10 Минутно палене сутрин VW VENTO
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Колеги тази сутрин въртях 10 мин.докато запаля.Навън беше -2гр.Това го прави от няколко дена само сутрин при първоначалното палене,след това никакъв проблем,и пак до следващата сутрин.Сменени свещи,кабели,палец,д.капачка бобина-комутатор.Моля за някакви идеи.Благодаря и Весели празници.VW VENTO 1.8-ABS бензин-газ.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Утре като палиш на студен мотор му измъкни буксата на температурния датчик.
Ако запали веднага - сменяй.
Ако запали веднага - сменяй.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
То от тука трябва да се почне,не от капачки и кабели.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
На какво палиш?Газ/бензин?Ако на бензин,дръпни маркуча от изпарителя и виж да не пуска газ постоянно и да дави мотора,ако на газ палиш е възможно някой клапан да не отваря и газ йок 

- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Паля винаги на бензин,а това с датчика ще го пробвам сутрента и ще пиша.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Имаш вариант при натрупан "графит" в цедаката на газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.Паленето на смес от газ и бензин си е трудна задача на студен ДВГ.Отворете клапана и го почистете.
Другият вариант е некачествени(макар и нови) кабели и капачка.
Другият вариант е некачествени(макар и нови) кабели и капачка.
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Кабели и капачка BERU.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
joker написа:..газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.
Това няма да е.Точно първото палене е лесно при такава повреда,понеже има време да се обедни газта.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Iezekil написа:joker написа:..газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.
Това няма да е.Точно първото палене е лесно при такава повреда,понеже има време да се обедни газта.
Неееее....много,ама много бъркаш!.....изпитах го на собствен гръб!!!!Как ще е лесно, когато сутрин цилиндрите са пълни с газ и към газта добавяш бензин?????
PavlinPufi написа:Кабели и капачка BERU.



- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Ами това са фактите.Сутрин палеше чакмак,все пак и количеството не е литри,има време да се изпари явно или не знам какво.От там на сетне обаче при по-къси престои или топъл мотор ставаше ужас.Говоря за клапана на изпаритела,не знам ти кой визираш,че и с цедка.
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Сменен температурен датчик Luksemburc и същата работа тази сутрин.Някакви идеи.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Еми остава идеята на joker тогава,щом няма други.
Днес завий кранчето на газта от бутилката,изчакай да изгасне колата на газ,покарай малко на бензин ако се наложи да ходиш някъде и утре сутрин ще кажеш как е запалила на бензин.
Днес завий кранчето на газта от бутилката,изчакай да изгасне колата на газ,покарай малко на бензин ако се наложи да ходиш някъде и утре сутрин ще кажеш как е запалила на бензин.
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
Пробвах този вариянт.Откачих буксата на датчика и пробвах дали ще запали.Колата си запали.Трябва ли при откачена букса на т.датчик колата да запали.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
PavlinPufi написа:Пробвах този вариянт.Откачих буксата на датчика и пробвах дали ще запали.Колата си запали.Трябва ли при откачена букса на т.датчик колата да запали.
Даааа...ако датчикът е фалшив и дава фалшиви стойности към компютъра...Вече писах,че само датчиците продавани от официалните дилъри на VAG(цена около 70 лв) вършат работа....останалите по един или друг начин правят проблеми...имам вече два такива захвърлени в багажника-единият подаваше фалшиви стойности към таблото,но реални към компютъра


Iezekil написа:Еми остава идеята на joker тогава,щом няма други.
Днес завий кранчето на газта от бутилката,изчакай да изгасне колата на газ,покарай малко на бензин ако се наложи да ходиш някъде и утре сутрин ще кажеш как е запалила на бензин.
Не е клапана на изпарителя...с него е точно както си написал,особено като се втвърди с времето уплътнителят му!Газовия клапан за високото налягане преди изпарителя.Когато котвата му не затваря напълно поради боклуци в цедката(филтъра де!) на спрян ДВГ бавно постъпва по малко ТЕЧНА газ в изпарителяи цилиндрите.Колкото по-дълго стои колата толкова повече газ се трупа.Паленето на студен ДВГ рязко се влошава
Последна промяна от joker на Сря 02 яну 2013 14:37, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO
При откачен темп.датчик компютърът приема "аварийна" стойност на температурата от 50 градуса.
Аз имах същия проблем с непалене и палене след много въртене на 1.6i AFT.
С диагностичен кабел на студен мотор показваше темп. на антифриза в порядъка на 95-100 градуса (реално 5-10 градуса).
Изглежда аванса на запалването и горивото са различни, при различните темп. и затова се получава този дефект.
При диагностика този проблем не записва грешка в ECU; видях къде е проблема чрез "живите" данни с vag-com.
Аз имах същия проблем с непалене и палене след много въртене на 1.6i AFT.
С диагностичен кабел на студен мотор показваше темп. на антифриза в порядъка на 95-100 градуса (реално 5-10 градуса).
Изглежда аванса на запалването и горивото са различни, при различните темп. и затова се получава този дефект.
При диагностика този проблем не записва грешка в ECU; видях къде е проблема чрез "живите" данни с vag-com.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта