Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот feniksgod » Чет 20 дек 2012 12:18


Такава тема не открих затова я пускам.
Накратко съединителя ми беше пътник, а вече си е направо отишъл. След 3000 оборота няма никой, за може да върви колата след тези обороти трябва бавнично и плавно да ускоряваш.
През есента се разбрахме с небезизвестният Генчо да ми оправи колата, ама заради парични проблеми отложих нещата.
Вече обаче събрах парите или за керамика или за феродов(целия сетъп разбира се с маховика от ABF) от VR6. Въпроса е за какво да ги вложа обаче ? Мисля да и дигна конете на колата в бъдеще, за това съм ЗА керамиката, обаче нещо доста ме наплашиха за нея спрямо феродовият.
Затова сега ще напиша нещата, които УШКИМ знам за керамичният и феродовият, пък ако греша моля поправете ме.
Керамичен:
-- Предимства: по-дълъг живот, по-бързо ускорение спрямо феродов, носи на значително повече нютони (за коне не видях някой да е писал ?)
-- Недостатъци: няма полусъединител или има нищожно малко, от там следва невъзможност за паркиране движение в задръствания, въобще боже scare .
Някой колега ако кара с керамика би ли споделил мнение. Може ли да се паркира с такъв съединител, може ли да се кара бавно в задръствания, може ли да се качи някое бордюрче. Въобще имам много въпроси, но не ми се пише толкова, все пак надявам се схванахте идеята ми.
Феродов:
-- Предимства: стандартни :lol:
-- Недостатъци: по-малък живот, по-малко нютони

Ами по-друг начин не се сещам да го напиша това всичкото. :lol:
Надявам се все пак да има колеги, които биха сподели мнение, защо керамичен, защо феродов. Надявам се и искрено @MK4, да даде някое мнение. :)
EDIT:
Никъде в темите за керамичен съединител, не беше споменато също, какво става с притискателя, не заминава ли по-бързо от това, че колата е с керамика ?




spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот spiral_tech » Чет 20 дек 2012 16:32


Колега кой ти каза,че керамичният има по-дълъг живот ? Провери си пак информацията.
Така относно керамиката мои съвет е бягай далече освен ако няма да караш колата само събота и неделя.
Кара се ужасно,заминават много по-бързо тампоните на скоростите и на мотора просто защото керамиката буквално те изхвърля там както ти каза полусъединител няма такова нещо при него.
Днес си изкарах колата от майстора и аз като теб ми беше заминал съединителя и го смених с такъв от VR6 и маховик от VR6.
Резултата:
Първо маховика е с 4 кила по-лек оттук идва по-лесното ускорение и става по-приятна за каране.
Разлика във вървежа има огромна.
Неприятното е само,че педала стана супер мек и малко дразни но след 100км се свиква и се оправя или поне се надявам.
Съединителя от VR6 държи на хамалско каране и не вярвам да дигнеш кой знае колко мощността,че да ти трябва керамика.
Има колеги които карат така вече 2ра година и са с чип и някои друг мод по колата и нямат проблеми държи си.
Така,че слагай обикновен от ВР6 и си карай


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот moimoimoi » Чет 20 дек 2012 21:46


ako ще дигаш конето до 200-230 по добре феродов от VR6
за повече мощност просто се налага керамика
а това че няма полусъединител не е точно така,...абе така си е ама като му свикнеш и няма проблеми,карах преди година един голф и буквално нямаше полусъединител ,две състояния зацепено и отцепено,ама за няколко обиколко в града му свикнах


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот feniksgod » Съб 19 яну 2013 13:57


Във вторник ще се ходи при Генчо и трябва вече финално да реша феродов или керамичен. Ще съм страшно благодарен ако някой, на който колата е правена от Генчо с керамика да каже как е ?
Като коне да кажем, че ще борим 300 примерно и то това в БЪДЕЩЕТО. Смисъл дотогава може и да съм се отказал, може и колата да е сменена, затова реално и аз не мога да кажа, точно какво искам.
P.S Ще помоля модераторите да преместят темата в Силов тунинг, защото гледам май там трябва да бъде зададен този въпрос. Благодаря ви предварително. :)


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот spiral_tech » Съб 19 яну 2013 18:58


ако ще каращ в града предимно слагай обикновен от VR6 .аз сложих такъв повече от доволен съм..керамичният в града е меко казано УЖАС ! плюс и повече неща ще ти заминат заради него..тампоните най-вече :)


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот batmit » Съб 19 яну 2013 19:07


Колега, мекия съединител след 10 000км няма да е толкова мек, така че споко.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AGU - Керамика vs Феродов

Мнениеот feniksgod » Съб 19 яну 2013 21:51


spiral_tech написа:ако ще каращ в града предимно слагай обикновен от VR6 .аз сложих такъв повече от доволен съм..керамичният в града е меко казано УЖАС ! плюс и повече неща ще ти заминат заради него..тампоните най-вече :)

Я обясни ако може ? (плюс и повече неща ще ти заминат заради него..тампоните най-вече)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 88 госта