Пробем с задната - трудно влиза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Пробем с задната - трудно влиза

Мнениеот Hertz » Вто 30 яну 2007 22:53


Значи задната трудно влиза понякога и ако не я вкарам с повече сила понякога се чува как стържат колелата едно в друго :shock .

Също така е дотса бърза и съответно слаба. Днес се опитах да кача един бордюр на задна (от полегатите бордюри) и се качих с 300 зора почти на 3-4-4.5 оборота :shock :shock :shock :shock

Данеби скростната кутия иска да си кажем чао? :roll:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 30 яну 2007 22:59


Съединител!? :roll: Ако и на първа трудно качваш бордюра това е.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 30 яну 2007 23:02


Май, май съединителя иска да си кажете чао. :cry:


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 30 яну 2007 23:04


Ами на първа няма проблем, поне не и такъв както с задната.. :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 30 яну 2007 23:07


Айде утре опъни ръчната,3-та,газ до 2,5-3К,отпускаш(съединителя,не ръчната :D ) и ако не угасне - сУединител.
Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 30 яну 2007 23:11


andro_v написа:Айде утре опъни ръчната,3-та,газ до 2,5-3К,отпускаш и ако не угасне - сУединител.
Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.

3-та :woooow: , та и тоя съединител дет го имам (предполагам не много) да го отнямам :D

пробвал съм друго:1ва - без газ (900оборота) и дърпам ръчната докрай. Резултата е - задните гуми блокират и колата почва да се влачи - около 1-2 секунди и угасва :wink: (цялата операция без подаване нагаз)


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Вто 30 яну 2007 23:16


andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо. :lol:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 30 яну 2007 23:16


Аз като купувах голфи го направих този тест в присъствието на продавача - стои си колата на едно място на скорост,а двг-то си върти...човекът смени съединителя.Кой го знае какъв е сложил,ама вече 20К км нямам проблем.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 30 яну 2007 23:20


KOKO ГЕОРГИЕВ написа:
andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо. :lol:

Лостовата система на нашите скоростни кутии (на афт-то) е доста сложна и едно нещо да не й наред и се почва - трудно включване,луфтове...Де да беше с две прости жила...ех,мечти.Моята система има луфтове тук-там и знам какво е.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пон 05 фев 2007 18:25


andro_v написа:
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:
andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо. :lol:

Лостовата система на нашите скоростни кутии (на афт-то) е доста сложна и едно нещо да не й наред и се почва - трудно включване,луфтове...Де да беше с две прости жила...ех,мечти.Моята система има луфтове тук-там и знам какво е.

Тая скоростна кутия почва да ме дразни, ако не вкарвам по силно 2 3 и задна стърже понякога :x
Просто си представям какво съм и причинил вече :cry:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 05 фев 2007 21:20


Ми смени си най-малко маслото ако не си го направил още :wink: Ако си мазохист карай си така ама...... mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пон 05 фев 2007 21:24


dxd написа:Ми смени си най-малко маслото ако не си го направил още :wink: Ако си мазохист карай си така ама...... mhihi mhihi mhihi


Маслото е на ~3500 км :roll:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 05 фев 2007 21:30


Hertz написа:
dxd написа:Ми смени си най-малко маслото ако не си го направил още :wink: Ако си мазохист карай си така ама...... mhihi mhihi mhihi


Маслото е на ~3500 км :roll:

Значи е време за съединител :wink: Направи го докато е време да не стане салата вътре :wink: Ако ти е здрав притискателния и демпферните пружини може да пробваш операция само с пренабиване на феродо и да се затвори кутията после и да си готов :wink: Аз съм така ама го направих тамън навреме и сега нямам проблеми и маслото си смених :wink: Операция на сваляне,качване,спренабиване на феродо и смяна на семеринга-105лв :wink:
Живот с пренабито феродо(хубаво) е около 100.000км нормално каране :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта