от каде идва ток за ето това място :
http://images13.snimka.bg/002040781.jpg
тази буксичка дето съм я оградил ....
от тва не мога да запалвам сутрин , измерих го нямаше ток , подадох му ток директно и познайте , както и показах клуча на колата така запали :П
та интересува ме на бушон ли е , на реле ли е от каде точно се взима ток и сички е такива глупости ... за да вида каде е проблема и да го оправа , защото до колкото знам , неможе да му се подава постоянен ток , а той изклучва като загрее двигателя ...
от каде идва ток за тук :
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vit_autosofia написа:стартовата дюза се захранва от контактният ключ като дадеш на стартер,но минава през термо реле.Идеята е като е студена колата и завъртиш на стартер дюзата да подаде гориво.След като колата е загряла термо реле прекъсва захранването на дюзата.
аммм ето това е двигателя :
http://images13.snimka.bg/002042609.jpg
иначе каде е тва термо реле ?
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:

номер 7 от снимката е термоконтакта или термо релето за стартовата дюза.

Електро схема "K-Jetronic"
1 — акумолатор, 2 — генератор, 3 — стартер, 4 — контактен клчюч, 5 — управляващо реле, 6 — термореле, 7 — стартова дюза, 8 — делко, 9 — регулятор управляващо налягане, 10 — клапан за допълнителен въздух, 11 — бензинова помпа
Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Поздрави
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мерси колеги , имам само още 2 въпроса :m&m16v написа:На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
1.лесно ли се сваля термоключа ?
2. колко парички ще струва ?
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
fens_ написа:мерси колеги , имам само още 2 въпроса :m&m16v написа:На твоя модел двигател термовремевия ключ /това което търсиш/ се намира на фланеца на главата над свещите за 3ти и 4ти цилиндър /на горния маркуч за радиатора/.
Та тва нещо е кафяво на цвят и е с една букса с 2 жици които са със следните цветове:
1 червена с черно или само черна- тва е захранване
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе да го сменяш.
1.лесно ли се сваля термоключа ?
2. колко парички ще струва ?
момчета не е от термоключа явно , щото направих това и никъв ефект :
2 зелена с бяло - тва е издирваната от нас жица, и така сутринта преди да палиш откачаш буксата, свързваш зелената жица с минуса на колата и въртиш- ако пали значи термоключа се е здухал и ше требе
някъкви други идей ?
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:fens_ написа:някъкви други идей ?
Ами значи трябва да видиш дали идва напрежение по клема "50"
Свържи една 12V крушка м/у тази клема и маса. Като запалиш, трябва да светка.
аз си мислех дали мога да взема ток от буксата на : автоматичния смукач /клапана за допълнителния въздух и да мине + през терморелето след което да захранва 5-тата дюза , същото с минуса самоче директно .... ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ммм... нещо не разбрах точно, ама ако идеята е да прекараш "+" през контакта на терморелето, не знам дали ще стане, защото оставам с впечатление, че неговия "-" е през корпуса му. Да кажат запознатите дали съм прав.
При мен на времето не ми се управляваше 5-а дъза заради студена спойка в компа и аз си бях хванал "+" директно от машинката на стартера.
Щом с укъсяване на "-" не се оправя, значи не е в него проблема. Пробвай с кабелче както аз го бях направил и ако стане, търси някъде кабелен проблем. : Скъсан кабел или кофти връзка.
При мен на времето не ми се управляваше 5-а дъза заради студена спойка в компа и аз си бях хванал "+" директно от машинката на стартера.
Щом с укъсяване на "-" не се оправя, значи не е в него проблема. Пробвай с кабелче както аз го бях направил и ако стане, търси някъде кабелен проблем. : Скъсан кабел или кофти връзка.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Значи остава да направиш една последна проба. Откачаш куплунга на старт дюзата, вземаш пробната лампа и правиш следният опит: единият край на лампата свързваш на червено-черната жица, другият край на минус на акумулатора. при включване на стартера лампата трябва да светне,това означава че веригата от стартера до дюзата е изправна, ако обаче при въртене на стартер лампата не свети,то тогава търси за прекъснала жица.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
m&m16v написа:Значи остава да направиш една последна проба. Откачаш куплунга на старт дюзата, вземаш пробната лампа и правиш следният опит: единият край на лампата свързваш на червено-черната жица, другият край на минус на акумулатора. при включване на стартера лампата трябва да светне,това означава че веригата от стартера до дюзата е изправна, ако обаче при въртене на стартер лампата не свети,то тогава търси за прекъснала жица.
a то не минава ли някаде на бушон тва ?
а мислиш ли че ще стане тва ако е някав проблем с жиците ...
аз си мислех дали мога да взема ток от буксата на : автоматичния смукач /клапана за допълнителния въздух и да мине + през терморелето след което да захранва 5-тата дюза , същото с минуса самоче директно .... ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта