Проблеми със смукач на Г2
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблеми със смукач на Г2
Дайте съвет. Голфчето ми пали перфектно винаги, върви супер и е с перфектен разход, но когато го запаля и позагрее малко оборотите на празех ход много падат много падат. Като мина 100-200м и се оправя. Смукача ли е проблема.
Колега ако си с 2Е карборатор има една ампула ( намира се от страната на смукача и в нея влизат 2 маркуча) която при студено избутва цялата лостова система на дроселната клапа и ти вдига оборотите и е нормално да прави този номер докато трагнеш защото трябва да сработи и при мен е така не е до реголиране на самия смукач,пробвал съм. Споко.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KOLEGA
да с такъв карбуратор съм. Значи от там регулирах оборотите и ги направих на около 1600 при студен двигател. Но като позагрее малко ими ми падат драстично за момент е така и после се оправя. Не е нещо фрапиращо но е много дразнещо.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: KOLEGA
IVASHKIN1980 написа:да с такъв карбуратор съм. Значи от там регулирах оборотите и ги направих на около 1600 при студен двигател. Но като позагрее малко ими ми падат драстично за момент е така и после се оправя. Не е нещо фрапиращо но е много дразнещо.
ако си пипал двете шестограмчета така ще ти е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 84 госта