Проблем с моноинжекцията 1,6 ABU 75кс

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pazaron
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с моноинжекцията 1,6 ABU 75кс

Мнениеот pazaron » Сря 31 яну 2007 14:08


бе не намерих нищо по темата с търсачката, та да ви питам: като правихме диагностика последния път казаха майсторите "Прекъсната първа писта на инжекцията", да се сменял целия инжекцион . Обаче имало някакъв майстор около Халите някъде, той сменял само плочките на инжекциона, които били ок 70лв(това беше миналата година) Та така си караме, но разхода е с около литър повече от миналата зима, то верно и че много хора надойдоха по сф, де...
Та ако някой знае нещо, да сподели :) :roll:




Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Сря 31 яну 2007 14:21


верно несъм много на ти с колите, но запърви път чувам за първа писта на инжекциона и да се сменя целия инжекцион ?!?!? :shock

единствено се сещам за писти на TPS датчика които се износват ...

ако може да дадеш някаква поточна информация за проблема освен качения разход на гориво няма да бъде зле ...

P.S
ако аз съм единствения които несваща закакво става въпрос се извинявам за спама ...


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Сря 31 яну 2007 17:36


Моторът 1.6 Ми АБУ има дроселова клапа която на базата на отварянето на клапата на моноинжекцията подава информация към ЕКУ. Този дросел е настроен към съответната моноинжекция и не трябва да се мърда, а от вътре има графитена писта. От дългата употреба на мотора тази писта се прекъсва/обикновенно в началната си част/ и ЕКУ праща мотора в авариен режим. При смяна на моноинжекцията с такава втора употреба трябва много внимателно да се замерят съпротивленията м/у различните пинове на входа на дроселовата клапа за да не се набуташ на някоя която вече е сдала багажа. Нова е около 350 лева. Смятам, че това са имали в предвид "майсторите" при които си ходил


Потребителски аватар
pazaron
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pazaron » Пет 02 фев 2007 8:24


Ми то ако е 350лв добре, те ми казаха към 800 :!: :shock А със смяната освен разхода, който трябва малко да падне, нещо друго ще се промени ли, в смисъл ще върви ли повече? И ти откъде си купуваш части, че във ФВ Център сигурно ще е майка си и баща си...


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Съб 03 фев 2007 1:37


Бегай човече при чичко италианец, цялото моно за Г3/1,4 го взех преди няма и месец за 80кинта :lol:
Инак нов ТПС читав върви от 150левчета нагоре.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 106 госта