Дигитален оборотомер на Голф3 1,9ТД/бърза смяна на цифри/
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 31 мар 2005 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Дигитален оборотомер на Голф3 1,9ТД/бърза смяна на цифри/
Защо сменя бързо цифрите дигиталния оборотомер?Колеги махнах катализатора на моя Голф3 1,9 ТД/1994г/.Доколкото знам нямат ламбда,която да играе някаква роля в/у компа.Секторният оборотомер показва 910-920 оборота/което е в нормата,но не знам дали е така, след като дигиталният неуморно сменя някакви цифри/.Моля колегите за мнение по въпроса!
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
и при мене е същата работа,постоянно ги сменя/на този дето излиза на мястото на мотометъра на 7 позиция/само че мойте обороти сае въртят около 1100,трябва да направя нещо по въпроса с намалянето им,щото май доста ми вдигна разхода с тия високи обороти, ама в тоя студ не ми се занимава и за тва си карам така,като се поотопли малко ще ги намалям
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 31 мар 2005 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
За намаляване на оборотите на "празен"ход на Голф3
bulaki,намаляването на оборотите на "празен" ход или "на място" може да си го направиш сам,така е описано и в техническото ръководство на руски.Това е сервизна работа,която може да си направи сам потребителя.Необходимо е колата да се запали ,да работи около 15-на мин. на място при изключено парно,климатик,радио,светлини и всякакъв вид консумация.Отваряш капака на двигателя,заставаш с лице към двигателя,ориентираш поглед към нафтената помпа,където зад нея се вижда нещо като 5-6 мм.дебел шпилков болт с дължина около 10-на см. и фрезенк за отвертка,хванат за помпата отгоре с пружинка и нещо като федерка.При въртене наляво,намаляваш оборотите,а надясно ги увеличаваш.В твоя случай въртиш наляво внимателно-четвърт,половин,цял оборот,гледаш оборотомера да показва малко под 1000.Помниш колко си развъртял.Гледай оборотомерите.Действай смело и внимателно.Пипането на този болт единствено е разрешено/по учебник/.Не развъртай много,за да не се развърти отдолу.Успех и спокойно!
П.С.Ако се развърти при невнимание отдолу,оставаш на 1150 оборота,т.е. ви соки и си караш.Може да се завие шпилковия болт и да си възстановиш статуквото.Няма нищо страшно!

- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Май не си гледал достатъчно във форума за "дизелови агрегати",там бях пуснал тема /обороти на ААZ/ за тези обороти щото се видях в приключение и така никой и от майсторите не ми даде отговор на моя въпрос.Поразгледай темата и тогава си дай мнението ако имащ нещо да допълиш към това.
П.П.Знам как се регулират оборотите от болта на помпата,но първо прегледай темата която съм пуснал и там може да си побъбрим
П.П.Знам как се регулират оборотите от болта на помпата,но първо прегледай темата която съм пуснал и там може да си побъбрим

- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: За намаляване на оборотите на "празен"ход на Г
ilkov_md написа:Не развъртай много,за да не се развърти отдолу.Успех и спокойно!П.С.Ако се развърти при невнимание отдолу,оставаш на 1150 оборота,т.е. ви соки и си караш.Може да се завие шпилковия болт и да си възстановиш статуквото.Няма нищо страшно!
А къде е това отдолу

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 31 мар 2005 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
bulaki,четох внимателно за твоя проблем с оборотите във форума "дизелови агрегати".Проблемът при тебе е помпата и затова нищо не можеш да направиш с описания от мен начин,който е общоизвестен и нищо особено,но при нормална помпа.И понеже всичко си опитал,подминаваш мнението ми/което все пак е помогнало на някого/и.....сменяш,или си траеш с повишен разход.Понякога се получава така с тези,които разбират много и пипат,където не трябва/настройват на око/.Поздрави 

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 31 мар 2005 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
bulaki,"отдолу"шпилкообразния болт за регулиране на оборотите се навива/вижда се резбата му/,в нещо като "лула",коята е към корпуса и е без значение.Значение има горната част на болта за регулация.Когато не се внимава,отвивайки,за да се намалят оборотите,както написах по-горе и както знаеш,а щом питаш,значи не знаеш,а може и майсторите да не са обърнали внимание... може би/,т.нар. луличка,която има вътрешна резба в която се навива шпилкообазния болт се обръща надолу и оставаш с впечатление,че няма къде да навиеш разкачения,поради невнимание шпилкообразен болт.Местото трябва да се освети добре,да обърнеш "луличката" и манипулацията по навиването е пипкава,иска търпение.Успех,ако това е причината. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта