Колеги имам на идея така и така ще сменям гарнитура на главата та има ли вариант да се шлайфа малко примерно 0.5мм. Тая глава или има голям шанс да опрат клапаните и буталата. Целта е малко да тръгне таз кола. Мотора е 2Е. И
Също колко дебела гарнитура да сложа.



Шлайф на глава 2Е
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Шлайф на глава 2Е
няма проблем да я шлайфаш 0.5
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шлайф на глава 2Е
greddy90 написа:Също колко дебела гарнитура да сложа.
Нормална
Ако ще слагаш по-дебела - защо ще ти е било да дялкаш главата в повече?!

- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шлайф на глава 2Е
Така гарнитурата е купена виктор рейнц. 
Ся остана да се сложи само, че си търся майстор в варна.
И се чудя ваобще да шлайфам или направо да слагам новата и толкова.
Пред тази дилема съм щото колата трябва мах 1 ден ремонт ще е!

Ся остана да се сложи само, че си търся майстор в варна.
И се чудя ваобще да шлайфам или направо да слагам новата и толкова.
Пред тази дилема съм щото колата трябва мах 1 ден ремонт ще е!
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Шлайф на глава 2Е
...
Последна промяна от refresh4o на Съб 19 яну 2013 9:32, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Шлайф на глава 2Е
Ей тука се изхвърли като ч...я на мокър пясък. Да 10 мин може да я сложиш и после? а преди това? Подготовка за новата гарнитура а шлайф на главата? Ама какво ли разбирам аз та нали не го правя всеки ден
Човека говори за гарнитура на цилиндрова глава има и други манипулации които трябва да се извършат:
Смяна на маслообирачи
Смяна семерина разпределителен вал
Пасване на клапани
Има още 4 гарнитури освен нея:
Гарнитура на смукателен колектор
Гарнитура на изпускателен колектор
Гарнитура на капака на клапаните
Гарнитура на изпускателен колектор към двуцевката
Отделно че е хубаво между фазите на стягане на гарнитурата на главата да оставиш по 5 мин.

Човека говори за гарнитура на цилиндрова глава има и други манипулации които трябва да се извършат:
Смяна на маслообирачи
Смяна семерина разпределителен вал
Пасване на клапани
Има още 4 гарнитури освен нея:
Гарнитура на смукателен колектор
Гарнитура на изпускателен колектор
Гарнитура на капака на клапаните
Гарнитура на изпускателен колектор към двуцевката
Отделно че е хубаво между фазите на стягане на гарнитурата на главата да оставиш по 5 мин.
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Шлайф на глава 2Е
Ако искаш да я шлайфаш сервиз стъни ауто имат работилница и правят цялостна обработка на главата .Само шлайфането е 24 лв. разстъргване и пасване на клапанни легла и клапани по 5 лева на клапан . 

- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Шлайф на глава 2Е
Извинявам се, разбрал съм грешно явно много ми се е спяло и съм прочел за гарнитура на капака...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шлайф на глава 2Е
greddy90 написа:И се чудя ваобще да шлайфам или направо да слагам новата и толкова.

Тая работа въобще не си я помисляй!
Щлайф задължително!
Както и смени и другите гарнитурки, дето ги е написал Петко, за да не сваляш след 1 месец наново.
Твоите вече са опечени и приплескани - не стават!
- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шлайф на глава 2Е
znainainai написа:Ей тука се изхвърли като ч...я на мокър пясък. Да 10 мин може да я сложиш и после? а преди това? Подготовка за новата гарнитура а шлайф на главата? Ама какво ли разбирам аз та нали не го правя всеки ден![]()
Човека говори за гарнитура на цилиндрова глава има и други манипулации които трябва да се извършат:
Смяна на маслообирачи
Смяна семерина разпределителен вал
Пасване на клапани
Има още 4 гарнитури освен нея:
Гарнитура на смукателен колектор
Гарнитура на изпускателен колектор
Гарнитура на капака на клапаните
Гарнитура на изпускателен колектор към двуцевката
Отделно че е хубаво между фазите на стягане на гарнитурата на главата да оставиш по 5 мин.
Колега извинявай ама ти си по моя преценка от майсторите дето кола с заминали накладки и сменяш и дисковете че и ако обедиш човека и апаратите... Нищо лично ама аз сякаш предпочитам само гарнитурата да сменя с труда да ми стъпи на 110 лв. От колкото да дам 400 лв за всичко не е да не го правих на семейната кола преди месец
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Шлайф на глава 2Е
Аз също ако се наложи да ми свалят главата искам и шлайф.Ти си решаваш за себе си,явно няма да те убеждава майстора какво да правиш.
Тогава какъв е смисъла на темата ти?Колата ти няма да тръгне повече със смяна на гарнитура.
Ако пък в тея 110 лв.влиза и шлайф,то останалите дреболии по сглабяне и разглабяне са неизбежни.Мога да добавя към списъка дето си цитирал и едни нови болтове..
Тогава какъв е смисъла на темата ти?Колата ти няма да тръгне повече със смяна на гарнитура.
Ако пък в тея 110 лв.влиза и шлайф,то останалите дреболии по сглабяне и разглабяне са неизбежни.Мога да добавя към списъка дето си цитирал и едни нови болтове..
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Шлайф на глава 2Е
Пич и спирачната течност даже ще ти сменя защото ако не знаеш се сменя на две години. Да ако ми докараш колата и са ти износени дисковете ще те накарам да ги смениш да и ремонт на апаратите ще те накарам да направиш ако се налага. Защото ако ти сменя само накладките и стане гефален ти веднага ще кажеш ама там ми правиха колата те са виновни.
Това да смъкнеш главата и да не смениш маслообирачите е като да се изкъпеш и да нахлузиш старото си бельо. И после пак ще има да го е... в майстора колата гори масло. А да сложиш главата без шлайф е те това е върховната простотия и като смеси чорбите ше ревеш.
п.п.Болтовете ги забравих за твоя мотор се подменят при отваряне.
Това да смъкнеш главата и да не смениш маслообирачите е като да се изкъпеш и да нахлузиш старото си бельо. И после пак ще има да го е... в майстора колата гори масло. А да сложиш главата без шлайф е те това е върховната простотия и като смеси чорбите ше ревеш.
п.п.Болтовете ги забравих за твоя мотор се подменят при отваряне.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Шлайф на глава 2Е
radotom написа:Щлайф задължително!
Както и смени и другите гарнитурки, дето ги е написал Петко, за да не сваляш след 1 месец наново.
Твоите вече са опечени и приплескани - не стават!
За главата наистина е хубаво да и се удари един "вятър", ей така профилактично като се свали, особенно ако пък е духнала гарнитура, направо е ...
Но, когато няма да държи не държи

2008 аудито издуха 2-ри изпускателен клапан и му сваляхме главата, работата беше много на бързо, блока малко поизчистен с телената четка , главата тук таме малко шкурка и това, като не откачаме колекторите въобще, една гарнитура на капака, главата и колектора, а и старите болтове. От тогава около 70к км даже не е просълзила гарнитурата на главата.
2010 април свалих моята глава да и правя профилактика, че ме дразнеше че гори масло. Всичко като по учебник, главата пълна ревизия, шлайф, райбер на леглата, пасване. Гарнитурата беше гоетзе и изглеждаше много истинска, поне спрямо викто рейца който бях купил. Някъде на втория месец газнитурата омазни навсякъде по ръбовете, ама айде викам няма да се заглеждам... И няма и 2 години (тя още миналата зима я усетих)и започна да гори вода, без да загрява, просто си гори първи цилиндър. До пролетта се караше, после започна да пълни цилиндъра като я угася, както и да е август я разглобих, почти същата процедура като предния път, понеже на едно място се наложи наваряне. Този път сложих рейнца който беше останал от 2010, викам айде за болтове няма да се циганя, купих нови болтове на които не можах да стигна и до 60NM (разтегнаха се а ух "викторски"), и сега е събрана с някакви стари от 2,3 различни комплекта.
Въпреки всичко, не бих сложил глава духнала гарнитура, най малкото, без да съм я закарал да я попремерят, но и всичко да се прави както трябва няма гаранция че няма да се "сбози" след известно време.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 74 госта