Двигателя ми трака като дизел?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pano
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 22 мар 2005 0:47
Автомобил:
Двигател:

Двигателя ми трака като дизел?!

Мнениеот pano » Вто 22 мар 2005 1:41


Притежавам великолопен WV Голф2 1.8ми двигател RP,но от известно време имам проблем:Koгато е студен при обороти между 1200 и 1800 и загрят 800-1200 трака като дизел.Сменях повдига4и но не помогна,когато отка4а кабела на 1 цилиндар при работе6т двигател тракането спира.Казаха ми 4е може и бутален болта да е,искам и други мнения.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 22 мар 2005 8:17


биелен лагер също може така да се обажда.
абе каквото и да е-ще се отваря моторетката-няма начин!


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 22 мар 2005 15:17


Съвет : събирай пари по-скоро да направиш ремонта че е много неприятно да не можеш да разчиташ на колата и да я чакаш да роди всеки момент. Заради биелни лагери са ме дърпали с въже от Айтос до Пловдив. ММММММННННННННННООООООО кофти ВЕРВАЙ МИ


pano
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 22 мар 2005 0:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pano » Вто 22 мар 2005 16:37


Кое зло е по-голямо биелен лагер или бутален болт?Имал ли е някои съштия проблем?Ходих по маистори ама от 5-ма, 10 мнения :( Някои може ли да ми каже със сигурност не6то.Ако е бутален болт ми казаха 4е мога о6те много да изкарам,вярно ли е това?


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 22 мар 2005 16:44


И в двата случая решението на проблема е едно ОСНОВЕН РЕМОНТ
колкото повече се моташ толкова по лошо за теб и колата. Ако го направиш по рано ремонта може и да ти се размине с по малко сменени части но ако чакаш да се скапе тотално цифрата ще скочи доста :wink:


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Вто 22 мар 2005 17:25


Уфф - писах и си затворих шибания прозорец :evil:

Преди мнооого време имаше там някакава си кола, чиито бензинов двигател беше затракал като дизел, ама лекичко, все е дно е чисто нов супер тих, слязъл от конвейера. И се оказа, че сирената на алармата пукаше на всеки оборот. С един диод проблемът беше решен. (Цената му е не повече от един лев :) )

Малко spam ама е отчасти по темата, пък е и куриоз :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 22 мар 2005 19:11


опиши по подробно тракането.
имах случай с една мазда 323 дето обаче изтракваше като гаси от по високи накъм нисли обороти-при форсиране нагоре си развинтваше без грижа.
резултат-биелен болт нарязан 3мм в цилиндъра една много красива елипса.
та ризи та мизи та дивотии-видех се у еб@ти филма-а я бяхме взели от "свой" човек за жената да си я прави на каска. е от целата работа мене по каската :dummy: (малко офф го дадох mhihi )
та трябва да се види пич-докато не отворих маздето никой си нема хабер какво трака по тоя идиотски начин...


pano
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 22 мар 2005 0:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pano » Вто 22 мар 2005 21:44


Ами кво по-подробно да ти кажа като е студен двигателя тракането е по остро и наистина като подам газ и пусна педала се 4ува по силно но само в рамките на оборотите между 1200-1800


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 22 мар 2005 22:04


ОТВАРЯЙ МОТОРА! БЪРЗО!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 22 мар 2005 22:41


ако продължаваш да чакаш некоя биела ще се покаже от блока да види кои кара колата :lol:


pano
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 22 мар 2005 0:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pano » Сря 23 мар 2005 1:52


Абе знам как 6те я оправя бои бои до като стане въл4а порода:twisted: 6те си я отворя да видя за кво става въпрос.Ако не са лагерите 6те си я карам докато хвърли топа без туи си я купих за 100евро.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 23 мар 2005 3:21


отваряй че горе-долу , така смених двг.
едни уж реномирани майстори ми реголираха клапаните, ама не успели да уцелят вярната подредба, и аз си го паржа тай все едно е служебна, и клапана през цилиндъра, и от там през блока, ама тия клапани големи дупки правят ей...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 23 мар 2005 9:59


Аз съм с дизел 1.9ТД.Ама и при мен има едно чаткане.Та ходих аз при едни майстор4ета - много добри.
И ми викат - според нас - бутален болт.Но може да си караш викат ми мноооого време.Ми викам си добре.
Пред един месец отворихме мотора с един познат.Сменихме вси4ки повдига4и,бренери,сегменти-щото компресията беше 30.
Оба4е нямаше никакви проблеми с бутални болтове и ала-бала.
Само ни направи впе4етление че един от лагерите на коляновия вал(мотора и преди е бил отварян) е с друг болт.Те нали са два болта на лагера.Та единия беше по-голям.Изглежда при затягането оригиналния болт са го превъртяли и са навили друг с по-голяма резба.Запалихме колата - доста по-тихо почна да работи-отдавам го на сменените повдигачи.
ОБАЧЕ мръсното чукане(чаткане) си останаааа.
Та сега се чудя дали ще да е дюза да чатка(въпреки че дюзите за проверявани) или този лагер с по-големия болт има връзка с цялата работа - въпреки че лагерите бяха супер, не ми се вярва оттова че единия болт е малко по-голям да чатка оттам - няма смисъл.
Та ако наистина ти е бутален болт - карай си....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 23 мар 2005 10:09


WasteLand_TD написа:Та ако наистина ти е бутален болт - карай си....


е само не знам как можа да го кажеш! бутален или пистонен болт не е това което държи лагерните черупки бе човек!
всъщност то изобщо не прилича на болт дори-това е оная масивна втулка която свързва буталото и биелата. как така карай си :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
уточнявай за какво точно говориш-голяма бела може да стане!


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 23 мар 2005 11:02


да де то4но за този болт говоря.Точно за него ме успокоиха да си карам :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта