10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот PavlinPufi » Пон 31 дек 2012 10:05


Колеги тази сутрин въртях 10 мин.докато запаля.Навън беше -2гр.Това го прави от няколко дена само сутрин при първоначалното палене,след това никакъв проблем,и пак до следващата сутрин.Сменени свещи,кабели,палец,д.капачка бобина-комутатор.Моля за някакви идеи.Благодаря и Весели празници.VW VENTO 1.8-ABS бензин-газ.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот andro_ » Пон 31 дек 2012 10:39


Утре като палиш на студен мотор му измъкни буксата на температурния датчик.
Ако запали веднага - сменяй.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2012 10:47


То от тука трябва да се почне,не от капачки и кабели.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот Bai Sando » Пон 31 дек 2012 11:32


На какво палиш?Газ/бензин?Ако на бензин,дръпни маркуча от изпарителя и виж да не пуска газ постоянно и да дави мотора,ако на газ палиш е възможно някой клапан да не отваря и газ йок :|


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот PavlinPufi » Пон 31 дек 2012 12:04


Паля винаги на бензин,а това с датчика ще го пробвам сутрента и ще пиша.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот joker » Пон 31 дек 2012 15:54


Имаш вариант при натрупан "графит" в цедаката на газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.Паленето на смес от газ и бензин си е трудна задача на студен ДВГ.Отворете клапана и го почистете.
Другият вариант е некачествени(макар и нови) кабели и капачка.


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот PavlinPufi » Пон 31 дек 2012 16:21


Кабели и капачка BERU.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2012 17:28


joker написа:..газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.

Това няма да е.Точно първото палене е лесно при такава повреда,понеже има време да се обедни газта.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот joker » Пон 31 дек 2012 18:29


Iezekil написа:
joker написа:..газовия клапан за високото налягане,той да не затваря напълно(става обикновено зимата) и да пропуска малко газ,която се натрупва през нощта.

Това няма да е.Точно първото палене е лесно при такава повреда,понеже има време да се обедни газта.

Неееее....много,ама много бъркаш!.....изпитах го на собствен гръб!!!!Как ще е лесно, когато сутрин цилиндрите са пълни с газ и към газта добавяш бензин?????
PavlinPufi написа:Кабели и капачка BERU.
:да: :да: :да: най-доброто и истинското на пазара в момента!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2012 21:52


Ами това са фактите.Сутрин палеше чакмак,все пак и количеството не е литри,има време да се изпари явно или не знам какво.От там на сетне обаче при по-къси престои или топъл мотор ставаше ужас.Говоря за клапана на изпаритела,не знам ти кой визираш,че и с цедка.


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот PavlinPufi » Сря 02 яну 2013 10:36


Сменен температурен датчик Luksemburc и същата работа тази сутрин.Някакви идеи.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот Iezekil » Сря 02 яну 2013 11:01


Еми остава идеята на joker тогава,щом няма други.
Днес завий кранчето на газта от бутилката,изчакай да изгасне колата на газ,покарай малко на бензин ако се наложи да ходиш някъде и утре сутрин ще кажеш как е запалила на бензин.


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот PavlinPufi » Сря 02 яну 2013 13:48


Пробвах този вариянт.Откачих буксата на датчика и пробвах дали ще запали.Колата си запали.Трябва ли при откачена букса на т.датчик колата да запали.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот joker » Сря 02 яну 2013 14:25


PavlinPufi написа:Пробвах този вариянт.Откачих буксата на датчика и пробвах дали ще запали.Колата си запали.Трябва ли при откачена букса на т.датчик колата да запали.

Даааа...ако датчикът е фалшив и дава фалшиви стойности към компютъра...Вече писах,че само датчиците продавани от официалните дилъри на VAG(цена около 70 лв) вършат работа....останалите по един или друг начин правят проблеми...имам вече два такива захвърлени в багажника-единият подаваше фалшиви стойности към таблото,но реални към компютъра :shock ,а другият- фалшиви и по двата кръга :banghead: .
Iezekil написа:Еми остава идеята на joker тогава,щом няма други.
Днес завий кранчето на газта от бутилката,изчакай да изгасне колата на газ,покарай малко на бензин ако се наложи да ходиш някъде и утре сутрин ще кажеш как е запалила на бензин.

Не е клапана на изпарителя...с него е точно както си написал,особено като се втвърди с времето уплътнителят му!Газовия клапан за високото налягане преди изпарителя.Когато котвата му не затваря напълно поради боклуци в цедката(филтъра де!) на спрян ДВГ бавно постъпва по малко ТЕЧНА газ в изпарителяи цилиндрите.Колкото по-дълго стои колата толкова повече газ се трупа.Паленето на студен ДВГ рязко се влошава

Последна промяна от joker на Сря 02 яну 2013 14:37, променено общо 2 пъти.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 10 Минутно палене сутрин VW VENTO

Мнениеот andro_ » Сря 02 яну 2013 14:52


При откачен темп.датчик компютърът приема "аварийна" стойност на температурата от 50 градуса.
Аз имах същия проблем с непалене и палене след много въртене на 1.6i AFT.
С диагностичен кабел на студен мотор показваше темп. на антифриза в порядъка на 95-100 градуса (реално 5-10 градуса).
Изглежда аванса на запалването и горивото са различни, при различните темп. и затова се получава този дефект.
При диагностика този проблем не записва грешка в ECU; видях къде е проблема чрез "живите" данни с vag-com.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта