Бензин в маслото на Голф 3 GT .Помощ!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf45
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 11 фев 2005 10:05
Автомобил:
Двигател:

Бензин в маслото на Голф 3 GT .Помощ!

Мнениеот golf45 » Съб 12 фев 2005 13:47


Повишено ниво на маслото.Колко
масло събира-за 74кв?




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 12 фев 2005 16:27


Ако караш на къси разстояния и мотора не загрява добре всичко е ясно.....маслото ти трябва да е 4 литра(за бензинов мотор) и 4,5 литра за дизелов(1.9тди), а един сантиметър повишено ниво на пръчката би трябвало да се равнява на 1 литър...


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 12 фев 2005 17:42


Не се шашкай :? Този проблем съм го поставял не в една тема. Няма как - караш ли на къси разстояния в студено време инжекцията набива бензин през сегментите, общо взето няма спасение, освен за да отидеш до близкия магазин, след като направиш 2-3 кръгчета в града. Мислех си да не би инжекторите да пропускат при изгасен мотор , но това би ми се отразило негативно по време на движение.
М/у другото съшия проблем съм го имал и с предишните си автомобили, но всичко се решаваше след поставянето на АГУ. За съжаление за нищо на света не бих сложил газ на Г3 АЕК 101к.с.
Така , че карай си спокойно, хората са си сложили сигнализация, ако запищи спирай и тогава му мисли. Един ме засили да сменям сегменти при компресия 10. Да не се чува. Като си видя мотора една гайка не е развивана досега.Полезни ше са ми и други мнения.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бензин в маслото на Голф 3 GT .Помощ!

Мнениеот ivo16VTI » Съб 12 фев 2005 21:44


golf45 написа:......

не беше ли бензин в маслото????не ти затваря някоя дюза!ако си с карбуратор виж бензиновата помпа!


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Съб 12 фев 2005 21:57


Boko* написа:........

ти май като дойде зима почваш да произвеждаш масло(OIL)?!!не е нормално маслото да мирише на бензин ако щеш да караш и 1 км.!

пиши на КИРИЛИЦА!!!


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 12 фев 2005 22:05


Съгласен съм с теб, но ако не затваря дюза няма ли да дави мотора непрекъснато. Дай идея как може да се провери затваря ли инжектора или не, и ако не затваря каква е причината( в компа или в самия инжектор). С диагностика хваща ли се това :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 12 фев 2005 22:52


закачи манометър на мястото на стартовата дюза-като дадеш контакт налягането трябва да е стабилно след като си го върнал поне за 10-15 мин. ако падне бързо-имаш изпускане.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Нед 13 фев 2005 2:11


ivo16v написа:......

Ивчо, а замислял ли си се колко е качествен бензина. Уверявам те, че при екстремно ниски температури, дори и за 2-3км може да се шашнеш от количеството бензин постъпило в маслото. Просто преди години го изпитах :( никога не чакаите мотора да загрява на място качва масло за 10-тина секунди и потегяте със средно натоварване.
Надявам се да ви е полезна иформацията :)


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Нед 13 фев 2005 2:12


Забравих, смени бензиностанцията и сипи 98!


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Нед 13 фев 2005 8:50


Ваското написа:закачи манометър на мястото на стартовата дюза-като дадеш контакт налягането трябва да е стабилно след като си го върнал поне за 10-15 мин. ако падне бързо-имаш изпускане.

Мотора ми е АЕК и нямам стартова дюза, Всмукателния колектор е отпред и просто няма след регулатора на налягането къде да закача манометър.


suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Сря 16 фев 2005 22:05


ще прозвучи малко ненормално-ама Северна Америка на самолетите с бутални бензинови двигатели ,вечер преди да ги оставят за през ноща им сипват дадено количество бензин в маслото с цел-по лесно палене сутрин и по-добро начално мазане.............след като запали Двигателя се оставя да загрее не много натоварен и след 10 мин бензина вече го няма -изпарил се е ..та така-поне това пише из учебниците-казва се 'oil dilusion"


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 16 фев 2005 23:43


suhoi написа:.........

Много интересно hmmmm


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 17 фев 2005 9:11


Е тази тема май стана банална и аз имах пообен проблем и благодаря много на всички,които се отзоваха тогава. Ако ползваш търсачката ще я видиш.
п.п. от моя случай най-адекватни диагнози поставиха ваското 1 и Змея. В края на краищата се оказа версията на ваското - картерни газове и сега си свиркам и ръчкам Drive


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 17 фев 2005 23:11


Michael написа:... В края на краищата се оказа версията на ваското - картерни газове и сега си свиркам и ръчкам Drive

spam
Хахаха, номера с корковата тапа нали :) bowdown
Sorry, неможах да се въздържа :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 18 фев 2005 10:20


vasstop написа:......

Я поясни малко за корковата тапа??? bowdown bowdown Director Beer Beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта