Двигателя ми трака като дизел?!
Двигателя ми трака като дизел?!
Притежавам великолопен WV Голф2 1.8ми двигател RP,но от известно време имам проблем:Koгато е студен при обороти между 1200 и 1800 и загрят 800-1200 трака като дизел.Сменях повдига4и но не помогна,когато отка4а кабела на 1 цилиндар при работе6т двигател тракането спира.Казаха ми 4е може и бутален болта да е,искам и други мнения.
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Уфф - писах и си затворих шибания прозорец
Преди мнооого време имаше там някакава си кола, чиито бензинов двигател беше затракал като дизел, ама лекичко, все е дно е чисто нов супер тих, слязъл от конвейера. И се оказа, че сирената на алармата пукаше на всеки оборот. С един диод проблемът беше решен. (Цената му е не повече от един лев
)
Малко
ама е отчасти по темата, пък е и куриоз 

Преди мнооого време имаше там някакава си кола, чиито бензинов двигател беше затракал като дизел, ама лекичко, все е дно е чисто нов супер тих, слязъл от конвейера. И се оказа, че сирената на алармата пукаше на всеки оборот. С един диод проблемът беше решен. (Цената му е не повече от един лев

Малко


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
опиши по подробно тракането.
имах случай с една мазда 323 дето обаче изтракваше като гаси от по високи накъм нисли обороти-при форсиране нагоре си развинтваше без грижа.
резултат-биелен болт нарязан 3мм в цилиндъра една много красива елипса.
та ризи та мизи та дивотии-видех се у еб@ти филма-а я бяхме взели от "свой" човек за жената да си я прави на каска. е от целата работа мене по каската
(малко офф го дадох
)
та трябва да се види пич-докато не отворих маздето никой си нема хабер какво трака по тоя идиотски начин...
имах случай с една мазда 323 дето обаче изтракваше като гаси от по високи накъм нисли обороти-при форсиране нагоре си развинтваше без грижа.
резултат-биелен болт нарязан 3мм в цилиндъра една много красива елипса.
та ризи та мизи та дивотии-видех се у еб@ти филма-а я бяхме взели от "свой" човек за жената да си я прави на каска. е от целата работа мене по каската


та трябва да се види пич-докато не отворих маздето никой си нема хабер какво трака по тоя идиотски начин...
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с дизел 1.9ТД.Ама и при мен има едно чаткане.Та ходих аз при едни майстор4ета - много добри.
И ми викат - според нас - бутален болт.Но може да си караш викат ми мноооого време.Ми викам си добре.
Пред един месец отворихме мотора с един познат.Сменихме вси4ки повдига4и,бренери,сегменти-щото компресията беше 30.
Оба4е нямаше никакви проблеми с бутални болтове и ала-бала.
Само ни направи впе4етление че един от лагерите на коляновия вал(мотора и преди е бил отварян) е с друг болт.Те нали са два болта на лагера.Та единия беше по-голям.Изглежда при затягането оригиналния болт са го превъртяли и са навили друг с по-голяма резба.Запалихме колата - доста по-тихо почна да работи-отдавам го на сменените повдигачи.
ОБАЧЕ мръсното чукане(чаткане) си останаааа.
Та сега се чудя дали ще да е дюза да чатка(въпреки че дюзите за проверявани) или този лагер с по-големия болт има връзка с цялата работа - въпреки че лагерите бяха супер, не ми се вярва оттова че единия болт е малко по-голям да чатка оттам - няма смисъл.
Та ако наистина ти е бутален болт - карай си....
И ми викат - според нас - бутален болт.Но може да си караш викат ми мноооого време.Ми викам си добре.
Пред един месец отворихме мотора с един познат.Сменихме вси4ки повдига4и,бренери,сегменти-щото компресията беше 30.
Оба4е нямаше никакви проблеми с бутални болтове и ала-бала.
Само ни направи впе4етление че един от лагерите на коляновия вал(мотора и преди е бил отварян) е с друг болт.Те нали са два болта на лагера.Та единия беше по-голям.Изглежда при затягането оригиналния болт са го превъртяли и са навили друг с по-голяма резба.Запалихме колата - доста по-тихо почна да работи-отдавам го на сменените повдигачи.
ОБАЧЕ мръсното чукане(чаткане) си останаааа.
Та сега се чудя дали ще да е дюза да чатка(въпреки че дюзите за проверявани) или този лагер с по-големия болт има връзка с цялата работа - въпреки че лагерите бяха супер, не ми се вярва оттова че единия болт е малко по-голям да чатка оттам - няма смисъл.
Та ако наистина ти е бутален болт - карай си....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WasteLand_TD написа:Та ако наистина ти е бутален болт - карай си....
е само не знам как можа да го кажеш! бутален или пистонен болт не е това което държи лагерните черупки бе човек!
всъщност то изобщо не прилича на болт дори-това е оная масивна втулка която свързва буталото и биелата. как така карай си








уточнявай за какво точно говориш-голяма бела може да стане!
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта