Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Пон 10 дек 2012 16:16


Колеги от известно време колата ми се измъчва при първото палене.
Прилагам клип:
http://www.youtube.com/watch?v=T1pvx6NS ... e=youtu.be
Значи да кажа че външната температура не е от значение,прави го на -2 както и на 10 градуса.
По принцип първия път никога не пали,след тарторенето угасва и на втория опит пали от раз(усети ме че я снимам мамицата и :) )
Моето съмнение е че го прави заради шиб@ните свещи-NGK 3 електродни BUR6ET,който са на около 3 000 км.
Проблема се появи малко след като ги сложих,до преди това бях с едно електродни бош и го нямаше това.Ма не знам де възможно ли е да е от свещи....или от какво друго може да е :?:




Потребителски аватар
svrusev
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 12 юли 2012 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Novi pazar

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот svrusev » Пон 10 дек 2012 18:09


1,8 моно Г3 със свещи NGK съм...и аз имам трудно първо палене, без значение от времето навън...


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Пон 10 дек 2012 18:20


svrusev написа:1,8 моно Г3 със свещи NGK съм...и аз имам трудно първо палене, без значение от времето навън...

Хмм...значи май ще изляза прав.
Благодаря ти за мнението колега.


Потребителски аватар
boraks
Мнения: 366
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
Автомобил: VW MK 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот boraks » Пон 10 дек 2012 19:07


Имам АБФ и съм със съшите свещи NGK 3 електродни BUR6ET и няма проблем с паленето. Не е от тях.


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Пон 10 дек 2012 19:36


Въпроса ми беше: Възможно ли е проблема да е от свещи?
Това че ти имаш същите свещи и нямаш проблеми не значи че другите също нямат проблеми с тези свещи !


Потребителски аватар
daniel_gpower
Мнения: 182
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот daniel_gpower » Пон 10 дек 2012 19:44


Старите бош пазиш ли си ги? Ако стоят навии тях и ако се оправи или си ги остави или взимаш нови. Ако ли не търсиш проблема дригаде. :beer


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Пон 10 дек 2012 20:09


Пазя ги,но са поизбили.


Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Gencho87 » Пон 10 дек 2012 22:49


Здравейте,

Присъединявам към проблемното първо палене, също прилагам клип :Mr Green Fun
http://vbox7.com/play:6288095228
Първо, говорим за Г3 GT 1,6 101 магарета - АЕК.
Бях с горепосочените свещи, смених ги с Бош, но проблема си остана. Особеното е, че при мен го прави в много топло и/или влажно време. Смених стъпковия мотор също, говорих с доверен майстор - питах го дали няма вероятност да е от бобина/комутатор, той каза ако е от нея няма пали изобщо или ще го прави редовно това. Друг ми беше казал за някакъв кабел дето бил под мотора и бил вързан с дтачика на хол и той правел понякога проблеми. Вече идея си нямам от какво може да е, само налягането на бенз. помпата май не съм пробвал още. Исках да споделя мнението и пробите си, пък някой може да си е оправил проблема да ни огрее с идея или решение.
:beer :applause:

ПС за колегата отдолу, сори - забравих да кажа горивото - само бенз, никога не е имало газ.

Последна промяна от Gencho87 на Пон 10 дек 2012 22:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
daniel_gpower
Мнения: 182
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот daniel_gpower » Пон 10 дек 2012 22:53


Виж си кабелите. Може и бобината да е пукната и като е влажно укасява. Има и нещо друго имат ли газ колите?


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот batko_miro » Пон 10 дек 2012 23:20


Не е свързано с непаленето и не е по темата, но каква е идеята със завъртането и изключването от контакт преди да пробваш да палиш? Иначе изглежда на нещо зацапано по запалителната система, сам каза, че се е появил проблема след като си ги сложил... :roll:


car mechanic
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gottingen Germany

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот car mechanic » Вто 11 дек 2012 0:08


:arrow: писато от автора :arrow: Аз паля,колата е студена и тръгвам от т. А(дома).Докато излеза от града са 3 км. , след това скоростта варира м/у 110 и колкото може(в най-общия случай 140-150).Изминавам още 17 извънградски километра докато стигна до т. Б.
След това потеглям от т. Б(работата),изминали са 8-9 часа(мотора е студен) минавам 200 метра и съм на главния път...скороста много бързо се качва на 120 км/ч...ако няма много движение достига и до 180-200 км/ч и така пак 20 км. пробег до т. А.
При това каране с 20 лв. изминавам 160-170 км. :arrow:до тук край :arrow:



:arrow: от тук аз :arrow: с тая ли кола дигаш тия километри дето си ги писал в друга тема :screwy че то не може да запали не пък да :drive :arrow: шегата до тук :arrow:


температурния датчик ,слаб акумулатор, има ток да завърти стартера, но той дърпа толкова много, че не иска да пусне достатъчно силна искра за да запали сместа.
по някога бензиновата помпа не качва гориво
свали маркучите и завърти на стартер дали мета гориво а най добре е откачи кабелите на помпата и директно от друг акумулатор подай ток да се пораздвижи и прочисти ама вземи нещо и за горивото дето ще изтече и сипи някаква добавка за прочистване на системата че конденза сега прави много бели всичко клеясва и се предава


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Вто 11 дек 2012 2:35


Ха...точно ти ли ще ме цитираш?
viewtopic.php?f=22&t=355609&start=30
Я виж се тук какъв комик си.
Ако искаш заповядай,сложи парички на таблото,сложи си коланчето и да те повозя малко с тези скорости.
Хубаво е че имаш чувство за хумор,макар и малко черен,но не е уместно да се базикаш с хора който не познаваш,не за друго,просто от възпитание.
Също така е хубаво да се постараеш да пишеш малко по-грамотно.
Отговарям ти:
:arrow: акомулатора е на 5 месеца 72 амперов.
:arrow: бенз. помпата си е ОК,но само за момент ако приема че може да е от нея,то проблема нямаше да го има само при първо палене(когато са минали 10 + часа).
:arrow: за температурния датчик немога да кажа дали е ОК,но ми показва градусите вярно,и пак ако приемем че е от него то би следвало и при студена кола(да кажем работила преди 3-4 часа) пак да прави същата мизерия.

Искам да попитам...не съм наясно с бобините,т.е. мисля че една бобина или работи или не.Или бъркам?Възможно ли е да дава по-слаб ток от колкото е необходимо при читав акомулатор?


car mechanic
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gottingen Germany

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот car mechanic » Вто 11 дек 2012 13:11


ти не ме познаваш :screwy но аз те познавам facepalm
имам само един въпрос къде ги дигаш тия километри и колко време ги подържаш
на 3 прави по 2км scare


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот Ivan_GT » Вто 11 дек 2012 15:27


car mechanic написа:ти не ме познаваш :screwy но аз те познавам facepalm

mhihi :bishop
"ПРИЯТЕЛЮ",моля те спри да пишеш в темата.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Гадно първо палене-Г3 АБФ ?

Мнениеот bobocamaro » Вто 11 дек 2012 15:53


Ivan_GT написа: :arrow: бенз. помпата си е ОК,но само за момент ако приема че може да е от нея,то проблема нямаше да го има само при първо палене(когато са минали 10 + часа).
:arrow: за температурния датчик немога да кажа дали е ОК,но ми показва градусите вярно,и пак ако приемем че е от него то би следвало и при студена кола(да кажем работила преди 3-4 часа) пак да прави същата мизерия.

Искам да попитам...не съм наясно с бобините,т.е. мисля че една бобина или работи или не.Или бъркам?Възможно ли е да дава по-слаб ток от колкото е необходимо при читав акомулатор?

- помпата може да не задържа гориво в горивната линия, от това те спасява няколкото пъти даване на контакт без палене...евентуално. В Autodata има и гранични параметри за налягането в линията.
Колко бара да поддържа в рейката на работеща кола, до колко бара трябва да спадне налягането за единица време, на току-що угасен двигател.
Необходим ти е най-прост манометър до 5bar скала.

- температурния датчик: вътре са два термистора, един за показанията които гледаш на стрелката. втори за смесообразуването. двата нямат общо помежду си. т.е. този за сместа може да е полудял, да ти задава як студ с дълги импулси към дюзи и давене с плетене.

- бобината. стареят корпусите, напукват се и стават микроразряди които не виждаш, но искрата почва да слабее и да се губи. пръсни я с пулверизатор с вода( фини пръски). ще ти стане ясно за какво говоря.
Да обобщиме: манометър, омметър за датчика(с табличката му взета от аутодата, външна и стайна да засечеш са достатъчни) и пръскало с вода.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 43 госта