Въпрос за катализатор за Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
persiii11
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Varna

Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот persiii11 » Нед 16 дек 2012 17:11


значи въпроса ми е искам да си махна катализатора какви ще са последиците от това??
-колко ще гори (разход) ? :?:
-Как ще върви ? :?:
-дали ще има проблем в Техническия преглед ? :?:
-звука ? щото имам спортно гърне обаче не е нещо менте. Отто Японски мисля че е // ? :?:




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2194
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот buller » Нед 16 дек 2012 17:49


Махането няма да има никакви лощо последици ;)
Предполагам си с оригиналния, който вече е изпята песен и не изпълнява и част от функциите си за околната среда.
Махаш, слагаш гърне или права тръба и си ти.
Има много теми как и къде може да стане.


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот DarkBass » Нед 16 дек 2012 17:52


от към разход немисля че ще забележиш нещо, от към вървеж ще стане малко по пъргава (зависи колко е задръстен катализатора ти), а вече от към звук ще имаш най голямата разлика тъй като си бензин и махнеш ли го катализатора ставаш с правя тръба (като смятаме че кайното ти спортно гърне е проходно?) съответно ще бучи повече, от към преглед прегледите си са минават те въпрос на време е кога ще направят една масова атака правителството за да ни вкарат в по големия данък. но засега се минава без проблем


Потребителски аватар
persiii11
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот persiii11 » Нед 16 дек 2012 18:02


мерси много колеги !! :beer утре отивам да си махам катализатора ще ми сложат чиста тръба :beer :beer :beer :wink:


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот plamski3 » Пон 11 фев 2013 0:25


Какво стана след махането на катализатора? Какви са промените? Имаш ли наблюдения над вървежа и разхода?
Благодаря!


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот Stoqnov_ » Вто 12 фев 2013 22:31


Тук някой майтапи ли се?
Къв вървеж, къв разход.. и кой определи, че катализаторът е "запушен"?
Има достатъчно техническа литература за функцията и особеностите на катализатора, а и отделно двигателят на автомобила е конструиран така, че да работи оптимално при определено съпротивление на изпускателната система. При премахване на една "спънка"-най просто казано, би следвало замяната и със друга - тъй нареченият "резонатор", който е със сходно съпротивление и запазва налягането на отработилите газове.


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 0:07


Запушен при ТДИ тата заради ситната мрежичка която при наслагване на саждички става още по ситна (технически по голямо съпротивление за изгорелите газове) а вървежа и пъргавината са украсени думички значещи че просто ако няма друго колата си тръгва да върви както си му е реда. при бензините зацапването е по малко но също указва някакво влияние или повечето психическа нагласа. Общо взето и да няма ефект от махането му пак е полезен с парите които ще му се вземат :mrgreen :Mr Green Fun :Mr Green Fun защото така или иначе моточасовете са му изтекли :love.vwclub


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот Stoqnov_ » Сря 13 фев 2013 0:48


Пиша отново в темата - и не се хващам за думата "моточасове".
Последните два катализатора, които свалях, бяха сложени, преди колата да се внесе в България. Единият бе на VW, другият на BMW. Двете коли са били купени, след като са били "върнати" в представителството и са били взети на тяхно място чисто нови. Колеги... идея си нямате за кво става въпрос при тея шваби, сложили са на колите нови катализатори и са минали техните си глупости - "тюв"-ове разни и т.н. просто идея си нямате за кво става въпрос при върната кола в швабско, която не е купена от наш търгаш. От там вече, някой да говори за моточасове - не върви някакси, не може да сме повече инженери, защото четем форума. А силно се съмнявам, че ако тея управници останат, от догодина ще се наложи да си слагаме катализаторите обратно.


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 1:03


другия вариант е въпреки че пише еди колко си да излиза доста повече като Работни часове. това с слагането и аз си го мисля просто е като бомба с закъснител кога ще се усетят да понаправят пари нашите управници


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот Stoqnov_ » Сря 13 фев 2013 1:15


Освен, че самото каталитично устройство изкарва доста повече, отколкото някои си мислят, го има и момента - при кола, закупена от където трябва, същият да е подменен. АЗ лично попаднах на два поредни такива автомобила и разни мнения от типа "ще тръгне повече, махни го" са крайно несериозни, да не употребя друга дума.
А за другото - трябва да ни е ясно, ще ги търсят, в това трябва да сме сигурни на сто процента. Ако не тази година - то следващата примерно, но ще се търсят. А самият живот на катализатора зависи до голяма степен от използваното гориво. Ако в немско примерно изкарва 200 000 км, тук ще изкара 50 000, възможно е и по-малко, заради ниското качество на нашите горива. Но ако търсим оптимална работа на мотора, самата замяна трябва да е с "какво си требе", както казват старите шопи. Прави тръби са за Жигули, за нова кола е меко казано смешно, каквото се прави в момента.


Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: Въпрос за катализатор за Голф 4

Мнениеот maerto » Сря 13 фев 2013 10:41


Щом сме тръгнали към Европата,въпрос на време да въведат задължително колата да има катализатор :deal Така че след време колегите дето ей така за"вървеж"си ги махат ще изпищят :banghead



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта