Лошото е че съм на път и съм в Русе предположениа и каде в Русе да се консултирам ще ми помогне става въпрос за Голф 3 1,4 инжекция
96.



ПРОБЛЕМ помогнете. При ниски обороти свети лампата на маслот
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Даскале не си съвсем прав, ако всичко е наред и при по ниски обороти не би трябвало да свети. На моята като ми беше скъсан тампона на моното оборотите ми падаха под 500 при нормални 900 и пак не светеше. Не питахме колегата как му е нивото на маслото и преди колко хил. е сменяно макар че и това няма да е много показателно. Най добре е да се премери за да пътува спокойно.
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Djendo написа:Блсгодаря, но така мога ли да се прибера в София. А и нещо друго ми направи впечатление, че като отворих капачката на маслото при работещ двигател изскарва въздух(духаше от там)
Естествено е да духа оттам-все пас там се вентилират картерните газове!
Сещам се за няколко причини
-маслото ти е старо и несъответствуващо по вискозитет
-частично запушена маслена магистрала или стар филтър за маслото
-маслена помпа!!-лошоооо
-биелни лагери-лошоооо.
Все пак помисли за първото щото е честа причина.
Последните две са по-малко вероятни щом при малко на 700 об изгасва.Ама 700 об са много ниски за празен ход бе човек!!?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта