Здравейте колеги!
Търсих в търсачката но не успях да намеря точен отговор.
Та-купих си чисто нов акумулатор 60 Аh за Г3 1,6 74 KW. След около 3-4 седмици, най неочаквано акумулатора така се разреди, че даже часовника не работеше, камо ли да завърти.
Не го бях карал 3 дни а тогава си беше наред. Със стария акумулатор имах същия проблем и реших, че си е заминал и продавача просто ме е прекарал със стар акумулатор (както често става). За това и си купих нов. Но проблема рецидивира, което ме навежда на мисълта, че проблема не е в акумулатора. Ходих да ми мерят токовете, когато купих новия акукулатор-там показа, че колата си зарежда нормално.
Има ли някой идея - това утечка на алармата ли е или просто колите с аларми трябва се карат по-често. Дайте ми адрес на някой, който разбира от тези проблеми да ми оправи утечката, ако е от това.
Благодаря ви предварително.
нов акумулатор-напълно се разрежда!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Защо реши че в темата за Пасат ще ти отговорят най-добре ?
Както и да е. Много бързо нещо се разрежда. Не знам къде са ти мерили каумулатора, ама малко наполовина са свършили работата. Значи динамото добре зарежда, ама консумацията от акумулатора /в покой може да се измери/ кой да я измери ?
Явно е утечка - голяма е вероятността да е от алармата, ама може и да е друго. Не е казано че колите с аларми трябва да се карат по-често.
Както и да е. Много бързо нещо се разрежда. Не знам къде са ти мерили каумулатора, ама малко наполовина са свършили работата. Значи динамото добре зарежда, ама консумацията от акумулатора /в покой може да се измери/ кой да я измери ?
Явно е утечка - голяма е вероятността да е от алармата, ама може и да е друго. Не е казано че колите с аларми трябва да се карат по-често.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 22 яну 2007 22:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Имах подобен проблем,но сам си бях виновен.Не си спомням по каква причина бях вдигал акумулатора,но бях защипал плюсовият кабел под него.Като добавиш и лекото замърсяване от прах и дълъг престой в гаража успешно бях съборил акумулатора:)Замерих с мултицета и ми даде утечка от 8,5V на корпус.Измих хубаво с вода,освободих кабела и го увих с изолирбанд и вече няма проблеми:)
Напълно възможно е утечката да е от алармата.Там аз не мога да кажа,не разбирам:)
Напълно възможно е утечката да е от алармата.Там аз не мога да кажа,не разбирам:)
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: нов акумулатор-напълно се разрежда!
mmdim написа:Здравейте колеги!
Търсих в търсачката но не успях да намеря точен отговор.
Та-купих си чисто нов акумулатор 60 Аh за Г3 1,6 74 KW. След около 3-4 седмици, най неочаквано акумулатора така се разреди, че даже часовника не работеше, камо ли да завърти.
Не го бях карал 3 дни а тогава си беше наред. Със стария акумулатор имах същия проблем и реших, че си е заминал и продавача просто ме е прекарал със стар акумулатор (както често става). За това и си купих нов. Но проблема рецидивира, което ме навежда на мисълта, че проблема не е в акумулатора. Ходих да ми мерят токовете, когато купих новия акукулатор-там показа, че колата си зарежда нормално.
Има ли някой идея - това утечка на алармата ли е или просто колите с аларми трябва се карат по-често. Дайте ми адрес на някой, който разбира от тези проблеми да ми оправи утечката, ако е от това.
Благодаря ви предварително.
абе що не отидеш да си провериш все пак и алтернатора....явно има нещо със зареждането.....а сутрин пали ли ти веднага?..аз така си съсипах два акумулатора...сутрен трябваше да върта повечко за да запаля и после в града не може да зареди както трябва(като го меря всичко е точно но явно в града не може да зареди) и акумулаторите си заминаваха.....не ми се вярва от алармата да е...и то чисто нов акумулатор...
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
за тоците
Здрасти колега,
алармата немойе да ти скапе акомулатора, тя консумира колкото часовника в колата. На бащата имаше такъв проблем и се оказа от касетофона, като му остави панела на касетофона на колата и ониа му стопяваше тоците, откачих докато го намеря.
алармата немойе да ти скапе акомулатора, тя консумира колкото часовника в колата. На бащата имаше такъв проблем и се оказа от касетофона, като му остави панела на касетофона на колата и ониа му стопяваше тоците, откачих докато го намеря.
- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега аз имах подобен проблем - 1 чисто нов акумулатор ми отиде докато го изхващам - провери си алармата, ако нямаш такава е възможно да имаш някое ключе за запалване (от тия против крадене). Аз лично установих наличие на такова ключе в колата, беше голям ужас. Мериха я в сервиз и зарежда нормално, ама като я изгася - утечка от 100 милиампера в секунда, а в момента в който превключа ключето - няма утечка. Та така свикнах да изключвам ключа след спиране за да не яде акумулаторите, иначе тези ключета не са лоши - без него колата не пали - ама е хубаво да го изключваш. Ако нямаш такива все пак провери имобилайзера на алармата.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
почваш наред, при отворен капак, изключена аларма, и натиснат бутон на капака/тоз за алармата/..
мериш с мултицет консумацията на ток.. и вадиш бушони.. по един по-един докато видиш кой бушон спира консумацията..
след като знаеш какво е магарията се хваща лесно..
имаше и една логика за някакви аларми, които си зареждат батериите... кат се сдухат.. и скапвата акумулатора..
преди всичко провери какво е напрежението при 2000 оборота.. ако е под 13.8 .. ще сменяш диодна плочка..
мериш с мултицет консумацията на ток.. и вадиш бушони.. по един по-един докато видиш кой бушон спира консумацията..
след като знаеш какво е магарията се хваща лесно..
имаше и една логика за някакви аларми, които си зареждат батериите... кат се сдухат.. и скапвата акумулатора..
преди всичко провери какво е напрежението при 2000 оборота.. ако е под 13.8 .. ще сменяш диодна плочка..

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Колега при всичко изключено и не светещ плафон ако всичко е ок трябва да имаш консумация 0.01А измерено със най евтиния дигитален уред. Ако е повече от 0.10А те това вече е проблемация 0.75^ А е утечка достатъчна да ти събори акумулатора за една нощ. Най често проблем създават крушките на багажника. УСПЕХ!!!!!!!!! 

Последна промяна от znainainai на Вто 23 яну 2007 21:27, променено общо 1 път.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Miki написа:Може и да не е от алармата - на един колега се оказа, че крушката в багажника му свети постоянно заради замасило ключе на капака - проста работа, ама докато се сетим какво е ....![]()
Виж и крушката в жабката.
И аз си бях патил зарад него ама го открих с мултицета като замерих каква е консумацията ми даваше 0.3А а нормално трябва да е доста по малко и открих,че крушката в багажника свети/явно ключето беше се прецакало нещо/оправих го и ся никакви проблеми.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
vasstop написа:handycam написа:на два пъти ми се разрежда акумулатора и се оказа от плафона, не всеки път се гаси и когато оставиш колата за два три дни и се разрежда.сега съм го спрял и няма проблеми.
При тебе бутона на вратата е проблема, трябва да се смени с читав.
Васе, не е от бутона защото прави същото и от другата врата.предполагам че електрониката се ебава, свалих и разгледах платката но при външен оглед нищо не се забелязва.може схемата (555-таймер) да се бъзика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 79 госта