикор или течен парафин

плановете ми са да я продвам след около 70тина години :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Няма да са плашиш.И аз се качих от 70 к.с.Форд на Голфа и ми се стори кат космическа тарелка,ама само след 9 месеца радост,ми се струва слабичък вече...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 03 яну 2007 2:14


bu4komobil написа:
radotom написа:Бучко, би ли обяснил защо?
Аз не съм ползвал, ама да знам от какво да се пазя

ами бодито е сравнително евтин и некачествен материал и затова след употребата му се цепят китове,личат си шкурки,има пропадания и т.н. пак казвам че това е лично мое мнение,

Шкурките си личат, защото някои "майстУри" не подбират ситността им и после шприца не може да запълни добре деругите, не е от кита 8) За толкова малка драскотина няма смисъл да купуваш една торба материали, които не са евтини, а и няма толкова малки разфасовки.Иначе колегите са написали, чистиш с кореселин, малко ръждопреобразувател и после мацваш някаква черна боичка, каквото имаш :wink: (това при условие, че драскотината е от скоро и няма по-сериозни ръжди за шкурене)
П.П.Следващия път внимавай с тия камъни, че стават и по-лоши поразии :wink:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 03 яну 2007 3:16


Преди антикора,се минава с грунд.Бодито се нанася фино с много коресилин.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Одрах голфарата на един "камик" от долу-с какв

Мнениеот DAXC » Сря 03 яну 2007 13:13


Hertz написа:.. добре че поне Ейрбеговете не изкочиха щот щеше да е кофти :)

Та въпроса ми е с какво да намажа гредата да не зема па ся да ръждяса?


Ейрбегове ще се отворят ако има такива. От чисто любопитство можеш да провериш зад капаците дали има нещо.
А иначе за онова малкото нещо, дето едвам се вижда, няма какво да се притесняваш. Не си заслужава да купуваш антикори и тем подобни. Зачистваш леко със шкурка. Ако има тръгнала ръждичка мацаш с ръждопреубразовател. Изчакваш малко и с корселин зачистваш добре мястото за да не ти остане киселина и да продължава да дълбае, че тогава ще си направиш меча услуга. Грунд, черна боя и забравяш, че имаш проблем.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 03 яну 2007 19:42


Не се коси - имам вече три такива попадения и за три години нищо не е ръждясало! Иначе праскаш с грунд и обикновена автоемайл лак и карай - на друго място ще изгние ама там - не... :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта