съединител-комплект или не?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

съединител-комплект или не?

Мнениеот batdin » Сря 23 мар 2005 15:48


Здравейте,

Имам проблем със съединителя на VW Golf II 1.3 .
Приплъзва доста и явно е изтрит.
От един сервиз ми казаха,че е препоръчително да сменя феродовия диск,притискателния диск и аксиален лагер.Само частите излизат около 160лв.
Моят въпрос е : вярно ли е,че се износват приблизително едновременно или се опитват да ме оберат?
Колко километра приблизително изкарва единия и другия диск?




Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Сря 23 мар 2005 15:58


По принцип можеш да разбереш дали ти е за смяна притескателния диск когато го свалят. По принцип някъде около 150 000 км изкарва но всичко е въпрос на преценка на човека който ти прави колата.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 23 мар 2005 16:02


все пак има нужда да се види от човек който разбира, иначе работата е почти еднаква с и без смяна на притискателен диск и лагер, все си е яко разглабяне, аз смених и трите неща, на същия голф :lol:


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Сря 23 мар 2005 17:17


Най добре е след разглобяване да прецениш и тогава да купуваш. Възможно е да са износени и двата, но няма смисъл да се набутваш предварително.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 23 мар 2005 21:09


помисли само колко ще икономисаш ако живота на съединителя е 100к а ти не му смениш всички компоненти...след 20-30к-наново...
и още-пружината се уморява нали знаеш?
по притискателя и феродовия бъка от пружини...
ще се видиш в беля-сменяй всичко!


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Сря 23 мар 2005 21:14


Хубаво,ама аз като оставя в сервиза колата,няма да им вися на главите на хората.
Затова питам разумно ли е да се сменят всички изброени части след еднакъв пробег или феродовия диск се износва много по-бързо по принцип?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 24 мар 2005 11:40


Аз смених и двата диска и цилиндърчето.Няма смисъл толкова труд за едно. Освен това ми беше духнал и масления семеринг.
Взех си съединител "Люк" оригинален за 170 лв. 25 семеринга и 60 за работа


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Чет 24 мар 2005 19:49


Благодаря за отговорите,явно ще сменям всичко наред :)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 24 мар 2005 20:20


batdin написа:Благодаря за отговорите,явно ще сменям всичко наред :)

Правилното решение :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 127 госта